Erik
Dievča predo mnou prudko zastalo a pustilo učebnice na zem. Keď sa spamätala, rýchlo si kľakla a začala ich zbierať. Inštinktívne som k nej dobehol a začal jej pomáhať. ,,Ďakujem."šepla, vzala si knihy a zahladila si prameň blond vlasov za ucho.
,,Č-čo tu robíš?"zmohol som sa len na otázku podobnú šepotu. Sandra nervózne prestúpila z nohy na nohu a odvetila: ,,Otca preložili v práci. Nevedela som, že si sa presťahoval sem."zamrmlala ticho. Len som prikývol, neschopný slova. ,,Do ktorej triedy chodíš?"prerušil som trápne ticho. ,,Hm..."nevinne sklopila zrak k papieru, ktorý bol pravdepodobne jej rozvrhom. ,,3.A." prečítala a ja som sa prudko nadýchol. ,,Tak to máme rovnakú cestu. Poď, odprevadím ťa."vykročil som a cestou sledoval jej profil. Mala ho stále rovnako krásny.
,,Nemôžem uveriť, že si tu."pokrútil som hlavou a nakrivo sa usmial. ,,Ani ja. Asi je to osud, nemyslíš?"zasmiala sa rozpačito. ,,Erik..."nadýchla sa a zastala. Chvíľu očami kmitala po mojej tvári akoby zvažovala, či má niečo povedať. ,,Mrzí ma to. Ja viem, že som sa zachovala ako prvotriedna mrcha, ale to čo som povedala som myslela vážne. Si príliš nereálny."odmlčala sa a ja som tú informáciu spracovával. ,,Keď sme spolu začali chodiť, myslel som si, že presne to chceš."priznal som. ,,Áno, chcela som. Veď ktoré dievča by nechcelo princa z rozprávky."pohodila vlasmi dozadu. Potichu som sa zasmial. Jedno poznám, ale s tým si asi rozumieť nebude. ,,Ale rozprávky patria do kníh a filmov, nie do skutočného života. Dával si tak pozor na to, čo vravíš aby si mi neublížil, až si mi napokon ublížil presne tým. Dievčatá nie sú z cukru, Erik. Ale ja som sa zachovala úplne nemiestne. Mala som ti povedať čo ma trápi."priznala a ja som sa pousmial.
,,To si veru mohla. Ale asi máš pravdu. Tiež mi tu jeden človek otvoril oči. Niekedy to preháňam."uznal som si chybu. ,,Môžem ale jednu otázku?" pozrel som sa na ňu. ,,Iste."povzbudila ma. ,,Ak by som sa zmenil a správal sa ako normálny chalan, skúsila by si to so mnou ešte raz?"s nádejou som sa jej pozrel do očí. Na moment privrela oči, no potom prikývla. ,,Áno, bola by som to ochotná skúsiť."
Žiarivo som sa usmial. Spomenul som si na Nininu ponuku. Dúfam, že ešte stále platí. Vybral som sa teda ďalej po chodbe a vedľa mňa Sandra. Ešte možno nie je neskoro.
Nina
Erik vošiel do triedy a za jeho pätami dievča, ktoré sa nemohlo viac ponášať na Barbie. Na sebe mala modrý sveter a veľkými modrými očami kmitala po celej triede. Erik si nás všimol a zamával nám. Keď k nám prišiel, všimla som si, že tá Barbie troška ohrnula nos, no pridala sa k nemu. ,,Ahojte, kočky. Toto je Sandra, moja..."nevedel čo má povedať a my sme sa na neho spýtavo pozerali. ,,Expriateľka."podala nám ruku a ja som jej ju s menším chichotom stisla. ,,Som Nina. Teší ma." predstavila som sa.
,,Paťa. Aj mňa teší."podala jej ruku aj moja kamarátka. Sandra však nevyzerala dvakrát nadšene. Podozrievavo si nás premerala. ,,Sme jeho kamarátky."zdôraznila som posledné slovo. Neveriacky nadvihla obočie a ja som to nevydržala. Veľmi ma to štípalo na jazyku. ,,S výhodami." povedala som a bloncke vypadol dych. Keď som zbadala jej výraz, rozosmiala som sa. Pridala sa ku mne aj Paťa a na moje počudovanie slušňáčik. ,,Prosím ťa, slušňáčik, zachyť ju keď bude padať. Bol to vtip, Sandra."krútila som hlavou a tlmila smiech. ,,Naozaj je to len vtip. Na Ninin zmysel pre humor si zvykneš."chytil ju za rameno a ona urazene stisla pery. ,,Neviem, či si chcem zvykať. Ideme si sadnúť, Erik?"zaklipkala mihálnicami. Na to, že je jeho bývalá sa mu až príliš líška. Tá baba ho stále chce a myslím, že on sa tomu ani veľmi nebráni.
Prevrátila som nad ňou oči a uškrnula sa. ,,I'm a barbie girl, in a barbie world."zaspievala potichu Paťa a ja som vyprskla. ,,Vystihla si."šepla som jej naspäť a sledovala ako si slečinka dokonalá vystrela chrbát, uložila učebnice a nevinne sa červenala pri pohľade na Erika. Nemyslím si, že je to prirodzené správanie. Ani to jej červenanie by som jej nezhltla. Lenže Erik z nej nespustil oči. Prečo sa vlastne rozišli? Veď vyzerali ako Barbie a Ken. Slečna dokonalá a slušňáčik. Ideálny pár do novín. ,,Nemali by sme túto historickú chvíľu kráľovského páru zaznamenať?"uškrnula som sa na Paťu a tá si zamyslene podoprela hlavu. ,,Nie, nehodia sa k sebe. Ver mi, to dievča nie je dobré. Všimni si ten pohľad. Vyzerá ako hyena čakajúca na korisť."zamrmlala a ja som sa zamračila. ,,Aj mne sa zdá, ale je do nej buchnutý, veď sa pozri."ukázala som na nich. ,,Och, ľudia nazývajú láskou všemožné city. Niekedy si pocit, že je určitá osoba pre nás dokonalá zamieňame láskou."vzdychla Paťa a ja som vyvalila oči. ,,Klobúk dole, pani spisovateľka. Poviem ti to na rovinu, Patrícia. Z teba niečo bude."potľapkala som ju po pleci a ona celá očervenela.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte, srdiečká! <3
Pekný utorok a čoskoro prááázdniny! :D
Pesničku hore určite poznáte. ;) Hodila sa mi na Sandru. :D
Takže to bola ona. Čo vy na to? :) Erik ju chce, aj vy? <3 Bude Serik? Alebo Erikandra? :D
Čo vravíte na Ninine vtipy a Paťkiné myšlienky? Myslíte, že je Sandra zlá, alebo je skutočne taká akú ju vidí Erik? :)
Posledná otázka: Chceli by ste Character ask?;)
Ďakujem za všetko! <3
Vaša Kirsten :*
YOU ARE READING
Romantik
RomanceErik je chlapec, ktorého si predstavuje každá. Dievčaťu, ktoré miluje je ochotný zniesť aj modré z neba. Milostné piesne, básne, bozkávanie pri západe slnka... Ako z rozprávky, však? A predsa ho šťastie v láske obchádza. V tom do jeho života vstúpi...