Character ask

87 5 4
                                    

Takže, moja drahá Star, tu sú odpovede. ;) Na začiatku by som sa chcela ospravedlniť, že tak neskoro, nestihla som to napísať skôr. <3 Hore je pesnička len tak na pobavenie. Milujem ju, dúfam, že sa bude páčiť. :) Ak poznáš PLL vieš o čo sa jedná. ;)

------------------------------------------------------------------

Prešľapovala som z nohy na nohu a popritom sledovala okolie. Vonku sa už celkom ochladzovalo, ale slnko pohládzalo okolie svojimi zlatými lúčmi. V tom som zbadala hnedovlasú dievčinu ponáhľajúcu sa ku mne. Kukla som sa na mobil a zasmiala sa.

,,Si presná."objala som Star a ona žmurkla. ,,Toto by som predsa nezmeškala." očami skúmala neprívetivú budovu školy. ,,Všetci sú tu. Pôjdeme najprv do divadla za Ninou a potom do knižnice za Paťou. Drví sa na nejakú písomky. Sandra s Erikom sú tiež niekde. Alebo to prehodíme, veď uvidíme. "zasmiala som sa. ,,Spýtame sa kde sú a podľa toho."pokrčila som plecami. ,,A skončíme v telocvični u Petra a Romana. Dúfam, že nebude vadiť, že im prerušíme tréning."zahryzla som si do pery. ,,Určite nebude."mávla rukou Star a vykročila napred. ,,Hej, počkaj! Veď ani nevieš kde je divadlo."so smiechom som ju dobehla. ,,Pravda... Ale ja sa tak nemôžem dočkať!"vycerila zuby. Rozhodla som sa ju nenapínať a vykročila rýchlejšie.

V divadle bola skúška v plnom prúde. No v tom si nás všimla Nina a nadšene nám zakývala. Zoskočila z pódia čo mňa ani Star neprekvapilo, nakoľko sme vedeli, že Nina je prosto blázon. ,,Kirsten! Konečne si tu, už som myslela, že dovtedy začnem poberať dôchodok!"založila si ruky a pohľadom prešla po Star. ,,A ty si?"nadvihla obočie. ,,Volaj ma Star. Teší ma."podala jej ruku hnedovláska a Nina ju opatrne chytila. ,,Nepoznám ťa? Niekoho mi pripomínaš."podotkla Nina. ,,Nevrav hlúposti, Nina!"nervózne som sa zasmiala. ,,Ale áno, pripomínaš..."chcela dokončiť, no prerušila som ju. ,,Star má na teba pár otázok."usmiala som sa a Star prikývla.

,,Nina, prezradíš mi, o čom je tá Vaša hra?"ukázala na pódium kde herci viedli debatu. ,,Och, to je vymyslená."zasmiala sa. ,,Ale ak ťa to zaujíma, pokojne ti to poviem. Hrám dievča, Katarínu, ktorá sa vďaka tragédií pri ktorej jej zomreli rodičia presťahuje do mestečka kde stretne bratov Ondra a Iva. Ondra hrá tuto Rómeo."ukázala na hnedovlasého chalana. ,,Stane sa mojim chalanom a veľmi sa milujeme."zrazu sa zarazila, naklonila hlavu a nahlas sa rozosmiala. ,,No, hej, je to vtipná predstava. Jeho brat Ivo sa stane mojím najlepším kamarátom a Ondrej začne žiarliť. Vyčíta mi to, v jednom kuse sa hádame a nakoniec sa aj rozídeme. A potom je pri mne už len Ivo a tadááá... Láska! Koniec. Vieš je to taká klišé romanca, ale tie hádky nás bavia."mykla plecami a Star ju počúvala so zatajeným dychom. ,,Jej, to je super! Ešte že máte dosť chalanov. U nás v divadle bol vždy s nimi problém."uškrnula sa Star. ,,U nás nie. Herci sú elita školy, možnosť ako získať meno."podotkla Nina.

,,No, a ešte mám jednu otázku. Prečo si sa rozhodla pomôcť Erikovi keď si úplne proti zmene?" vyslovila. Nina trošku posmutnela a dala si prameň vlasov za ucho. ,,Vieš, to je komplikované. Myslím si, že slušňáčik je hlupák ak sa chce meniť, ale je to jeho rozhodnutie. A čo sa týka toho, že mu pomôžem... Pomohol mi a ja svoje dlhy platím. Jediné čo som mohla spraviť, bolo, že som sa mu to pokúsila vyhovoriť."mykla plecami. ,,Ďakujeme, Nina."chytila som ju za plece tušiac, že je poriadne zamyslená. ,,Pohoda."šepla. ,,Nevieš kde sú Erik so Sandrou?"spýtala som sa. ,,Pri Erikovej skrinke som ich videla."nasmerovala nás. ,,Dík, tak ahoj."usmiala som sa a Star tiež. ,,Si milá, ďakujem za odpovede!"zavolala ešte Star a už sme sa ponáhľali k skrinkám.

Kena s Barbie nebolo nejak ťažké nájsť. Erik tam stál a nervózne si žmolil tričko. Keď nás zbadal, uľahčene si vydýchol a zakýval nám. ,,Ahojte!"zvolal a rovno podával Star ruku. ,,Som Erik, teší ma."milo sa usmial. ,,Star."zazubila sa. ,,Erik, prosím ťa, môžeme najprv hovoriť so Sandrou?"žmurkla som naňho a on okamžite prikývol. ,,Tak ja počkám tam."ukázal na automat s nápojmi a odišiel. ,,Áno?"uškrnula sa Sandra a čakala na svoju otázku. Star sa usmiala a vytiahla si malý notes. ,,To len aby som tú otázku nezabudla."pozrela sa do notesa a ťukla doň prstom. ,,Och, tu to je! Sandra, prečo si taká hrozná mrcha?" spokojne sa usmiala. Sandra vypleštila oči a celá sčervenela. ,,Ako si ma to nazvala?!"takmer skríkla a ja som sa rýchlo vrhla medzi nich. Chytila som rozzúrenú Sandru za plecia a pozrela sa jej do očí. ,,Pokoj, pokoj... Nádych, výdych."tieto slová som opakovala dovtedy kým sa tá neurotička úplne neupokojila. Potom ma od seba odtisla, prehrabla si vlasy a zabodla pohľad do Star. ,,Ty to možno voláš mrcha, zlato, ale ja to volám ambicióznosť. Ak budem stále čakať či mi osud prinesie niečo nové, nikdy sa nedočkám svojich cieľov."poznamenala. ,,Ach, takže ty berieš Erika len za akýsi cieľ, či trofej."zhodnotila situáciu Star. Videla som na Sandre, že sa musí veľmi ovládať. ,,Tu sme skončili!"otočila sa na podpätku a vydala sa k Erikovi. Flirtovne pred ním pohodila vlasmi. ,,Musím ísť, Erik. S týmito tu nie som ochotná byť v jednej miestnosti. Pa."povedala dosť nahlas aby sme to počuli a bez toho aby sa nám pozdravila odkráčala.

RomantikWhere stories live. Discover now