Amy view:
Došly jsme k pódiu a řekla bych, že akorát na čas. Zrovna ti dva šli na pódium a já začala natáčet jejich příchod, a když šel na naší stranu, všechny holky začali pišťet: ,,Martinusi!" a začali natahovat ruce. Sledovala jsem ho, a když se na mě usmál, tak jsem mu úsměv bez váhání oplatila.
,,Amy, já jdu na druhou stranu, jo?" začala Lisa a já se na ni podívala
,,Fajn, ale dávej na sebe pozor," usmála jsem se na ni a dál už vnímala M&M. Nikdy jsem neviděla tu krásu, která z nich vycházela. Až teď jsem ji viděla.
,,Ahoj všichni! Vítáme vás na dnešním koncertu! Ještě než začneme, tak nás rodiče jedné z našich fanynek poprosili, jestli bychom jim nemohli dát na chvíli prostor, aby mohli něco říct svojí dceři, takže bych poprosil, aby přišli," pobídl je Marcus. Když jsem zaostřila lidi, kteří šli po pódiu, tak jsem si uvědomila, že je to máma a táta.
,,Dobrý den. Musím uznat, že je vás tady strašně moc, ale já budu mluvit pouze k jedné z vás," podíval se na mámu a pokračoval: ,,Mezi vámi je naše dcera a jelikož si strašně přála jet na tento koncert, tak jsme sem museli přijet i my. Jelikož tento večer odlétáme na půl roku, tak jsme se chtěli s naší dcerou rozloučit, protože nikdy jsme nebyli tak dlouho pryč. Bylo by hodně těžké jí najít, tak-" přestala jsem je poslouchat a začala v telefonu hledat kontakt na tátu. Když jsem ho našla, tak jsem ho bez váhání vytočila.
,,Omlouvám se," řekl táta, když mu zazvonil telefon a když uviděl moje jméno, tak se usmál a řekl: ,,Právě teď mi volá moje dcera a myslím, že vás ta minuta hovoru nezabije," řekl s úsměvem táta a přijal hovor. Mamka se smála taky a M&M, též. Táta dal hovor na odposlech a dal ho k mikrofonu
,,Ahoj tati. Je krásné, jak o mě mluvíš a sám víš, že já vím, že jste nejlepší rodiče na světě a když se podíváte doleva, tak mě uvidíte," řekla jsem se smíchem a všichni na pódiu otočili hlavu na mě, a když se na mě naši zaostřili, tak jsem se na ně usmála a oni mi to oplatili.
Táta vypl hovor a společně s mamkou sešli schody z pódia. Šli ke mně a když stáli naproti mě, tak mě objali. Já si je přitáhla blíž.
,,Mám vás ráda," přitulila jsem se k nim a mamka řekla: ,,My tebe taky, ale teď už musíme jít. Něco krásného ti přivezeme," odtáhli se z objetí a já přikývla. Pomalu se otočili a odcházeli. Oni nikdy loučení nepřeháněli, protože čím déle a více se loučíme, tak tím více to potom bolí.
,,Tak to byla taková vsuvka a teď pořádně rozjedeme ten koncert! Začneme písničku Plystre på deg!" všechny holky začaly pišťet a já se k nim přidala. Pustila jsem nahrávání a točila si je.
Zpívala jsem s nimi, protože tu písničku miluju. Moc a moc. Všechny jejich písničky jsou dokonalé, ale vždy říkám, že všechny písničky od M&M jsou dokonalé. Na koncertu písničku Plystre på deg malinko pozměnili. Ze začátku hrál Martinus na klavír a písničku v pomalejším tempu a potom to rozjeli.
[Dám vám sem video z koncertu M&M (písničku Plystre på deg), není to úplně přesné, ale alespoň něco]
(Video z pohledu Lisy)
Bylo to moc pěkné, a když skočili, tak začal potlesk a pískot všech fanoušků.
ČTEŠ
Moments |Marcus&Martinus| ✔
أدب الهواةNikdy bych nečekala, že můj život změní zpěváci, které jsem tak moc nenáviděla, ale stalo se a já se s tím smířila. Jenže to není celé... bude tady takový oříšek, který se stane osudným a bude mít nemilé následky. ⭐️bude se přepisovat