Yakın

39 5 0
                                    

Evimin balkonunda şehrin manzarasına takılıp kaldım. Rüzgarın o eşsiz dokunuşu tenimde sürekli dolaşıyor, esinti ruhuma işliyor ve beni adeta dertsiz kılıyordu o an.





Bu deneyden sonra daha da iyi hissediyorum çünkü mutlu son çok yakın. Sadece bir kaç tane kaldı ve biliyorum ki sonunda aşkımı kollarıma alacağım.




Yine aradan bir kaç gün geçti ve her şey normale dönmüş gibiydi. Ama yine de içimde anlamsız bir endişe vardı. O kadın amacına ulaşmadan bu işi bitirmem gerek.



Artık yeterince dinlendim ve doktoru aramamın zamanı geldi diye düşünüyorum.

Balkondan ayrılıp salona doğru yürüdüm. Ve telefonumu alıp rehberden doktorun numarasını çevirdim.

Bir kaç kez çaldıktan sonra doktor mutlu ve iştahlı bir ses tonuyla açtı telefonu.

"Hey Leo aramana çok sevindim. Bende seni bekliyordum."

"Aynı şeyleri düşünüyoruz o zaman doktor!"

"Kesinlikle. Nerdesin?"

"Evdeyim, ya sen?"

"Bende öyle. Az önce geldim. Önümüzdeki deneyler biraz zor olacak ve bende yeni bir yer kiraladım bu süre için."

"Anlamadım nasıl bir zorluk bu?"

"Bazı hastalıklar kendine zarar vermene ve daha kötü şeyler yapmana sebep olabilir o yüzden de seni kilitlememiz gerekecek ama sadece bir gün için."

"İlacin etkisi iki saat sonra geçmiyor muydu. Bir gün ne için doktor?"

Doktor Louis küçük bir kahkaha ile devam etti.

"Seninle ilgili fantazi hayalleri kuruyorum!" Diyerek bir kahkaha daha attı. Ben ise bu şakaya nasıl tepki vereceğimi bilemedim.

"Sanırım şakaydı doktor!"

"Tabiki öyleydi. Yoksa aksini mi düşündün Leo?" Deyip beni yerin dibine soktu, gülmeye devam ederken.

"A aslında hayır ama şaşırdım sadece yani ben!....." lafı ağzıma sokup sözlerimin bitmesini bekleyemedi doktor.

"Tamam neyse, sadece takılıyorum. Yarın bana gel daha ayrıntılı konuşuruz."

"Tamam. Sabah mı?"

"Evet. Saat on da uygunum Leo görüşürüz."

"Tamam doktor. Görüşürüz!"



Tanrım o neydi öyle. Doktor oldukça keyifli ve şakacıydı. Bu bana biraz fazla geldi. Nasıl da yalpaladım? Of! Neyse şimdi biraz dışarı çıkıp günü güzelleştirme zamanı.





Akşama kadar deli gibi eğlendim, ama yarına kadar içki yok. Doktorun talimatı.
İçmeden sarhoş olmak benim için kolay. Güzel bir müzik, manzara, son olarak da gecenin büyüsü.


Bir gün daha bitmişti artık.
Ertesi gün yine doktorun önünde iki seksen yatmış ilacın kanıma karışmasını bekliyordum.

"Şimdi hangi hastalık için bu ilaç?" Diye sordum.

"Kişilik bozuklukları, bir çok türü var ve dinlerken sıkılabilirsin ama bunları dinlemen çok önemli Leo. Sık dişini ve şimdi beni iyi dinle."

"Tamam, ben sustum. Sen anlat sonuna kadar dinlerim ben. Sıkılsam bile bunları bilmem gerek. Söz sende doktor," dedim gülümseyerek.

Doktor da gülümsedikten sonra sandalyeye oturup anlatmaya başladı.





P.İ.D "Kitap Oldu"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin