Gami Pov
După o jumătate de ora s-au trezit toți... Ne-am pus la masa si Dia cu Lea si-au pus câte un șorț și ne-au dat câte o foiță...
Eu- Ce e asta?
Dia -Meniul...
Pain-Dar aici scrie doar "-Cereale cu lapte'
Lea- Atunci cereale cu lapte să fie... Voi ceilalți ce vreti?
Eu- Cred ca tot la fel...
Dia-Okk...După ce am mâncat ne-am îmbrăcat în ceva mai decent și ne-am gândit să filmam ceva pentru canalul meu, al lui Adelin și a lui Alvi...
Eu- Incepem cu canalul meu?
Toti- Ok..'Eu-Hei buna... Eu sunt Andrei Gavril, Gami sau Baiatul OS... Iar astăzi ii avem alături de noi pe Dia, Alvi, Pain, Adelin, Selly si iubita lui Lea... Și astăzi o să filmam "Ghicește melodia"... Stiu foarte original... Creier...
Selly- Bai... Deci Eu nu stiu daca am dreptate dar eu cred ca Gami a rămas fără idei de vlog... Dacă sunteti de acord scrieti în comentarii " Selly are dreptate"
.
.
.
.Am terminat vlogul meu după care am facut și celelalte videoclipuri... După care am plecat în oraș ca să ne plimbăm...
Lea pov
Eu- Dia..! În ce te imbraci?
Dia- Rochita asta cu bocanci astia și cred ca o să îmi i-au și un colier ceva...
Eu- Ok... Eu nu stiu în ce ma îmbrac...
Dia- Aa... Dacă vrei am o rochita pentru tine... (A spus după care mi-a aratat-o)
Eu- Uuuu... O i-au pe mine...
Dia- Sti... Dar Aris oare ce face? Nu putem să o luăm cu noi? Asa ii mai amintim unele chestii...
Eu- Cred ca putem să o luam..După ce am plecat am mers pana la spital să o luam pe Aris... După care am plecat în mall..
Aris Pov..
Stau în salonul meu și ma uit la TV până când intra o fată și ma i-a... Zice că mergem la cumpărături asa ca ma duc cu ea... Vorbește cu doctorul și după plecam și urcam intr-un Mercedes negru mat... Imi pare cunoscută masina asta..
Eu- Heiii... De unde stiu eu masina asta...
Dia- Sunt multe mașini ca asta..
Adelin- De fapt... Când te-am văzut prima oară te-am luat de la secția de poliție cu masina asta...
Eu- Secția de poliție?
Adelin- O să îți povestesc mai târziu...
Eu-Ok... Unde mergem?
Lea- În mall...
Eu- Ce e un mall?
Lea- Nu sti ce e un mall? Paii... E magazin mai mare... Mult mai mare...
Eu- Ok..După 10 minute mers cu masina intram intr-o parcare subterană și ne dăm jos din masina... După care vad o altă masina care oprește lângă noi.. Și se dau niște băieți jos din ea... Dar vad un băiat... Pare cunoscut...
Eu- Brack! (Am strigat Eu nu băiat... Stai... De unde stiu numele ăsta?)
Brack- Arisss... Ce faci? De când nu te-am mai văzut... Nu știam ca ai venit și tu în Franța.. (A spus după care m-a luat în brațe)Gami- O cunosti? (Îl întreabă pe baiatul ăla)
Brack- Da... Am fost colegi de Banca... Plus ca am fost ceva mai mult de cât prieteni... Nu știam ca m-ai iertat... Credeam ca o să fi supărata pe mine toată viața... (A spus ultima parte adresându-se la mine... Stai... Îl cunosc... Nuuu... Nu nu nuuu...)Eu- O nu.... Pleacă de aici! (Atunci Am început să plâng iar Gami m-a luat în brate iar Adelin i-a spus să plece)
Gami- Cine e el?
Eu- Un... Un... Fost.... Nu pot să zic asta... (Am spus după care Am început să fug... Și m-am ascuns după o masina... Nu cred ca m-au văzut ca m-am ascuns aici... Nu pot să le spun... O să râde de mine și o să ma simt umilită... Ca tot timpul...)Gami pov
Nu pot să cred ca a fugit... Dar unde?Atunci mi-am scos o tigare și Am început să o caut...
Aris pov...
Ma acută... Ii aud cum ma striga... Atunci vad un Gip cu porbagas deschis ala ala deschis **scuze nu ma pricep la mașini sper ca v-ați prins la ce ma refer** .. Avea o pătura în porbagas asa ca m-am ascuns sub ea... Ca să nu ma vadă nimeni... Sunt asa de obosită... Spun după care adorm
Gami pov
Am tot cautat-o dar e de negăsit... Am tot sunat-o dar nu răspunde...
.
.
.
.Aris pov
Simt mișcare... Stai ma mișc... De fapt masina se mișcă... Unde sunt? Dau pătura la o parte și după observ ca masina mergea pe un drum de țară și eram înconjurată de câmpuri... Ma bag înapoi în pătura... La un moment dat ne oprim... Cineva da pătura la o parte și ma vede...
--Omg... Tataaaa... E o fată aici! (Era o fetiță mica)
Eu- Șiiiii! Te rog nu spune nimănui ca sunt aici... Am spus după care ne-am băgat după un grajd...
--Cine esti?
Eu- Eu nu trebuie să fiu aici... De fapt unde sunt?
-- Esti la ferma... Aici creștem animale... Cum te cheamă?
Eu- Aris... Pe tine cum te cheamă?
Ali- Alina dar toți imi zic Ali..
Eu- Ok Ali... Poti sa ma ajuți cu ceva?
Ali- Da... Sigur
Eu- Ok... Pai trebuie să ma ascunzi aici pentru o vreme...
......................................................................Hey lume... Sper ca va plăcut și acest capitol nu uitati de vot și să scrieti în comentarii dacă va plăcut...
_______________________________________
Nu uitati de concurs... Trebuie doar să imi scrieti mesaj cu numele vostru complet și cu anumite lucruri care va caracterizează pe voi... Iar Eu pe 30 August voi alege un câștigător pe care îl voi adaugă în carte..
(^O^)❤Pa ❤
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"