#4

570 29 4
                                    

Neděle před koncertem:

,,Amy, vstávej!" třásla se mnou Andy. Když jsem trošku otevřela oči, tak jsem jí hned uviděla a přetočila se na druhý bok, abych mohla spát.

,,Andy! Je neděle! Nech mě spát, prosím!" okřikla jsem ji a přikryla si hlavu polštářem.

,,Nenechám! Jsou tady na ten videoklip!"

Do prdele! Videoklip! To snad ne! Já na to úplně zapomněla. Já jsem fakt nemožná!

,,Fuck!" odhodila jsem peřinu a šla si rychle do skříně pro oblečení. Vzala jsem si světle modré trhané džíny a černý top. Make-up jsem nějak extra neřešila. Takovou tu klasiku jsem na sebe naházela.

Cink Cink!

Ozval se zvonek a já vyběhla rychle z koupelny. Na chodbě jsem se střetla s Andy a potom jsme šly společně otevřít. Musím uznat, že tohle byla asi nejvíc načasovaná akce.

No, a pro vás, kteří nechápete situaci, tak potom, co jsme dopsaly tu písničku, tak jsme volaly, na natáčení videoklipu. Nebo spíš Andy a potom mi to sdělila.

---

Po natáčení se mi celkem ulevilo. Byly dvě hodiny odpoledne a měla jsem štěstí, že tady doma to bylo poslední místo, kde se měl videoklip točit.

,,Na to, že to byl tvůj první videoklip k písničce, dobrý," pochválila mě Andy a já se nadšeně usmála. Toto je moje podpora.

,,Jenže ty si ten klip vytvořila taky," mrkla jsem na ni a ona se zase zasmála.

,,Máš pravdu a někdo ti psal. Nechtěla jsem ti to říkat při tom natáčení, protože by to bylo nevhodné," jemně jsem přikývla a převzala si od Andy mobil.

Lisa: Amy!
Haló?
Je někdo doma?
Amy!
Tak potom napiš..

Me: Sry Liso. Točila jsem videoklip.

Lisa: Aha. Mám jen maličkost k těm lístkům ✌

Me: Co si zase provedla? 😬 Víš, že už umím jejich písničky a ten jeden se mi líbí.

Lisa: Ten jeden se ti líbí a ani nevíš, jestli je to Mac nebo Tinus 😂💗

Me: Protože mi to nechceš říct...! 😬😠

Lisa: Zpět k lístkům 🎫

Me: No tak co se děje?

Lisa: Já ti to zapomněla říct, ale ty lístky jsou VIP. Budeme úplně v první řadě a budeme k ním úplně strašně blízko 😘😊🙌

Me: Omg?! Fakt!? Já k ním budu mít tak blízko! Yes!!

Odhodila jsem telefon a začala skákat na posteli. Andy na mě vyděšeně koukala a já se smála, pištěla a nevím co! Blázni se poznají na první pohled..

,,Si vyhrála milion nebo co?" zeptala se po chvilce Andy. Jako dá se říct, že v podstatě jo.

,,Něco mnohem lepšího!" nepřestávala jsem skákat a radovat se, protože toto byla tak dokonalá zpráva. Musím říct, že má Amy štěstí, protože kdybych jí ty lístky nevrátila, tak je teď asi roztrhám radostí!

Moments |Marcus&Martinus| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat