Глава седма

1.9K 112 12
                                    

!В главата има открито сексуално съдържание!

Неутрална гледна точка:
   Успешното развитие на фотосесията предизвика желанието на Алек и Маркъс да организират парти още същата вечер. Кайли беше поканена на секундата, защото все пак тя беше звездата на деня. Това беше първата й сериозна работа и то в тази индустрия, а представянето й беше впечатлило всички. Маркъс беше предоволен от факта, че новия му модел има блестящо бъдеще пред себе си, а Алек се надяваше на това, че ще успее да поправи разбитото сърце на екранната си партньорка и най-сетне е намерил момиче, което го приема като обикновен човек. Освен това според него Кайли притежаваше външност, която би накарала всеки друг мъж да му завижда, а на събитията, които биха посещавали заедно, всички ще искат да са на негово място.
   Партито беше насрочено за девет вечерта, в един от най-модерните барове в Лондон. Резервация там беше почти невъзможна, освен ако не си Алек Дадарио, който само с името си може да влезе навсякъде. Без резервация и без покана. Кайли беше в центъра на вниманието и затова имаше разрешение да доведе и свои приятели. Тя не се поколеба да покани Стела. Двете бяха неразделни и на практика ходеха почти навсякъде заедно. След дълги молби, Кайли склони относно желанието на приятелката си да покани Хари, който беше повече от ясно, че веднага щеше да звънне на Лиъм. Въпреки това имаше едно условие. Кратко и просто условие, което Хари трябваше да спази, ако искаше най-добрия му приятел да присъства. За нищо на света не биваше да се споменава факта, че Кайли е станала модел и е заснела реклама. За Лиъм - Маркъс и Алек трябваше да бъдат просто двама приятели.

Гледната точка на Лиъм:
   Изпитвах чувство на ярост в цялото си тяло и едва се сдържах от това да не хвърля телефонът си по стената отсреща. Не знам за кого щеше да ми е по-тъжно. За скъпия ми iPhone или за стената, чийто цвят беше сменен само преди няколко месеца. Причината беше едно доста щуро парти. Все още не знам как майка ми ще реагира, когато види това, но се надявам, че ще го приеме добре. Все пак новият нюанс беше наистина хубав и се връзваше с мебелировката. Въпреки странните ми мисли за стената, в съзнанието ми все още се въртеше поканата, която Хари ми беше отправил. Не е за вярване, че проклетите „нови” приятели на Кайли са я поканили на бар. Освен това са казали, че може да доведе и приятели. Знам, че е накарала Хари да ме покани. Иска да ме измъчва цяла нощ като се натиска с някой недорасъл гимназист или може би дори с някой от тези, чиято инициатива е това. Щом иска да играе мръсно, аз също щях да постъпя така. Набързо набрах един от последните телефонни номера в контактите си, който честно казано не вярвах, че ще ми потрябва.

Bedroom Floor(BG Fanfiction)Where stories live. Discover now