6.bölüm

4.6K 199 1
                                    

   Büyük yemek masasının etrafında merakla kendisine bakan minnacık gözleri farkettiginde genç kız tarifsiz bir huzurla onlara yaklaştı,  birbirinin kopyası çilli oğlanlarda aynı merak ve sevgiyle kendisine bakıyorlardı oğlanlardan biri üzerindeki şoku atlatmış bir halde diğerine dirsegiyle dürttü..
Brandon oğlanların saçlarını elleriyle karıştırarak
"Bu yaramaz Jones yanındakide  Klar" diyerek oğlanlara göz kırptı , ikiside birden ayağa kalkıp beklenmedik bir şekilde genc kıza sarıldılar.
Casandrayla birlikte masadaki herkes şok olmuş birşekilde gördükleri manzaraya bakıyorlardı.
Casandra saf sevginin kokusunu kendisine kenetlenip boğmak ister gibi sarılan ikizleri kokladığında  hissetti....
Garip bir titreşimle ürpererek ikiz oğlanları aynı sevgi seliyle öpüp kokladı
Brandon' la birlikte masadaki herkes bu sevgi gösterisinin büyüsüne kapılmış olanları izliyorlardı...

"Herşey bitti dediğin anda başlar"

Belkide bütün talihsizlikler artık bitmek üzere sonsuza dek onları terkedecekti herkesin istedigi sevgi hakedenlere verilmek üzere kapılarına kadar gelmişmiydi..? belkide artık  hak eden herkes  payına düşeni alacaktı ...!
Brandon kısa kesik bir öksürükle sevgi selini durdurmak için ikaz etti oğlanlar babalarının ikazıyla genç kıza mengene gibi doladıkları kolları gevsetmiş elbisesinin etkeklerine kaçmak isteyen birini durdurmak istercesine   yapışmış  bir halde  babalarına bakıyorlardı
Dük başıyla   yaptıgı kısa bir işaretten sonra herkes tekrardan yerine geçmiş Brandon'un konuşmasını beklemeye başladılar
Brandon masadakilere dalgınca gülümsedikten sonra kısa kesik bir öksürükle konuşmaya başladı.
"Jones"
"Klar"
"Bundan sonra masamızda genç leydilerle birlikte yemek yiyeceğiz , artık büyüdüğünüze göre genç centilmenler gibi davranın ve leydileri davranışlarınızla rahatsız etmeyin" diye yarı şakacı yarı ciddi uyardı.
İkizler birbirine bakıp hınzırca gülümsediler, bu gülümseme Casandra'nın dikkatinden kaçmamıştı,çocuklara bakarak muzipce göz kırptı artık weldinburg malikanesinde hayat yeniden canlanacaktı...

  Kitap Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin