Глава първа

3.7K 142 17
                                    

Гледната точка на Кайли:
   Дрехите ми бяха разпилени из стаята на Лиъм и за миг се замислих, че те много по-често се намираха върху пода, отколкото върху мен. Не е за вярване, че само за няколко месеца, нещата се промениха драстично. Стела беше повече от щастлива с Хари и връзката им определено ставаше все по-силна. Аз от друга страна, както в повечето филми и книги, които съм изчела, се хванах с най-добрия приятел на гаджето на приятелката си. Разбира се, не се оплаквах. Чаках прекалено дълго за сериозна връзка и се радвам, че я получих. Е, радвах се. Това между мен и Лиъм все повече започваше да ми прилича на връзка, която се базираше на физически нужди. Ако трябваше да си призная, наистина бях влюбена в него. Той беше абсолютно перфектен и беше напълно нормално това да се случи все някога. Въпреки че носех статуса на негова официална приятелка, не се чувствах точно така. Да, излизахме на срещи, ходихме на кино, държахме се за ръце и Лиъм винаги се стараеше да изясни на всеки, който се доближи до мен, че съм негова, но напоследък нещата между двама ни не вървяха. Не знаех каква беше причината. Единствените по-дълги срещи, които имахме се състояха в леглото му. Чудех се дали той го беше забелязал? Дали знаеше това, че нито веднъж не ми бе казвал, че ме обича?

- За какво мислиш толкова? - попита ме Лиъм след като ме притегли в обятията си.
- За нищо. - отрекох. Не исках да го нараня с мислите си, които може и да не са напълно верни.
- Не ме лъжи, моля те.
- Мисля си за нас. - отговорих честно.
- И аз много често си мисля за нас и за това колко ни е хубаво заедно. - наведе се към мен и няколко секунди по-късно устните му се докоснаха до моите.

   Ръцете му отново зашаваха по тялото ми, размествайки чаршафа, с който се бях покрила. Преди да се усетя отново лежах по гръб, а той беше върху мен, целувайки ме. Знаех, че случилото се щеше да се повтори. Начина, по който устните му се разбиваха в моите и това как ръцете му обарваха тялото ми, подсказваше, че сексуалното привличане отново взе връх. Исках да го отблъсна. Да му се развикам, че не съм просто секс играчка, която да подмята, но не можех. Бях прекалено влюбена. Отдавах му се безусловно всеки път, когато поискаше.
   Бях толкова омагьосана от нежните му докосвания, че не разбрах кога чаршафът, който ни делеше вече не беше пречка. Предадох се. Предадох и тялото, и сърцето си в ръцете му. Той ги притежаваше и го знаеше отлично.
   Моментът ни беше развален от телефона ми, които издаде звук. На секундата се съвзех и се отделих от Лиъм. Покрих се отново със сатенения плат и се пресегнах, за да взема звънящото устройство. Радостта и ентусиазма, които изпитвах изчезнаха в мига, в който забелязах това, че майка ми просто ми беше написала съобщение. Постарах се да отговоря на всичките въпроси, които беше побрала в написаното от нея. Докато давах отговорите на обичайните въпроси, Лиъм ме наблюдаваше. Не можех да разбера какво му се върти из главата, а исках. Исках да знам дали изпитва някакви сериозни чувства към мен или съм просто гаджето, което го задоволява.

Bedroom Floor(BG Fanfiction)Where stories live. Discover now