Paintball iyi de her tarafım yanıyor. Oldukça eğlendik, kıran kırana bir mücadele oldu.
Oyundan sonra havuzda buldum kendimi. Bu geniş alanda herşeyi bulmak mümkün.
Doktor Louis'in benden çok eğlendiği açık, etrafına topladığı kızlara öğütler verip bir taraftan da gözlerini muhteşem vücutlarından alamıyor."Doktor, herşey harika ama hava bir saat sonra kararacak. Artık gitsek mi?" Dedim bağırarak.
Doktor her zamanki gibi sakin ve etkileyici ses tonuyla cevapladı.
"Tamam. Yarım saat sonra gitmek için hazır olurum Leo."Ben havuzdan çıkıp havluya sarılarak kabinlere yöneldim.
Doktor hala gülüp eğlenmeye devam ediyordu.
Kabinlere vardığımda doktorun telefonu çalıyordu. Telefonu alıp ekrana baktığımda bilinmeyen bir numara olduğunu fark ettim."Doktor Louis telefon çalıyor, cevaplayacak mısın?" Diye bağırdım sesimi duyurmak için.
O ise gülümseyip işaret parmağını bana uzattı.
"Sen bak. Şu an meşgulüm!"
Ah Tanrım bu doktor Louis ne zamandır bir kadınla birlikte olmuyor. Oldukça aç görünüyor şu an.
Telefonu cevaplayıp kabinin içine girdim."Alo, Doktor Louis'in telefonu!"
"Sen kimsin? Bana doktoru çağır hemen!"
"Bayan, o şuan meşgul acil bir şey varsa iletebilirim."
"Evet var. Hemde çok acil! O formülü istiyorum. Ve doktor nereye giderse gitsin onu bulacağım! Eğer üç gün içinde bana formülü vermezse bütün dünya bu maddenin varlığını öğrenecek. Bir düşünsene doktor kızını da kurtaramayacak. Ve büyük bir ihtimalle hapiste olacak. Çok acı verici!"
"Sen kimsin? Ne saçmalıyorsun?"
"Doktor beni tanır, ona mesajımı iletirsen sevinirim hepimiz için yani!"
"Lanet olsun adını söyle!"
"Bir adım yok. Sedece eski bir sevgili ya da eski bir doktor. Ona ilet!" Diyerek telefonu suratıma kapattı aşağılık kadın.
Bu doktorun anlattığı kadın olmalı. Eğer dediğini yaparsa hiç iyi olmaz.
Kahinden çıkıp telaşla doktorun yüzüne baktım. Ve o hemen birşey olduğunu anladı.
Havuzdan çıkıp koşar adımlarla bana doğru geldi."Leo bu halin ne? Kimdi arayan?" Diye sorduğunda havluya sarılıp üşümeye başlamıştı doktor.
"Bir kadındı. Muhtemelen anlattığın eski sevgilin. Formülü vermezsen üç gün sonra tüm dünyaya her şeyi anlatacakmış! Bu olursa Valeria'yı kurtaramayız!"
"Olamaz! Ona engel olmam lazım."
"Doktor ona formülü vermeyeceksin değil mi?"
Biraz duraklayıp omzumu sıvazladı."Vereceğiz. Ama yanlış bir formül! Onu oyalayacağız ve bu sırada da gizlenecek bir yer bulacağız. Tabi deneylere devam edebileceğimiz bir yer."
Aradan iki gün geçti ve doktor Louis'in evinde oturmuş çay içiyordum. Neden bilmiyorum ama öyle bir sessizlik var ki içimde, sanki dünyada kimse kalmamış hayat bitmiş gibi. Bu fırtına öncesi sessizlik olsa gerek.
Saat gece 23:14'ü gösteriyordu.
Doktor mutfaktan çıkıp oturduğum koltuğun önünde durakladı."Herşey hazır. Tek yapmamız gereken onun aramasını beklemek!"
"Bu tehlikli bir plan ama. Onu çok kızdıracağız, hızlı hareket etmemiz gerek doktor."
"Biliyorum! Merak etme az kaldı, yarın hareketli bir gün olacak. Hadi artık uyuyalım."
"Tamam. Ben kalkıyorum, sabah görüşürüz." Deyip ayağa kalktım. Doktor beni kapıya kadar götürüp sessiz bir şekilde uğurladı.
Ama bana bu gece uyku yok, o bara tekrar gitmem gerek. Eğer o yaşlı kadın bu işin içindeyse onu konuşturabilirim!
Aracıma binip o bara doğru sürmeye başladım. Kendimi toplayıp rol yapmam gerekiyor, bu şekilde onu köşeye kıstırabilirim.
Barın kapısından içeri girdiğimde tam da önünde o kadın belirdi. Önce şaşırdı ardından da gülümseyip bana doğru yürüdü.
"Hey genç ve dertli adam, hangi rüzgar attı seni buraya?" Diye sorarken koluma girip beni o eski göz zevkini öldüren derecede çirkin masalardan birine oturttu.
"Yine aynı. Hala affetmedi beni o kızın babası, ne yapacağımı bilemiyorum!" Dedim yüzümü buruşturarak.
"Üzülme. Zaman ver ona, bu arada sana bir şey sormak istiyorum. O gece burdan çıkınca çok sarhoştun, evin yolunu buldun mu bari?" Deyip gülmeye başladı. Suratıma gülüp aptal olduğumu sanması onun aptal olduğunu gösteriyor. Aşağılık sürtük.
"Buldum ama zor oldu, zor bir geceydi doğrusu! Ama yinede sevdim burayı, o yüzden yine geldim."
"Burayı sevmen güzel. En iyi hizmeti vereceğiz sana!" Deyip tuvalete doğru ilerledi. Birşeyler çevirdiği çok belliydi ve onu takip ettim. Bayan tuvaletinin önüne geldiğimde oldukça heyecanlı seslerle karşılaştım, bu beni meraklandırdı.
Bir kaç saniye sürmeden kapı açıldı ve bir çift lavabodan çıkarak gülmeye başladı.
Tanrım! İğrenç, bu muydu yani? Peki ya kadın nerde?Bayan tuvaletini geride bırakıp depo kısmına doğru ilerledim. Biraz ötede o kadının sesini duydum.
Telefonla konuştuğu belliydi ve duvarın arkasına saklanıp duymaya çalıştım konuşulanları.
"Evet biliyorum! Hayır hala bekliyoruz.
Senin haberin yok mu ne zaman püskürtülen türüne geçiş yapacağız? Kaç?
Bir hafta mı? Tüm dünya delirecek yani öyle mi?
Ah sonra ne olacak peki?
Bu çok ilginç bir tozmuş, peki bu Leo denen çocuğa ne yapalım?
Tamam haber bekliyorum!"Olamaz! Gerçekten de düşündüğüm gibiymiş. Hemen burdan uzaklaşmam gerek! Tek başıma halledemeyeceğim bu işi.
Çıkış kapısına doğru hızla koşmaya başladım, arkamı döndüğümde kadın da bana doğru koşuyordu. O da ne? Arkasında da iki metre boyunda üç adam! Olamaz, daha hızlı olmam lazım. Aracıma varıp hemen kapıyı açtım, saniye farkıyla kurtuldum o kadın ve arkasından gelen dev gibi adamlardan.Az kalsın herşey mahvolacaktı, artık eve dönmem gerek. Bunu doktora yarın anlatırım şimdi uyumuştur!
Oldukça gerildim. O adamlar neydi öyle? Yaratık gibi!O karanlık gökyüzü aydınlanıp yerini güneşe teslim ettiğinde, ben yola çıkmış doktorun evine doğru ilerliyordum.
Telefonum çalmaya başladı. Ekrana baktığımda doktorun numarasını gördüm."Alo. Doktor bende seni arayacaktım şimdi, çok önemli bilgiler var elimde. Beraber hareket etmemiz daha doğru."
"Leo plan değişti. Şimdi sana vereceğim adrese takip edilmeden ulaşmaya çalış, ben her şeyi hazırladım. O evden taşındım bile!"
"O aradı mı doktor? Ne değişikliği?"
"Soru sorma sadece dediğimi yap! Geldiğinde her şeyi anlatacağım.
"Tamam. Mesaj gönder o zaman!"
Telefonu kapatmış bile, neler oluyor? Umarım kötü bir şey yoktur. Zaten gece uykumu alamadım şimdi yorgunluk beni zorlayacak.
Doktorun mesaj attığı adrese vardım.
Burası çok lüks bir yermiş. Oldukça güzel dekorasyon yapmışlar..Neyse artık içeri girip neler olduğunu öğrenmenin zamanı geldi..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.İ.D "Kitap Oldu"
Aktuelle LiteraturYarım saattir aralıksız yürüyorum, hafızamda anılar belli belirsiz canlanıp duruyor, etrafımdaki yemyeşil doğanın tadını çıkarmak yerine neden sıkıntı içinde boğuluyorum? Etrafımda olan bitene anlam veremiyorum, sanki başka bir gezegenden buraya düş...