#9

485 30 4
                                    

Strašně se mi nechtělo, ale odlepila jsem se od Martinuse a dopadla zpět na celou podrážku.

,,Nikdy nezpomenu," řekla jsem a pohladila ho po tváři. Pod mým dotekem se mu zvedl pravý koutek do mírného úsměvu

,,Pamatuj, že kdyby se dělo cokoliv, tak si ty jediná, kterou miluju a nic se na tom nemění," chytl moji ruku a hodil si jí přes krk

,,Víš, že jsme tady ještě před deseti minutami seděli, dívali se na sebe a povídali si a teď mi tu vyznáváš lásku..?" optala jsem se s malým úšklebkem a zároveň se smíchem

,,Vím to a věř, že toho nebudu litovat," pronesl a vrazil mi malinkou pusu do vlasů.

,,Martinusi?" zeptala jsem se. Dostala jsem totiž super nápad a ten bude úplně nej nápad na zemi

,,Ano Amy?" řekl se smíchem a já mu úsměv oplatila

,,Marcusi! Nech chvilku Lisu a oba pojďte sem!" zakřičela jsem se smíchem a Marcus i Lisa šli směrem k nám. Odemkla jsem svým prstem svůj mobil. Šla jsem do aplikace Spotify a tam našla album M&M.

,,Malinko si zatancujeme," klikla jsem na písničku 'Dance With You' a pustila ji na nejhlasitější hlasitost, která jde.

Kluci se usmáli, když zjistili, že mám naposlouchané jejich písničky a jeli jsme.

Martinus mě pravou rukou okolo pasu a levou chytl mojí ruku a natáhl ji. Začal se mnou tančit valčík a já dostala histerický záchvat smíchu stejně jako Lisa, Marcus i Martinus. Naše gesto zopakovali i Lisa a Marcus a dělali jsme totální kraviny. To k nám sedí (tedy ke mně a Lise určitě), ale myslím že i k M&M.

Následovala písnička I Don't Wanna Fall In Love, (kterou teď v reálu poslouchám 😂) a to jsme se pořádně rozjeli. I když se v písničce zpívalo 'Nikdy se nechci zamilovat', tak jsme prostě tančili a kašlali na text. Udělali nám soukromý koncert. Zpívali do rytmu písniček. Tančili jsme, házeli vlasy a nevím co.

---

Byla to chvilka odpočinku. Já a Lisa jsme seděli na pódiu a kluci něco hledali na mobilu.

,,Marcus je dokonalej, Amy! Chtěla jsem Martinuse, ale Marcus je prostě a jednoduše lepší!" zašeptala nadšeně Lisa

,,Nesouhlasím! Martinus je lepší!" vrátila jsem jí nadšený tón

,,Hele, představ si, co asi teď dělají holky. Neuvěří, až jim řekneme, že chodíme s Marcusem a Martinusem," vypískla tiše Lisa

,,Nevíme, jestli s nimi chodíme. Oni jsou Marcus a Martinus a je na nich, jak se rozhodnou. Buď budeme jejich holky nebo se na nás vykašlou a každý půjdeme svým směrem," řekla jsem smutně. Ucítila jsem něčí ruce na mém hrudníku. Ty si mě jednoduše hodily přes záda, jako pytel brambor.

,,Ano, my jsme Marcus a Martinus, ale to neznamená, že vás vyměníme jako čokoládu za bonbóny. Samozřejmě, že chceme, aby jste byly naše holky," dořekl Marcus. Byla jsem šťastná, takže jsem se neubránila úsměvu.

,,Fajn, tak nás pusťte," zaškemrala jsem. Cítila jsem, jak mě Martinus pořádně zachytil za nohy a sešel se mnou schody. To stejné udělal i Marcus, který nesl na zádech Lisu. Připadala jsem si jako nějaký super lehký pytel brambor. Co se vlastně divím? Všude se psalo, že Martinus vždy před koncertem dělá kliky, tak já jsem pro něj jako pírko.

,,Já už chci dolů!" začala jsem mu bušit na záda a on se jen uchechtl a řekl: ,,Až odvoláš, že střídáme holky, jako ponožky," na to jsem se uchechtla.

Moments |Marcus&Martinus| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat