(39) - Clingy

8.7K 338 14
                                    

2 hari berbaki setelah 5 hari berbulan madu yang real punya di Korea. Serious Anna berkata, dia memang jatuh cinta dengan Amar tahap petala! Dia pun tidak sangka dia boleh obses dengan Amar sehingga mana mana sahaja dia akan peluk tangan Amar. Nasib baik lah Amar ni ok je, kalau tak ? Malu lah dia.

" sayang, i nak pilih barang ni " kata Amar lembut.

" so ? "

" can you let go my hand for a while ? I promised only for 10 minutes " kata Amar sambil mengusap pipi Anna.

Anna mulai muncung. Dia melepaskan pelukan di tangan Amar dan berdiri kaku di sebelahnya. Dia sedar dia terlalu gedik, tapi dia rasa takut pulak nak lepaskan Amar. Tah tah dia pula jadi psycho.

" okay okay baby baby ? Honey ? Sayang ? Ok you can hug my hand la. Tapi jangan lah sampai i tak boleh pilih barang " kata Amar. Dia sudah pening dengan perangai Anna yang berubah 100% clingy. Pantang kalau dia pergi tanpa memberi tahu Anna, Anna akan merajuk. Nasib baik senang pujuk.

Amar tersenyum. Dia sudah yakin bahwa cinta Anna terhadapnya mulai utuh. Hari hari Amar sentiasa diisi dengan senyuman. Lagi lagi bila Anna clingy dengannya.

Anna tersenyum. Dia perlu kontrol perasaan dia terhadap Amar. Malulah dia bila kantoi sangat dia sayangkan Amar, walaupun memang dah lama kantoi.

" its okay. Saya saja je try awak "

Kening Amar terjongket. " sayang, if you nak peluk, peluklah. Janganlah mcm ni "

" macam mana ? Saya gurau je nak tengok sejauh mana awak dapat bersabar dengan perangai gedik saya ni "

" you are not gedik. You are manja. I love that " kata Amar sambil memberi kenyitan mata kepada Anna.

Anna terkaku. Bagai di dimensi sendiri, dia seolah cair dengan Amar. Memang beginikah rasa bercinta ? Bahagia selalu.

" blushy Anna is back! " usik Amar.

Anna tersenyum sambil memandang tempat lain. Tak boleh jadi ni. Dahulu, Amar yang cair dengannya kini terbalik pula. Wow.

Kring!

Telefon Amar berbunyi, tertera nama Khai di screen.

" sayang, khai telefon ni. You pegi tengok barang barang yang you berkenan nanti ill to you "

Laju Anna mengangguk. Dia faham, Amar tidak suka libatkan dirinya dalam urusan pekerjaan.

" hello "

" hello bro! How was there ? "

" the best week of my life. I swear to god, she's so special and well im in love with her "

" wow so you did it. You did make her fall in love with you ,huh ? " 

" well, i think i did it. Almost a year trying to get her and now here i am, dating with her. Making babies....."

" woo woo stop right there. Aku taknak dengar you pervert! "

" tak kahwin lagi memang la macam tu "

" well aku rasa aku nak start cari love of my life lah. Nak jugak rasa bagi effort kt perempuan until she fall in love with me "

" hurry up brother! Nanti kau dapat janda anak 3 tak tahu "

" kau ingat aku gila sangat ke ?

" kenapa call ni ? Takkan nak tanya benda ni je ? "

" well yea, theres something serious "

Mr. Psycho Guy Where stories live. Discover now