20.bölum Duyurusu

3.9K 131 0
                                    

Kayıp , Nar Ağacı yayınları tarafin dan kitap haline getirilecek ayrica kurgu
Kayıp ve Kayıp Varis adlı iki kitaptan oluşuyor finalde çok güzel şeyler sizi bekliyor merak eden okurlarıma Kayıp Varis adlı kitabı da Watpadden takip etmelerini öneririm muhtesem suprizlere hazır olun bu KAYIP yolculukta her an herşey olabilir 😍😍😍

FRANSA
Versay Sarayı....

" Her şey ayarlandımı? " diye kendisine bakan kralın heyecanına şaşırarak bakan Kardinal elçinin getirdiği pusulayı vermeden önce kralı abartılı bir şekilde selamlayarak elindeki rulo kagıdı krala uzattı.
İkinci pusulayı farkettirmeden avuç içinde yuvarlayıp gözlerindeki haince beliren pırıltıları ses tonuna yansıtıp neşeli bir sesle elindeki pusulayı okuyan krala doğru yaklaştı.
" Majesteleri Albay dan dün yine bir haber aldık.Osmanlı sarayından bir elçide düzenleyeceğiniz eğlencede olacakmış,elci Gezgin Mehmet Çelebi Paşa ,adam Teşkilatı harfiyenin kurucularından ,padişahın en gözde adamlarından biri emriniz nedir ?" dediğinde Louis hiç oralı bile olmamıştı,hala elindeki pusulaya bakıp kafasında ne düşündüğü belli olmayan bakışları kardinale çevirip bir süre öyle bekledi.
" Bana komutan Antie' yi çağırsınlar" diyerek kapıdaki nöbetçileri işaret etti.
Kardinal taht odasının özel bölümünden çıkıp kuzenini bulmaya yönlenirken kral da kaftanının altındaki kriptoyu çıkardı.

" Eğer bu kızdaki işaret burada bahsi geçen işaretse " diye kendi kendine mırıldanırken kriptonun üzerinde parmaklarını gezdirdi
"Albay'ın kriptoda bahsettiği Barnabas incilini ele geçirmeye az kaldı "dedi

Papanın ölüm fermanını verdiği adamı yıllar öncesi Hindistan üzerinden gelip ülkesine sığınmış bir vatikan ajanıydı.14.Louis'in bir devlet adamı olarak keskin ileri görüşü özel hayatındaki karmaşıklığın otesinde kayda deger bir başarı sayılırdı.
Zaten Versaydaki sarayın ilk yapılış amacı av köşkü ve gönül maceralarına yataklık yapmak gibi görünsede asıl nedenini kral şimdi anlıyordu.
Aynalı bölümün gizeminde kalan bu gizli taht odası kimsenin akıl dahi edemeyeceği bir sır odası halindeydi.
Albayı Osmanlıya göndermekte akıllılık etmişti Louis .

Barnabas incili ile müslümanların kutsal kitabındaki şifreleri çözüp aradıkları varise ulaştıklarında vatikan da dahil bütün dünya otoriteleri Bourbon hanedanlığına selam duracaktı.

İstihbarat teşkilatının bel kemiklerinden olan yakın dostu Karl Weldingburg markisi ile dün gece yaptığı konuşmayı hatırladı kardinalin kendisinin arkasından iş çevirmesine ve vatikana haber ulastırmasına ne kadar öfkelensende dostunun dedigi gibi

" Bu işin en temiz formülü vatikanı deşifre olmadan onları yanlış yönlendirmek olacak " diyerek sır odasındaki gizli bölüme kriptoyu saklayıp odadan ayrıldı.

Geniş taht odasındaki kalabalığa huzursuzca bakıp,kardinal ve yanındaki yeni konukların selamlamlamasını baş işareti ile kabul edip tıpkı eski günlerdeki gibi aydınlık yüzü ve pırıl pırıl gözleri ile kendisine gülümseyen genç kıza bakt.
" Sen beni hatırlamıyorsun leydim ama ben seninle oynayabilmek için ağladığım günleri unutmadım " diyerek kendinden beklenmeyecek bir davranışla genc kıza doğru ilerleyip sevgi ile kucakladı .
Herkesin ve genç kızın şaşkın bakışları arasında samimice tahta dogru bir kolunu genç kızın beline atarak ilerledi. Asillerin bütün görgü kurallarını bir kenara atan kral yanındaki genç kıza oturmasında yardım ederken bir yandan da kulağına bir şeyler fısıldayıp kıkırdadı
" Jane kimse senin kardeşim olduğunu bilmiyor,herkes yeni gözdem zannedecek budurumda kocasız kalabilirsin o yüzden seni kuzenim olarak tanıtacağım " derken kralin bu samimi muzip haline genç kızda kapılmış kıkırdayarak
" Siz nasıl emrederseniz ekselansları ,zaten gayri meşru bir prensesi kimse istemez " dediğinde kralın gözlerinden genc kıza doğru hüzünlü bir bakış geçti.
" Biliyormusun Jane annem senin için günlerce yas tutarken bir gün seni bulup ait olman gereken yere getirmek için yemin etmiştim .Tanrıya şükürler olsun ki artik ait olduğun yerde yanımdasın " dediğinde genc kız ilk kez yalnızlığını unutmuştu.

  Kitap Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin