#32

206 17 1
                                    

Momentálně jsem seděla u papíru a tužky a přemýšlela nad textem písně, kterou jsem si skládala sama. Andy mi vytvořila hudbu, ale já si řekla, že na tom chci mít taky nějaký podíl, takže jedu slova.

Tinus mi poradil, že na jeden konkrétní úsek písničky, bych mohla dát rap, ale teď ještě vymyslet ty slova, že... A ještě k tomu, když mám před očima ten článek.

Už jsem do té společnosti volala a jasně, že byly kecy, ale nakonec je vše zařízeno a Abby letí. Je fakt otřesná, ale zajímalo by mě, jak přišla na to, že jdu do knihovny a jak stihla vybrat ty knihy a tak.

Většinou lidi poznám. Zda jsou lháři, či zda jsou v pohodě, ale... tady jsem se opravdu hodně spletla a nechápu, jak je to možné.

Lisa s Macem někam opět zmizeli a myslím, že každý jinam, ale mají dost silnou kocovinu, tak snad je nenajdeme někde v příkopu.

Nikoll šla na kávu s nějakou její starou známou, takže nějakým sexy klukem, a já i Andy jsme seděly a projížděly to všechno. Tinus nás tady hlídal. Spíš... byl na mobilu a pozpěvoval si a jednou za čas na nás hodil očko.

Andy tady hrála na klavír a pořád jela dokola těch nevím kolik písniček, ale už se mi to začalo plést. Jedna byla o lásce, druhá o nešťastné lásce, třetí o fanynkách a milion dalších. Když už ty písničky máte zažité, jako třeba já písničky od M&M, tak jedete a jedete a nic vás nezastaví, ale když si to děláte sami, tak tam zazpívat kiss místo miss atd.

,,Už tě něco napadlo?" zeptala se Andy, když dohrála nějakou další melodii na klavír. Já záporně zavrtěla hlavou a skousla tužku, kterou jsem měla v puse.

,,Hele a nechcete toho už nechat? Přeci jen už máte něco okolo tří písniček a to je hodně, tak si chvilku odpočiňte a uvidíte, že vás potom něco napadne," ozval se Tinus, který seděl na pohovce.

Já a Andy jsme se na sebe podívaly a po chvilce odložily potřebné věci. Tedy já. Odložila jsem tužku i papír a Andy zavřela klavír.

Skočila jsem na pohovku a opřela di hlavu o Tinusovu hruď. Chtěla jsem mu dát pusu na tvář, jako on mě a to byl důvod, proč se naše rty chvilkově střetly.

Rukou mě hladil po zádech a Andy seděla vedle nás a koukala do mobilu. Tinus byl na instagramu a mě nezbývalo nic jiného, než jít také na mobil.

Otevřela jsem mobil a uviděla zprávu od Lisy. Rozklikla jsem jí a byla tam  fotka. Rozklikla jsem fotku a uviděla Mace s nějakou holkou a k tomu byla zpráva: 'Proč mě včera tahal na večeři, když se tahá s nějakou kravkou!'

Já se jen zamračila a podívala se na Tinuse, který se pořád koukal do mobilu. Vypnula jsem můj mobil a sebrala mu ten jeho. Samozřejmě, že mi ho nechtěl dát, ale doslovně jsme mu ho vyrvala z ruky. Vydala jsem se na chaty na ig a začala je projíždět.

Projížděla jsem to jeden po druhém, až jsem se zastavila. Byl to účet nějaké holky, ale neměla tam žádné fotky s obličejem a ani žádné konkrétní údaje.

Tinus měl opřenou bradu o moje rameno a koukal do jeho mobilu. Hodila jsem na něj jeden pohled a on se na mě taky podíval.

,,Víš, kdo to je?" zeptala jsem se ho a on odklonil hlavu a záporně zakýval hlavou.

,,Jak mám vědět, s kým si brácha píše," rozhodil rukama a podíval se na profilovou fotku té holky.

,,Jak můžeš vědět, že to psal Mac?" zeptala jsem se ho s povytaženým obočím a on hned řekl: ,,Protože jsem to nepsal já,"

Martinus view:

Jak jsem mohla vědět, že na to Amy přijde. Taky jsem neměl Mace krýt před mojí holkou, ale je to můj bratr a tomu nohy neporazím, ale zase nechci lhát svojí holce.

Amy a Andy šly zase skládat ty písničky a já se vydal ven. Musím najít Lisu nebo alespoň Mace, ale musím prostě něco udělat.

Nikdy předtím ani jeden z nás holku neměl, a je pravda, že Mac za Lisu zrovna dvakrát vděčný nebyl, a asi proto si našel takovou bokovku, ale ani se mu nedivím. Lisa se fakt hodně změnila a přiznám se, že to oba s Amy vidíme tak, že k horšímu.

Začala být taková jiná. Mac nevěděl, co dělat, tak jí pozval na tu večeři, což jsem mu poradil já, aby to nějak urovnal a opustil tu jeho bokovou holku, protože by se mu ta velká láska k Lise vrátila.

Jako nevím, jestli se mu vrátila, když se s ní vyspal, ale asi ne, když jde zase za tou bokovou holkou. Ani nevím její jméno. Nevím, jak vypadá, absolutně nic nevím.

Nekoukal jsem na cestu a najednou jsem do někoho narazil. Asi se mi ta určitá osoba snažila vyhnout, ale já to nějak nepostřehl.

,,Nikoll?" otázal jsem se, když jsem uviděl, že ten, koho jsem málem sejmul je ona.

,,Tinusi," vydechla překvapeně. ,,Co tady děláš?" zeptala se udiveně a zvedla ze země mobil, který jí spadl.

,,Hledám Lisu a Mace. Neviděla si je náhodou?" zeptal jsem se s nejistým úsměvem a ona přikývla a řekla: ,,No, potkala jsem Mace s nějakou holkou v kavárně tam za rohem, ale Lisu jsem fakt neviděla," zavrtěla nakonec záporně hlavou.

,,Děkuji ti. Moc si mi pomohla," řekl jsem a vydal se k té kavárně, ale potom jsem se zastavil a zavolal: ,,Nikoll!" v mžiku se na mě otočila a já potom řekl: ,,Prosím, neříkej Amy, že jsi mě tu viděla, a když už jí to budeš říkat, tak jsem byl na nákupu, prosím," ani jsem nečekal na její reakci a vydal se rychlým kromem k té kavárně.

Sakra! Fanynky! Otočil jsem hlavu na druhou stranu od nich, ale mám pocit, že to nepomohlo, protože opravdoví fanoušci nás poznají, i když máme hlavu na bok, což se stalo právě teď.

Dal jsem jim podpis, fotku, některé chtěly i mscly, takže dostaly vše a já zase mohl jít.

Vletěl jsem s pozdravem do té kavárny a rozhlédl se. Hned jsem uviděl Mace a tu holku. Hm... Amy je hezčí.

,,Tinusi," oslovil mě vyplašeně Mac, když mě spatřil. Přisunul jsem si židli a sedl si k jejich stolu.

,,Amy nějak zjistila, že si tady s ní. Předtím jí přišla zpráva, ale nevím. Rychle to tady ukončete a ty vypadni domů," ukázal jsem na Mace a dodal: ,,Já jdu ještě nakoupit, protože jsem jakože šel nakupovat a scházejte se nějak opatrněji, ať vás nemusím krýt," stoupl jsem ze židle a vrátil jí zpět k vedlejšímu stolu.

,,Jo, a slečno," řekla jsem směrem k ní a až se na mě otočila, tak jsem řekl: ,,Nechápu, co na vás brácha vidí," a vydal se pryč z kavárny.

Hned naproti byl obchod, tak jsem se tam vydal. Najednou mě někdo chytl za ruku a zatáhl za roh.

,,Co si tam dělal?!" řekla naštvaně Lisa, která se vynořila z pozarohu. Heh, nějaká dobrá výmluva?

,,Byl jsem tam za nimi?" otázal jsem se a na to mi hned přiletěla facka. Má dobrou ránu, no.

,,Kdo je ta cou-" přerušil jsem jí: ,,Ta holka, nám dělá článek do novin," zakřičel jsem a potom klidným hlasem dodal: ,,A nechtěli jsme vás do toho zatahovat, protože by to bylo přesně takto, jak to je, že si budete myslet, že to je naše milenka!" Lisa nehybně stála a já?

Ukončil jsem to a vydal se do toho obchodu. Jdu koupit tuny čokolády. Je to dobrý na nervy, ne?

💛💚💙💜

Ahoj! Tak tuto kapitolu jsem píšu, když stojíme v zácpě v Omišu 😂 Naši se hádají, protože mamka říkala, že táta má jet po dálnici a táta zase, že pojedeme přes Omiš atd. Do toho tady hraje ségře tablet, tak jsem si řekla, že napíšu kapitolu. Je trošku taková hádavá, protože toto jsem měla již dlouho v plánu, a tak jsem si řekla, že když se mi tady naši hádají před ksichtem, tak se mi tady budou hádat postavy před ksichtem. Tadá! 😂❤

💛💚💙💜

Moments |Marcus&Martinus| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat