Глава шеста

1.8K 116 5
                                    

Гледната точка на Кайли:
   Взирах се в голямото огледало пред мен и не можех да се позная. Няколко пъти се запитах дали това отражение, което виждам е моето, но наистина бях аз. Изглеждах наистина зашеметяващо. Никога преди не съм се виждала по подобен начин и определено съм много изненадана от резултата. Трябваше да си запиша всички методи и техники на хората, които се погрижиха за външния ми вид, за да мога да се науча да ги прилагам сама. Косата ми беше изправена като само в краищата беше леко начупена. Гримът ми идеално подчертаваше кафявите ми очи, а ярко червенето червило, което беше поставено върху устните ми, загатваше нотка на сексапил. Имах чувството, че дългата черна рокля, с която бях облечена, сякаш беше правена точно за мен. И всъщност, когато попитах стилиста, това се оказа точно така. Бях възхитена.

- Кайли, би ли дошла? Искам да те запозная с партньора ти. – гласът на Маркъс ме откъсна от мислите ми и ме принуди да откъсна очи от образа си в огледалото.

   Запътих се към него и към този, който стоеше до него. Предполагам, че това трябва да е Алек. Не мога да повярвам, че ще се запозная с него, а и освен това ще имам честта да работим заедно. Изведнъж цялата ми увереност се изпари. С всяка една крачка, с която се доближавах към тях, ставах все по-нервна и по-нервна. Сърцето ми забърза ритъм, а дланите ми се изпотиха. Добре, Кайли, сега не е времето да действаш като полудяла фенка. Впечатли го. Бъди професионалист.

- Ето това е красавицата, с която ще работиш. – Маркъс се обади, а това предизвика известния актьор да ме погледне. – Алек, това е Кайли. Най-новото попълнение на MMS.
- Много ми е приятно да се запознаем. Радвам се, че ще работим заедно. – усмихна ми се. Боже, на живо гласа му звучеше още по-добре, отколкото по телевизора.
- На мен също. – отвърнах и се здрависахме. Забелязах, че беше издокаран с елегантен черен костюм и черна вратовръзка. Да, изглеждаше поразително красив, но не успя да откаже мислите ми от това да прелетят до образа на Лиъм, който все още се криеше в съзнанието ми. Сравнението беше направено моментално и най-лошото беше, че очите и сърцето ми отново избраха човека, който ми показа, че не ме обича и не ме подкрепя.
- Няма много време да се опознавате затова побързайте да влезете в ролята на влюбена опиянена от страст двойка. Поговорете, докато аз приготвя последните неща за фотосесията. – Маркъс ни информира, а след това се оттегли, оставяйки ни сами.
- Много си красива, Кайли. – Алек ми направи комплимент, а това автоматично ме накара да се изчервя. Не беше от привързаност, просто си бях такава.
- Благодаря. И ти също изглеждаш добре. Дори по-добре, отколкото във филмите. – браво. Как можа да кажеш това сега? За щастие Алек само се засмя.
- Да, съгласен съм. 3D камерите не ме представят в най-добрата ми светлина. Ами, ти? Как реши да станеш модел?
- Реших просто да опитам, но взеха, че ме одобриха и сега съм тук.
- Радвам се, че си тук. Ще ми е много приятно да работя с теб.

Bedroom Floor(BG Fanfiction)Where stories live. Discover now