2. Susi ilman sutta

2K 171 68
                                    

[Kirjailijan kommentti:] Heippa kaikille! Kiitos kaikista kommenteista, tykkäyksistä ja tervetuloa uusille lukijoille :)

Pahoittelut, että luvussa kesti, mutta kadotin hetkeksi inspiraation ja en ole suoraan sanottuna jaksanut kirjoittaa tätä tarinaa yhtään. Mutta nyt pääsin hetkellisesti Jasperin pään sisälle. Hän on aika monimutkainen persoona, joten varautukaa siihen, että hänen ajatuksensa risteilevät ja poukkoilevat miten sattuu :)

Mutta hyvää lukuhetkeä :)

Charlotte

-----------------------------

-----------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jasper

Tiedätkö mikä on maailman paras tunne? Lisa kysyi hymyillen, paljastaen minulle rikkinäisen maitohammasrivistönsä.

- Varmaan se, kun saa ostaa karkkia niin paljon kuin haluaa, sanoin virnistäen ja kuvittelin eteeni ison vuoren lempikarkkejani.

Lisa naurahti sanoilleni, hän kiepsahti kylkeeni kiinni, painaen päänsä hartiaani vasten. Ujutin käteni hänen pienen kehonsa ympärille ja puristin häntä lujemmin itseäni vasten. Tiesin, että hänelle tuli kylmä helpommin kuin muille susille, hänen kätensäkin olivat aina kylmät, mikä sai minut huolestumaan hänen terveydestään.

Ei ollut ehkä järkevää maata keskellä aukeaa nurmea, koska tuuli siveli ihoamme koko ajan. Minä en tuntenut sen kylmyyttä, mutta Lisa tunsi. Hänen pieni kehona tärisi aina välillä vasten omaani, mikä sai minut pitämään hänestä tiukemmin kiinni.

- Maailman paras tunne on se kun löytää kumppaninsa, Lisa kuiskasi.

Minä mutristin hieman huuliani. En ollut koskaan ajatellut kumppaneita, en välttämättä edes halunnut sellaista. Oli omituista, että meille oli valmiina tuolla jossain yksi henkilö, josta piti huolehtia, jota piti rakastaa, ilman että sai itse päättää siitä. Se ajatus tuntui karmivalta. Entä jos en edes pitäisi kumppanistani? Mitä jos hän olisi ihan kamala diiva tai ilkeä? Mitä jos hän ei haluaisi olla minun kanssani?

- Mistä sinä voit tietää sen? kysyin ja tuijotin taivaalla ajelehtivaa pilveä, joka näytti ihan kirahvilta.

JasperWhere stories live. Discover now