Giriş

7.8K 267 19
                                    

1700' lü yıllar
Britanya krallığı
Weldinburg yakınları....

Muhteşem manzaraya hayran hayran bakarken bu anın tadını çıkarmak için atını yavaşlatıp, dizginleri hafifçe çekti genç kadın ...
Hamilelik, ardından doğum, uzun süren bir aradan sonra Siyah inci'ye ilkkez bugün binmisti ...at şımarık bir mutlulukla kişnedi üzerindeki genç kadınla bütünleşmiş bir halde sol ayagı ile yeri eşelerken muhteşem yelelerini savurarak sanki yüzyıllar öncesi bir seramoniyi gercekleştirircesine başını rüzgara bırakıp burnunu havaya kaldırmış tuz ve yosun kokan havayı soluyor, hemde birşeyleri kabullenişle başını eğiyordu...
Sahibine bir şeyler anlatmak istercesine başını arkaya uzattı gözlerinden akan yaşı ; atın üzerindeki genç kadın fark etmeden ...
"Seni çok özlemişim bebeğim , söylesene sende özledinmi beni " diyerek boynunu okşadı
Sandra'nın dokunmasıyla hayvan görünmeyen kuvvetli bağını belli edercesine birkaç saniye tüm bedeniyle seyridi....

Uzun süre ufuk çizgisine bakıp dalgaların neredeyse yirmi otuz metre yükseklikteki bu tepeyi dövercesine öfkeli gelgitlerle kayalara çarpışını izledi ...su yüzyıllık intikamını bu yüksek kayalardan alır gibi dövüyordu taş duvarı ,gözü bir an eski rıhtımın kalıntılarına ilişti ...çocukluğunda daha iyiydi burası denize dogru uzanan bölüm suyla yaptığı savaşdan yenik düşmüş, yaralı bir asker gibi kıvrılmış yatıyordu denizin dibinde ......
Görünmeyen bir tehlikeyi hisseden hayvan ani bir hareketle şaha kalktı, genç kadın daha toparlanmaya firsat bulamadan eyerin üzerinden fırlayıp bulunduğu tepeden ok gibi aşağıdaki öfkeli sulara gömüldü......

  Kitap Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin