Yabancı bir adamın kollarında sakinleştirilemeye çalışıldıkça yüreğinin yükünü aklı kabul etmiyordu,zonklayan şakaklarını elleriyle bastırdı.Kocası olduğunu iddia eden adamın yakınlığına daha fazla tahammül edemeyeceğini anladıkça uyuyormuş gibi rol yaparak adamın kendisini usulca yatağa bırakıp saçlarına koyduğu aşk dolu fısıltılarla birleşen öpücüklerin heyecanıyla kalbi deli gibi atarken,solukları sıklaşmıştı.
" Bu işin sonunda delirmezsem iyi , tanrım bana dayanmam için güç ver " diyerek şakaklarına parmaklarının baskısını arttırdı,bir süre öylece bekledi dakikalar sonra doktorun verdiği ilacı içmek için çekmeceye uzandı.
"Belki bu ilaç rahatlamama yardımcı olur " diyerek ilacı bir yudum su eşliğinde içtikten sonra ne yapacağını bilmeyen bir çaresizlikle kamaradaki yatağına tekrardan uzandı.
Aradan uzun zaman geçmemişti ki kanına karışan ilacın etkisiyle üzerine çöken ağırlığa göz kapakları daha fazla direnemedi , genç kadın kendini derin bir uykunun kollarına bıraktı.
" Amanda "
"Amanda,aşkım ,Amanda " diyen efsunlu bir erkek sesiyle yeniden gözlerini açtığında karşısındaki yeşillerin sahibine
" Ben Amanda değilim,Sandra'yım" diye yapacağı konuşmayı iç sesinin "Hayır" çığlıkları arasından yutkunarak susturdu." Be-ben senin ismini dahi hatılamıyorum "diyerek hıçkırıklara boğulduğu anda yanındaki yabancı ;şefkatin sıcaklığı eşliğinde güçlü kollarla genç kadını sardı.
Üzgün ama olanları kabullenmişlikle dolu bir sesle genç kadını teselli etmeye çalışırken, genç kadının saçlarından yayılan o mis gibi kokuyu içine çekip
"Şşşttt sakin ol "
"Bu yaşanılanları birlikte atlatacağız.Gerekirse tüm yaşanmışlıkları birlikte yeniden yaşarız ,şimdi lütfen kendine gel ve birlikte yemeğe çıkalım "diyerek genç kadının ağlamaklı gözlerine bir öpücük kondurup dudaklarını dudaklarına hapsediverdi.Sandra adamdan gelen bu öpücüğe hazırlıksız yakalanmış ne olduğunu anlamadan yeşillerin sahibi genç kadının dudaklarını esir almıştı.
Birsüre soluksuz öptüğü dudaklar'dan istemesede ayrılmaya mecbur kalan Clean nefesini düzenledikten sonra pişmanlık dolu bakışlarla genç kadının çenesinden tutup kavradığı yüzüne kendi yüzünü iyice yakınlaştırıp hafifce dudaklarını yanaklarına dokundurdu.
Birbirine karışan nefeslerin sıcaklığı iki bedenide sarıp sarmalamış arzu genç adamı eline geçirmiş daha fazlasını isteyerek bütün bedenini yakıyordu, sevdigi kadının şaşkın bakışlarına aldırmadan genc kadını tekrar öpmeye başladığında önüne geçemediği ihtirasa sonunda pişman olacağını bile bile teslim oldu,dudaklarının altında titreyen bal tadındaki dolgunlukların tadını aldıkça benliğini yitirip daha fazlasını almak için uğrastı.
Genç kadının cılız karşı koyuşlarına aldırmadan omuzlarından aşağılara bıraktığı geceligin altındaki muhteşem manzarayı iştahla seyrederken manzaranın muhteşemliği genç adamın yeşillerini koyu bir karanlığa bürümüştü." Amanda" diye fısıldadı"
"Seni çok özledim ,lütfen aşkım "
Sandra amansız gelen bu istilayla; kalbinin ritmini değiştiren atımlarla zor nefes alıp verirken başını döndüren bu öpücüğe daha fazla karşı koyamayacağını biliyordu.
Genç adamın elleri belinden yukarılara çıkıp gögsünü avuçladığında ağzından kopan bir iniltiyle genç adamın ellerini bedeninden uzaklaştırmak için tuttu
" Ha-hahayır lütfen" diyen yakarışları aşkın karanlık diyarında kör olmuş adama ulaşmaşmadığı gibi kadının bedeninden uzaklaştırmaya çalıştığı ellerini daha da fazla genç kadına yapıştırıp bir hamlede mahkumu olduğu bedeni kucağına çekiverdi .Sırt üstü yattığı dağılmış yataktan kalkarak , biraz önce ihtirasın şehvetin yoğunluğu ile sağa sola serpilmiş kıyafetlere baktı anlamsızca; o an gözlerinden boşalan damlalar yanaklarını ıslatarak boynundan aşağı inip göğüs kafesinin altındaki bir yerleri yakıp kavurmuştu.
Yerde yatan dağılmış kıyafetlerin arasından geceliğini almak isterken kuvvetli eller tarafından tekrar yatağa çekilen genç kadının gözleri yine o karanlık yeşillerle karşılaştı.
Genç adam gözüyaşlı kadına bakarken yaptığı şeyin pişmanlığı ile
" Amanda ağlıyormusun sen? " "Bitanem incittim mi seni ? " diye genç kadını kendisine çekip sarıldı.
" Özür dilerim ,sana söz veriyorum bu benim için çok zor olsada birdaha sen istemeden bunu asla yapmayacağım " dedi .Pişmanlıkla verdiği bu sözleri tutabileceğinden emin olmadan ağzından çıkan kelimelerin ağırlığı ilerde genç adamın başına iş açacaktı.
Genç kadının dağılmış haline bakarken içinden kendine bir küfür savurarak hızla kıyafetlerini üzerine geçirip genç kadına bakmadan seslendi
" Ben yukarda bekliyorum, üzerine birşeyler giyip yukarı gel" Genç kadının birşeyler söylemesine fırsat vermeden kapıyı kapatıp hızla uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap
FantasyYakışıklı Weldinburg Dükü , Wt.Brandon Weldinburg karısına ikizi kadar benzeyen genç kızı görünce kısa bir şok geçirmişti ...deliler gibi sevdigi karısının yasını tutarken karşısına Casandra çıkmıştı.......uzun bir matemden sonra duygularını yenide...