Den koncertu:
Nejlepší den v životě právě startuje! Vyskočila jsem z postele a podívala se na mobil, na hodiny. Stíhala jsem, což se stalo celkem překvapením. Vzala jsem si krátký top, na který jsem si celkem nedávno nechala natisknout logo MM. Bylo žluté. K tomu jsem si vzala bílé džíny s menší dírou na koleni. Samozřejmě jsem si vzala i žluté tenisky.
Taky jsem si vzala nachystaný batůžek a vydala se dolů. Zasekla jsem se, když jsem koukla na svůj kalendář. Bylo tam totiž napsané, že dnes mám točit klip k mojí nové písničce.
,,Sakra," zanadávala jsem si a vytáhla z kapsy mobil. Běžela jsem dolů po schodech a v průběhu vytáčela číslo na ty, kteří mají dnes přijet.
---
Naštěstí jsem vše zařídila, ale momentálně jsem byla strašně ve skluzu. Běžela jsem k vlaku, protože jsem ho prostě musela chytnout.
Měla jsem jistotu, že mě nikdo nepozná. Na natáčení klipů jsem si totiž vždy dávala paruku a sundávala si čočky, abych vypadala normálně, takže tak jako před necelými třemi měsíci.
Celá zadýchaná jsem doběhla na nádraží. Vlak tam ještě stál a Lisa v něm. Rychle jsem do něj naskočila a těsně za mnou se zavřely dveře.
,,Kde jsi sakra?" začala hned překvapeně Lisa.
,,Sorry, no..," vydechla jsem s posledním kouskem moci. Lisa se lehce usmála.
Vydaly jsme se do kabinky, abychom si mohly sednout. Najednou mi zacinkal mobil v kapse. Rychle jsem ho vytáhla a zjistila, že MM vydali novou písničku. Miss You. Lehce jsem rukou zaklepala na Lisu a ta se též udiveně dívala na displej.
I very miss you, miss you, miss you and I must kiss you, kiss you, kiss you.
Strašně se mi to zalíbilo. Mám pocit, že jsem se snad i brečela, i když jsem to nevěděla. Oni zpívali o nás, zpívali o tom, jak jim chybíme a... a... Nejvíce smutné je, že on nebude vědět, že dnes bude ke mně mít tak strašně blízko, jako já k němu.
,,Liso," řekla jsem a setřela si menší slzu, která mi stékala po tváři.
,,No," popotáhla. Dívala se na to stejné video jako já a taky z toho nemohla.
,,Oni zpívali o nás, Liso, oni mi tak strašně chybí," skočila jsem jí do objetí. Brečela jsem strašně moc, nedokázala jsem mým slzám říct stop.
Seděly jsme tam v objetí, dokud jsem se neodtáhla. Setřela jsem slzy a naštěstí jsem měla odolnou řasenku proti vodě, takže jsem pořád vypadala normálně. Lisa měla naštěstí také tu samou řasenku jako já, takže se z nás nestaly strašidla.
,,Klid, dýchej a nestresuj," uklidňovala mě Lisa. Mně asi v životě nebylo hůř.
,,Do prdele!" uteklo mi z úst sprosté slovíčko. Byla jsem tak strašně naštvaná, ale zároveň jsem se cítila bezmocně.
,,To zvládneme, Amy. Ty to dáš, protože já ti věřím! Máš ve mně obrovskou důvěru, stejně jako já v tobě!" dořekla a lehce si setřela slzu
Váhavě jsem se na ni usmála.
,,I have got surprise for you!" jzs... zase začíná s tou její angličtinou! Ach jo!
,,Mluv česky a jaký překvapení?" snažila jsem se vypadat nadšeně, ale spíš jsem vypadala jako napuchlá brambora
,,Meet & greet s MM!" ukázala na mě lístky. Já si chytla ústa a nevěřila, ne... fakt ne...
ČTEŠ
Moments |Marcus&Martinus| ✔
FanfictionNikdy bych nečekala, že můj život změní zpěváci, které jsem tak moc nenáviděla, ale stalo se a já se s tím smířila. Jenže to není celé... bude tady takový oříšek, který se stane osudným a bude mít nemilé následky. ⭐️bude se přepisovat