#Epilog

256 17 3
                                    

,,Jamesi, pojď si obléct bundu!" zakřičela Lisa na svého čtyřletého chalpce.

,,S tátou," zapřel se uraženě, až jsem se musela usmát.

,,Táta už se řítí," řekl Mac, když začal stíhat schody dolů. Já houpala svého malého synka v kolíbce a učila se, jak vše dělat.

Už mu jsou přeci jen necelé dva roky, ale kolébka ho pořád neomrzela. Jmenuje se Jack a je to pěkný lump. Už si dokáže ze šuplíku vzít i dobrotu.

Tinus mě rukou objímal kolem pasu a hladil moje pomalu zvětšující se břicho. Kupodivu se nám povedlo, že se nám narodí s Lisou děti ve stejném termínu a to jsme se na to ani nedomlouvaly.

Chodíme společně i na kontroly. Už i víme pohlaví. Já budu mít dcerku a ona druhého kulišáka.

Moje holčička se bude jmenovat Tallia a její chlapec Tay. Kluci jsou spokojení, jezdí po světových turné a já s Lisou jsme si našli pořádnou práci. Já čas od času natáčím klipy, ale v současné době píšu pravidelně knihy, které vydělávají docela hodně a Lisa dostala vysokou pozici. Je umělecká malířka a moc jí to jde.

Pořád mi v hlavě hrála ta slova, která mi řekl, když jsme se k sobě vrátili: ,,Miluji tě,"

💛💚💙💜

Nebudu zde vypisovat obrovský Epilog, stačí pouze kratší a výstižný 🍀. Další kapitola je již poslední ❤.

💛💚💙💜

Moments |Marcus&Martinus| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat