yorumlarınızla gecemi şenlendirmeye ne dersiniz!🍓
***
"Yoongi baksana şu at senin kuzenine benziyor!"
Jungkook sevgilisini 7-24 takıldığı kütüphaneden çıkaramayınca çareyi onunla kütüphanede takılmakta bulmuştu. Şu zamana kadar eline bazı dergilerden başka, doğru düzgün okumak için bir şey almadığı için yine dergilere benzer resimli bir ansiklopedi bulmuş onu karıştırıyordu. Bulundukları kısımda Yoongi'den başka kimse yoktu. Çünkü kim öğle arasında bir şeyler yemek yerine kütüphanede ders çalışırdı ki?
Yoongi'nin yemeğini, uykusunu, arkadaşlarıyla hatta kendisiyle olan ilişkisini bile aksattığının farkındaydı Jungkook. Biraz empati kurunca kendisi için liseler arası maratonda birinci olmak nasıl önemliyse Yoongi için de bu birinciliğin önemli olduğunu görebiliyordu. Fakat sağlığı ve ilişkileri kötüye gidiyordu. O yüzden kendisi de derste sıkıldıkça poğaça vs. yiyor Yoongi için de evde annesinden tarifini aldığı diyet sandviçini hazırlayıp derste zorla ona da yediriyordu.
Öğle aralarında karşısına oturup onun sorularını çözerken ki ciddi ifadesini izlemek Jungkook'un hoşuna gidiyordu.
Canı sıkıldıkça ya da sorular yerine Yoongi'nin bakışları kendisine odaklansın istediğinde de Yoongi'nin ilgisini çekecek bir şeyler arıyordu. Tıpkı şimdi olduğu gibi. Yoongi çözdüğü uzun işlemli soruya ara verip Jungkook'a baktığında onaylamaz ifadeyle başını iki yana salladı."Bu yaptığın çok ayıp Jeon. Hoseok duysa çok üzülür..."
Ardından tekrar sorusuna döndü. Fakat kalemini oynatmadan pes edercesine gülmeye başladı.
"Bir daha göstersene!"
"Ahaha benziyor değil mi?"
"Biraz benziyor. "
Birlikte biraz ansiklopedinin sayfalarını kurcaladıktan sonra tekrar Yoongi işlemine döndü. Jungkook da ansiklopedinin sayfalarını tek başına kurcalayarak ilgi çekici bir şeyler aradı.
Bu böyle daha ne kadar sürecek, diye düşünüyordu. Sıkılıyordu bu ortamdan, bu durumdan. Fakat neyse ki az kalmıştı. Bu haftanın sonunda final sınavı olacaklardı. Sonra Yoongi'nin odağı yine sadece kendisinde olacaktı.
Fakat Jungkook Yoongi'nin gozlerinin ders çalışırken de üstünde olduğunu bilmiyordu. Okuldan sonra Namjoon'un koçluğu eşliğinde okul bahçesinde koşarken Yoongi onu izleyebileceği bir pencere pervazına yerleşiyor. Notlarını tekrar ederken ara ara kendisi gibi bir seyler için sıkı çalışan sevgilisini izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can't smile without you | yoonkook
Fanfiction⎾tamamlandı⏌ Min Yoongi, epilepsi hastalığı yüzünden bir türlü okul birincisi olamayan bir öğrenciydi. Inek öğrencilerin hastalığından şikayet etmesi üzerine okulun en iyi sınıfından alınarak en haylaz sınıf olan 12-4 'e gönderildi. Jeon Jungkook...