Епилог

2.1K 112 46
                                    

Неутрална гледна точка:
   Изминалите няколко години бяха изпълнени както с хубави, така и с лоши моменти за четиримата приятели, които останаха заедно въпреки проблемите и различията си. Сега бяха по-щастливи от всякога. Завършиха университета преди две години и в момента всеки един от тях се радваше на доста добър кариерен успех.
   Хари притежаваше собствена адвокатска кантора и непрекъснато имаше работа. Беше един от добрите адвокати в Лондон, затова при него непрекъснато идваха хора с проблеми. Занимаваше с всякакъв вид дела, но най-обичаше да вкарва провинилите се зад решетките. Може би с малко помощ от баща си, може да се издигне и до прокурор.
   Лиъм вършеше повече от блестяща работа в болницата, която преди време бе посещавал доста често по всякакви поводи. Имаше доста приятни спомени тук, но имаше и такива, към които не искаше да се връща. Когато доктор Филц му предложи кабинета си, когато се пенсионираше, Лиъм учтиво отказа. Той не искаше да работи на място, където все още помнеше, че беше разбил сърцето на Кайли преди време. Въпреки това се стараеше това да не оказва влияние върху уменията му. Все пак сега всичко беше наред и те бяха повече от щастливи заедно.
   Стела също успя да завърши специалността си и то с отличие. Разбира се, наложи се Кайли да помогне за математиката, но тя успя да се справи. Вече беше повече от преуспял философ. Имаше две издадени книги и често посещаваше университета, където всички се радваха да я видят. Както студентите, така и професорите, с които беше извървяла този път. За щастие господин Голдън все още беше в неведение за това какво се беше случило между нея и Хари на една от лекциите му по сексология. Стела не можеше да повярва, че вече в книжарниците се продават книги с нейното име на тях. Пътуваше из цяла Англия и Европа, за да ги представи, но се наложи да прекрати кариерата си за известно време. Причината беше, че с Хари очакваха дете. Щяха да имат момиченце, което би трябвало да се роди само след няколко месеца. За тяхно успокоение вече имаха тренинг със сина на Лиъм и Кайли.
   Кайли продължаваше да просперира в работата си като журналист. Тя също обожаваше да пише и понякога се допитваше до Стела за някои неща. Беше уважавана в сградата на местните новини и дори шефа й я харесваше. На Лиъм това никак не му беше по вкуса, но този път беше решен, че няма да позволи на това да застане между тях. Все пак Кайли беше майка на неговото дете. И двамата все още ясно си спомняха, когато за първи път научиха за Томи.
   Няколко седмици след като се бяха прибрали от лятната си почивка в Париж, на Кайли започна да й прилошава сутрин. Първоначално си помислиха, че просто се е разболяла, но когато една сутрин припадна в банята Лиъм бе решен, че ще я заведе в болницата, където работеше. Все още помнеше притеснението, докато чакаше някой да му каже какво става с нея. Половин час по-късно, един от колегите му излезе от кабинета, където приеха Кайли само за да му каже, че ще е по-добре да научи причината за всичко това от самата нея. Той се притесни още повече след тези думи, но все пак влезе вътре.

Bedroom Floor(BG Fanfiction)Where stories live. Discover now