5

86 6 8
                                    


Erik

Od toho dňa sme sa s Ninou normálne rozprávali. Bol som tomu úprimne rád, lebo Paťka bola dobrá kamarátka a ja som ju nechcel nechať vyberať medzi mnou a Ninou. Navyše viem, že by som v tom súboji nevyhral.

Nina bola úplne iná ako dievčatá, ktoré poznám. Bola múdra a vedela byť aj milá keď sa jej chcelo. No na druhej strane prezentovala svoju hrozivú masku, ktorá ma ale teraz neodrádzala. Vedel som, že dokáže byť aj iná.

Keď sme jeden deň sedeli na obede, spýtal som sa jej niečo, čo som chcel už od nášho prvého stretnutia. ,,Ty si herečka?"dal som si do úst vidličku s niečím zeleným, pravdepodobne hráškom. Paťa vybuchla do hlasitého smiechu a Nine sa zastavila vidlička na ceste k ústam. ,,To teda je! A poriadna!"rehotala sa Paťa až sa chytala za brucho. Nina s úsmevom položila vidličku na stôl, vzala do ruky trošku toho zeleného, naozaj neviem identifikovať čo by to malo byť, a hodila to Paťi do tváre. Tá sa razom prestala smiať, no keď si uvedomila čo sa stalo, opäť dala zabrať bránici. ,,Tohoto pološialenca si nevšímaj. Áno, som. Venujem sa tomu už dlho, vlastne od základnej. Prečo? Chceš prísť na predstavenie?" uškrnula sa. ,,Prečo nie."žmurkol som na ňu. ,,Neboj, slušňáčik. Dám ti vedieť. Ale neber tuto slečnu, lebo sa bude rehotať celý čas."zasmiala sa. ,,Nepočúvaj ju. Ja som tiež náhodou hrala, ale teraz som to prerušila kvôli učeniu."obhajovala sa horlivo Paťa. Pobavene som sa nad nimi uškrnul.

,,Čo podnikneme poobede?"podoprela si bradu Paťa a našpúlila pery. ,,Škoda, že nie ste pár. Išli by sme na dvojité rande. Aj keď Romi má dnes tréning."smutne si vzdychla. ,,S kým dvojité rande? So slušňáčikom? Ani omylom! Nič v zlom."zasmiala sa Nina a ja som prikývol. ,,Súhlasím s herečkou."žmurkol som na Ninu a ona mi uznanlivo kývla. ,,Učíš sa odpinkávať, slušňáčik. To sa mi páči."povedala a odniesla svoju tácku na umytie. Ja som ju nasledoval, keďže som to ,,jedlo" už nemienil dať do úst.

,,Hej, ale nedohodli sme sa!"schmatla svoju tácku Paťa a bežala za nami. V tom sa potkla a spadla rovno na vysokého chalana. Keď som zbadal kto to je, na plné kolo som sa rozosmial. ,,Už padajú anjeli, to je dobré znamenie."žmurkol na ňu Roman a ona sa...Počkať, čo?!...začervenala. Nie, nekecám! Paťa, TÁ Patrícia, ktorá vyzerá ako stelesnenie sebavedomia sa práve začervenala kvôli...a teraz ťa nechcem uraziť, Roman... klišé poznámke. ,,Nezačínam dobre, keď ti padám rovno k nohám."nervózne sa zasmiala a periférne som si všimol, že Nina si zakrýva ústa aby sa nerozosmiala. ,,Podľa mňa to bol osud. Tak prečo ho nevyužiť? Zajtra, napríklad?"s nádejou sa na ňu zahľadel a ona nasadila opäť ten svoj sebavedomý úsmev. ,,Pozriem sa v kalendári a napíšem."potľapkala ho po hrudi a vybrala sa k nám. ,,Ideme?"dala tácku na miesto a otočila sa k dverám. Nina ju s krútiacou hlavou nasledovala. ,,Baby, vy choďte, zabudol som si niečo v skrinke." usmial som sa na ne a ony prikývli.

Moja skrinka nebola tak ďaleko od triedy, takže som si dal načas. Práve som ju zatváral, keď v tom z riaditeľne vyšiel človek, ktorého by som najmenej očakával.

Nina

,,To čo malo byť?"obrátila som k sebe Paťu a ona sa tajomne usmiala. ,,Nevieš? Chalan ťa nemôže dostať ľahko. Musí sa troška snažiť. A ja tak strašne chcem aby toto vyšlo. Myslím, že je ten pravý, Nina. Chápeš ma?"zahryzla si do pery a ja som sa usmiala. ,,Jasnačka že chápem. Ale tiež viem veľmi dobre, že je do teba blázon. Priznajme si to, kedy by Roman Lendrovský povedal niečo také krásne, i keď klišé uznávam, nejakej babe." rozhodila som rukami. ,,Veď práve to ma vykoľajilo. Ale musím sa vzchopiť! Pomôžeš mi zajtra? Chcem, aby bolo všetko ako má byť."chytila ma za ruky. ,,Pre teba všetko, moja."uistila som ju.

,,Ale bol by z Vás krásny pár."povedala odrazu a ja som nechápavo nakrčila obočie. Patrícia mala neuveriteľne zaujímavý dar zmeniť tému z minúty na minútu. ,,Kto?"nadvihla som obočie. ,,Ty a Erik. Spolu ste zlatí."poznamenala. ,,Nemyslím si."zamrmlala som podráždene. ,,Už vieš, že to nie je len trtko v košeli. Je milý a babe by zniesol aj modré z neba."šťuchla ma do ruky. ,,Veď práve. Nemám rada romantikov. Sú to nezmysly. Na romantikov sa hrajú len chalani čo si myslia, že sú niečo extra."frflala som. ,,Nechcem ti kaziť tú tvoju perfektnú teóriu, ale myslím, že niektorí to nehrajú, ale prosto takí sú. A tak isto ako tú tvoju milulinkú povahu, treba ich brať takých akí sú." vysvetľovala. ,,Bože, Paťa! Prečo musíš byť taká múdra?"chytila som sa za hlavu. ,,Mám to asi v génoch. Som krásna, múdra, prosto top." zasmiala sa a ja s ňou. Vedela som, že to nemyslí vážne. Tak ako každý, aj Paťa svoje sebavedomie hrala. Nebola namyslená, ani trošička. Kedysi nevystrčila ani nos z domu bez toho aby sa neuistila, že sa jej nebude za oblečenie, účes či niečo iné niekto smiať. Potom však prišla na to, že nezáleží na tom ako ju vnímajú iný, ale čo o sebe ona sama vie. A tú Paťu milujem. Ona ma naučila žiť podľa vlastných pravidiel.

Sadli sme si do lavice a zhodili tašky na zem. ,,Tak čo bude s tým večerom?"vrátila sa k prapôvodnej otázke. ,,Čo chceš robiť?"dovolila som jej rozhodnúť. ,,Rande."vyhlásila. ,,S kým?" uškrnula som sa a chystala sa odmietnuť. ,,Zlá otázka. Nie s kým, ale čím. Ja, ty, čokoláda a maratón seriálu 13 Reasons Why."rozhodla. ,,Si robíš srandu? Chceš aby som sa zabila?"nadvihla som obočie. ,,Až raz budeš mať trinásť dôvodov prečo si sa zabila a ja budem jeden z nich, vykopem ťa z hrobu, nakopem ti riť a potom sa od smútku hodím za tebou."žmurkla na mňa a ja som sa opäť smiala. Už som spomínala, že Paťa je proste preborníčka v rozosmievaní ľudí?

,,To bolo tak dojímavé, Paťi. Asi sa rozplačem."dramaticky som sa chytila za čelo. ,,Ale nie, teraz naozaj. Tak za prvé: ten seriál sme videli trikrát a to nepočítam ten večer keď nefungoval zvuk, a za druhé: kedy sa zastavíš?"zakončila som so širokým úsmevom. ,,O piatej som u teba."povedala rozhodne.

----------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte! <3 <3

Viem, že dnes trošku nudnejšia, ale snáď potešila. ;) :)

Takže, Paťka nám spadla rovno do Romanovej náruče. :D Čo vravíte teraz na Romana? ;)

Kto bola osoba, ktorá vychádzala od riaditeľa?

Napokon babské reči. Dala som im priestor aby Vám definovali ako žijú a kým sú. Paťa má potenciál spisovateľky, nemyslíte? :D

Kto sa teší na filmový večer? ;) <3

Ďakujem za všetko, srdiečká! <3

                       Vaša Kirsten ;) :*


RomantikWhere stories live. Discover now