Nahaloo🤗
Jöttem reklámozni magam. Kiraktam egy új történetet; Famous, mely egy Liam Payne fanfiction. Örülnék neki, ha belekukkantanátok.❤️ Egy kis ízelítő ⤵️
_______________________________________
Layla Cox - átlagos életet élő átlagos lány.
Volt.
Egészen addig, míg be nem került a híres hollywoodi körforgásba, mely teljesen felforgatta mindennapjait. Egy csapásra hullott minden olyan az ölébe, amikre mások csak irigykedve gondolnak; hírnév, pénz, rajongók. Hatalmas feneket kerekítettek a dühös, összetört szívű lány újonnan felröppent karrierjének. Dalszerzők hívogatták, hogy az ő dalukat énekelje, újságírók zargatták folyamatosan, és paparazzik követték lépten, nyomon. Nem beszélve az egyre csak bővülő rajongótáboráról, ami sikongatva fogadta megjelenését.
Layla Cox nagyon hamar megutálta a körülötte keletkezett felhajtást, a visszautat viszont az aláírt szerződés minimum egy évre elvágta.
Nem volt mit tenni.
Csak sodródott az árral, koncertről koncertre, interjúról interjúra, és fotózásról fotózásra, miközben a pokolra kívánt mindenkit, legfőképp a menedzserét, William Jug-ot.
Aztán egy felkérés, és egy díjátadó újra megváltoztatott mindent. Layla életébe a One Direction hőn áhítatott tagjai tűntek fel, köztük Liam Payne-nel, akinek karriere nagyon meredek lejtőn csúszott egyre csak lejjebb. A két énekes találkozása ismeretlen szikrát lobbantott fel, és, tagadásuk ellenére, kialakult valami köztük.Valami, amiről senki sem tud - még Layla sem.
Vajon Liam szándékai őszinték?
Mert, mint minden rózsának tüskéje, minden fénynek árnyéka, Liam Payne-nek is volt egy sötét oldala.
_______________________________________Illetve, még meg sem köszöntem, hogy átléptük a 10k nézettségét. Ti vagytok a legjobbak❤️
viviennhoran
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ő nem olyan! ✅
Любовные романыIsmeretlen üzenetet küldött Önnek a Viber alkalmazásban. Ismeretlen: Szia bébi! Nincs kedved megismételni a múlt pénteki éjszakát? Me: Mégis ki a tököm vagy te?