(13) - Kental

10.1K 392 12
                                    

Anna was was mahu turun ke bawah. Bagaimana kalau dia terserempak dengan Amar ? Bagaimana kalau Amar masih emo pasal hal semalam ? Tak awkward di meja makan nanti ?

Knock knock

"Opocot bini kau dah terberanak empat eh "

Pintu di ketuk, habis keluar semua melatah Anna. Dah takut sangat kan ? Orang ketuk pintu pun seperti beruk jumpa mak beruk.

"Yes"

"I'm sorry for disturbing,Miss Anna. I am Mike, Mr.Amar's assistant. Mr. Amar want you to go breakfast with him now " dengan segak Mike mengarahkan Anna untuk turun breakfast sekali.

"Urm, tell him that i am not interested to breakfast with him. I can breakfast alone without him " Anna tergelak dalam hati. Padan muka kau Amar! Biar kau malu depan assistant kau ni!

"But this is an instruction, Miss. You cant simply refuse it " sekali lagi Mike berkata

" this is instruction too, didn't it ? " tanya Anna kembali

Mike tersenyum menunduk dan menutup pintu

Anna menarik nafas lega. Mujurlah tiada adegan dia diheret keluar dari bilik sebab dia taknak breakfast

Knock knock

"Yes" apalagi la ni . Anna memalingkan muka ke arah luar biliknya. Mike mesti bawakkan meal naik atas ni. Mestila Amar suruh. Well amar kan sayangkan dia. Eh ?

" Kenapa tak turun ? Not interested with me ? Seriously ? "

Bum! Takkan Mike tiba tiba pandai cakap melayu ni sah kalini tuan punya badan yang naik terus! Ya Allah....

" bila aku cakap, pandang aku " mendatar tapi masi menunjukkan yang dia marahkan Anna.

Anna berpaling.

Ok jap
Jappppppp
Kejapppp

Amarkah yang didepan nya ini ?

Amar sedang berpeluk tubuh. Dia memakai suit hitam yang mengikut bentuk lelakinya. Tambahan pula bila Amar berpeluk tubuh, bahagian tangan kelihatan sangat ketak ketaknya. Handsome!

Anna kagum seketika melihat keindahan tuhan yang indah gila beb! Amar memang mempunyai 100% fizikal lelaki idamannya! Aww

" takpayah nak puji aku kt dalam hati tu. Aku tengah tanya ni"

Ehhhhhh
Ehhh

Mana dia tahu ni ? Ish malunya

"Ee perasanlah awak ni. Saya tengah fikir alasan tau bukan puji awak eee tak malu " kata Anna sambil menjelirkan lidah dan mengalihkan pandangan dari memandang Amar. Mungkin muka dia sudah merah merah akibat malu. Mungkin dia mahu cendol eh ?

Amar tergelak. How cute Anna is. Comel! Macam budak budak. Dalam situasi dingin dia dengan Anna akibat semalam pun seakan mulai reda kalau Anna bersikap kanak kanak dan menarik hati begini. Haih cair hati lelakinya.

Keadaan dalam bilik itu sunyi seketika. Amar merenung Anna lama dan dalam. Bukan selalu celik je mata jumpa buah hati. Makan jumpa buah hati. Balik kerja jumpa buah hati. My life almost complete

" jangan lah pandang saya macam tu. Yelah saya turun makan " Anna membuat suara kecilnya sambil menutup pintu balkoninya dan bergerak menghampiri Amar di pintu

Makin dia hampir dengan Amar, makin terbau haruman wangian yang Amar pakai.

Damn, mana dia tau aku suka wangian ni untuk lelaki? Wangian lelaki berkarisma. Sedapnya bau dia! Mahu saja dia cium dada Amar kerana ingin bau wangian itu lebih mendalam. Tambahan Amar yang seperti lelaki bekerja yang berdedikasi wowerZz. Tapi kalau dia buat, tak kena pelempang free ? Tiba tiba cium dada Anak teruna orang, insaflah Anna.

Mr. Psycho Guy Where stories live. Discover now