,,Co je to tady za sešlost?" začala histericky. No, ale začala dobře. Tím řvaním odehnala ty blbečeky fotografy. Dobře ty, mami.
Otočila se na mě a dívala se na mě drsným pohledem. Skoro jsem s jí bála. Chtěla bych být v její kůži a vidět nás v bazénu, ve kterým je kečup, hořčice, tatarka, uhlí, chlebíček, citrón a spoustu dalších věcí. Já bych se asi počůrala smíchy.
,,Mami... tati... asi je na čase, abych vás představila," začala jsem. Pořád jsem nepouštěla ruku Tinuse a táhla ho ven z bazénu. Mac a Lisa nás následovali, též ruku v ruce.
,,Vy už se asi znáte, ale tohle je Martinus. Můj nejúžasnější kluk, kterého jsem kdy poznala. No a... tady to je jeho bratr Marcus, což je tady Lisin frajer," pronesla jsem a jim pořád nemizel kamenný výraz. Pane jo. Tady ještě možná bude něco lítat. Tím myslím facky, ne jídlo...
,,Jste úplně stejný," pronesl můj táta a podíval se na Mace a Tinuse. Musela jsem se malinko usmát, když jsem si všimla, že táta a Tinus jsou úplně stejně vysocí.
,,Každopádně. Jsem Ben a toto je moje manželka Luccia," podal ruku oběma klukům. Mamka následně též.
,,Rádi vás poznáváme," pronesl Tinus. No, holt si musí udělat dobrý dojem, jinak to totiž nepůjde. Musím podotknout, že zatím jsem docela v klidu. Nikdo není naštvaný, nebo to tak alespoň nevypadá.
,,A teď už vážně," a sakra! ,,Kdo to byl ti lidi, a co je to tady za bordel?!" pronesla naštvaně mamka a já si lehce oddechla. Myslela jsem, že mamka pošle kluky někam.
,,Mami, nezlob se prosím. Vše ti vysvětlím," pronesla jsem. ,,Tak začni," odsekla protivně a otočila se ke mně zády.
,,No... vlastně... celý je to strašně složitý... po tom koncertu, co jste odjeli, tak jsme s Lisou zůstaly v koncertovací místnosti. Nevím, jakože nás nenašli. Každopádně po nějaké chvilce tam přišli tihle dva," ukázala jsem na Mace a Tinuse. ,,Povídali jsme si a potim z toho vzniklo víc než povídání, neboj, nespali jsme spolu," ujasnila jsem. ,,Potom se stalo to, že jsme s Lisou slyšely jejich tátu, který říkal, že se mu nelíbí, jakým způsobem si nás našli a zamilovali se do nás. Utekly jsme. Abychom zapomněly, a aby nás nikdo nepoznal, tak jsme změnily vzhled, ale to nepomohlo. Jejich otec zjistil naši adresu a poslal nám vstupenky na koncert a Meet&great. Napsal nám dopis, ve kterém nás prosil, abychom to přijaly, protože se kluci hrozně trápí. Tak jsme jely. Cestou kluci vydali píseň Miss You a... byla opravdu krásná, nebo spíš... je pořád krásná. No, potom jsme šly na Meet&great a tam jsme je potkaly. Nepznali nás. Jenže potom se tam objevil kluk a jeho partička, která mě jak dlouho šikanovala. Napadli mě i Lisu, a když nás malinko zmlátili, tak mi vypadla čočka. Potom nás hned poznali. Najednou, i když jsme nechtěly, tak jsme začaly utíkat. Schovaly jsme se na záchod. Snažily jsme se tam přespat, ale v noci Lisa chytla nějakou nemoc. Bělmo nebylo bělmo, ale krev. Pak měla zástavu. Takže skončila v nemocnici. No, a tam přišly Nikoll, Andy a Barry. Laskavě nám sdělily, že to, že jsme byly First Kiss girls nebyla náhoda, holky je přesvědčily. No, tak jsem byla naštvaná, ale Tinus mi to vysvětlil. Včera jsem tedy s ním jela domů a odpadla. Dnes mi připravil nejlepší překvapení v životě no a díky to jsme se sešli zde, u bazénu. Jenže tady se objevil Mac a Lisa a pronesli, že Lisina nemoc nebyla reálná, ale hraná, takže tady vznikla bitva aa od té takovej bordel, no a tam ti blbečci? To byli fotografové, kteří potřebovali fotku do novin slavných zpěváků," pronesla jsem svůj dlouhý monolog a koukala na výrazy mých rodičů.
,,To všechno se stihlo stát za tu dobu, co jsme byli pryč?" pronesl svoji otázku táta. Vypadal celkem vyděšeně, ale to jsme přesně nechtěla.
,,Ano, to vše. Proto takový nepořádek, proto to všechno. Proto slavíme takovým... ehm... způsobem," otočil se na bazén a já se usmála
,,Pane Bože, holčičko naše," vzala mě do objetí máma a já se překvapeně koukala, ale objetí jsem jí oplatila. Stále jsem překvapeně koukala, ale ona mě pořád objímala.
,,Mami, vždyť se nic nestalo," odstoupila jsem kousek od ní a opět jsem chytla Tinusovu ruku.
,,Stalo. Nebyli jsme s tebou, když si nás potřebovala, když si se potřebovala vybrečet, když tě šikanovali a... to všechno..," koukla smutně a podívala se do země
,,Vždyť se nic nestalo. Už je to za mnou a teď mám tady tohoto suprového chlapce, který mě podrží," usmála jsem se na ni a ona se pořád dívala do země, ale proč? To fakt nevím.
,,Luccio, řekni jí to. Ona to pochopí uvidíš," chytl táta moji mamku za rameno a já se na ně zvědavě podívala.
,,Co mi máš říct, mami?" zeptala jsem se vážně a ona se smutně koukla do země
,,Víš... situace není jednoduchá," pronesla a já se zeptala. ,,Jak to myslíš?" zda moje otázka byla těžká či lehká, to já už neposoudím.
,,Situace je velice těžká a jelikož jsme bohužel zapadli do dluhů, tak musíme prostě změnit pár věcí. Já a táta se budeme stěhovat, ale nebudeme sami. Budeme se společně stěhovat s rodiči Lisy," já na ni koukala s otevřenou pusou. ,,Cože?!" vykřikla najednou Lisa. ,,Dostali jsme totiž dobrou finanční nabídku a přijali jsme ji. Všichni čtyři. Prodáme dům Lisy a tento dům přepíšeme na vás. Už jsme podepsali všechny papíry a taky ten, že už jste dospělé. Udospělili jsme vás. S rodiči těch dvou si promluvíme. Jdeme si sbalit. Odjíždíme za tři hodiny," oni opravdu odešli. Jak to mohli udělat. Lisa si tam sedla na židli a já spadla dozadu. Prostě jsem omdlela.
***
,,Amy," uslyšela jsem hlas Martinuse. Mlátil mě do tváři, abych se probrala a já jeho ruce chytla. ,,Jsi v pořádku?" pokračoval a já přikývla
,,J-jak dlouho jsem s-spala?" vykoktala jsem ze sebe a podívala se na Tinuse a on se jemně usmál
,,Omdlela si, a když si dýchala, měla si tep, tak jsme tě nechali spát," pronesl Mac, který se opíral o stěnu, vedle které byla židle a na ní Lisa, kterou držel za ruku
,,Neodpověděli jste mi na otá-" Tinus mě přerušil. ,,Už odjeli," koukl do země a mnul si ruce. ,,Cože?" řekla jsem s tenkým hláskem a se slzami v očích.
Tinus se na mě podíval smutným pohledem a hned mě objal. Já se k němu, co nejvíc natiskla a stále brečela.
,,Proč jste mě nevzbudili?" zakřičela jsem zoufale a silně bouchla Tinuse do hrudi. Lisa sklopila pohled k zemi a já se znovu přitulila k Tinusovi.
,,Nevím, zda tě to potěší, ale budeme tady bydlet s vámi. Naši to dovolili, i když jim bude smutno," pronesl Tinus a já se usmála. Dala jsem mu pusu na tvář a on mi vrátil pusu na ústa a svalil mě na postel a potom mě objal.
,,Dáme to, neboj," řekl Tinus a já mu dala další pusu na tvář a ještě víc ho objala. On je láska ❤
,,Jo a máme jednu veselejší věc," ozvala se Lisa a já se na ni podívala. ,,Jakou?" zeptala jsem se a podívala se na Lisu
,,Zítra jdeme všichni čtyři skládat nějakej song a nazpíváme ho příští týden v pátek. Nebo-li za pět dní," pronesla nadšeně a zasněně Lisa
,,Alespoň něco," pronesla jsem se smutným pohledem.
💛💚💙💜
Wow guys! Tak napsat ☝ bylo mega těžký, protože jsem potřebovala, aby to dávalo smysl, tak budu doufat, že to chápete a taky doufám, že se kapitola líbí ❤💫
💛💚💙💜
ČTEŠ
Moments |Marcus&Martinus| ✔
FanficNikdy bych nečekala, že můj život změní zpěváci, které jsem tak moc nenáviděla, ale stalo se a já se s tím smířila. Jenže to není celé... bude tady takový oříšek, který se stane osudným a bude mít nemilé následky. ⭐️bude se přepisovat