Erik
Nemôžem tomu uveriť! Naozaj je tu. Moja krásna Sandra je tu! Sľúbil som si, že sa už nedám oklamať, ale ona je dokonalá. Vždy som si prial dievča ako je ona. Odkedy si pamätám, slušná výchova a nevinnosť boli pre mňa vzorom ideálu.
Po škole som počkal moje dve kamarátky. Keď som zbadal, že Nina objala Paťu a chcela vojsť do dverí kde sa nachádzalo pódium, pobehol som k nej. Nina troška nadskočila, ale hneď sa spamätala. ,,Pane bože, slušňáčik! Nestraš ma!"mračila sa, no hneď sa na jej tvári rozhostil úsmev. ,,Kde máš Barbie?"spýtala sa a ja som nechápavo pokrútil hlavou. ,,Myslíš Sandru? Prišiel po ňu otec."usmial som sa. ,,Jaj, takže rande sa nekonalo?"potichu sa zasmiala a ja som nešťastne zavrtel hlavou. ,,Veď o to ide. Počuj, potrebujem menšiu pomoc."pozeral som sa prosebne na nízku čiernovlásku. ,,Jasné, rada, len mi musíš povedať v čom."absolútne neprotestovala. ,,Pomôžeš mi v hocičom?"nadvihol som obočie a ona sa zasmiala. ,,A čo si čakal, slušňáčik? Čo by si už také mohol chcieť? Povedz koho si zabil, donesiem vrece na mŕtvoly, ak chceš tak aj lopatu a vybavené."so smiechom ma šťuchla. ,,Si blázon, Nina."uškrnul som sa. ,,Nie, nie som. Som realistka, to je rozdiel."vycerila zuby. ,,Ale povieš mi to po skúške, ok? Ak chceš, poď dovnútra."navrhla. ,,Ty ma naozaj pozývaš do svojej svätyne?"uškrnul som sa na ňu. ,,Len ak ma budeš uctievať ako sa patrí."prikývla vážne, no potom sa rozosmiala. Je vôbec deň kedy nesrší humorom?
Vošli sme spolu dovnútra a ona zakývala kolegom na javisku. ,,Že ti to trvalo, Nina."prevrátil oči ten chalan čo s ňou bol na pódiu prvý deň. ,,Pokoj, Rómeo. Priviedla som diváka. Navyše to nevyzerá, že sa veľmi činíte, tak Vás musím troška pobuzerovať. Hop!"tleskla a oni sa postavili na miesto.
Netrvalo mi ani štvrť hodinu, kým som pochopil, že Nina je vodcovký typ. Pripomeňte mi aby som ju nikdy nenaštval. Vyzeralo to však, že všetci ju zbožňujú a užívajú si jej pozitívnu auru. Na pódiu bola taká iná. Akoby to pódium robilo zázraky a zrazu to nebola tá drsná nedostupná Nina, ale zázračná bytosť, ktorá Vás uvedie kamkoľvek. Narodila sa pre pódium, to bolo jasné. A vtedy som pochopil jednu zaujímavú vec. Bola to síce irónia, no na pódiu kde každý hrá, bola ona sama sebou. A nemyslím tým, že nehrala dobre. Ale bola v tom doma, usmievala sa a bola taká prirodzená až som na chvíľu zabudol, že vôbec nie je môj typ.
Dosť, Erik! Sandra... Mysli na Sandru. Bude ťa opäť milovať a Nina ti v tom pomôže. Teraz to už nedobabri!
Nina
Keď sa skončila skúška, všimla som si, že Erik je akýsi zamyslený. ,,Hej, v pohode?"dotkla som sa jeho pleca a on sa trhol. ,,Jasné, už ideme?"opatrne sa usmial. ,,Áno, poď."vykročila som k dverám a on za mnou. ,,Tak čo máš na srdci, slušňáčik?"usmiala som sa na neho pred budovou školy. ,,Asi by som ti mal niečo vysvetliť. Prečo sme sa so Sandrou rozišli."vzdychol si a ja som sa na neho spýtavo pozrela. ,,Podviedla ma."šepol a ja som vyvalila oči. ,,Tak si ju poslal do kelu? Gratulujem. Ale nechápem v čom je problém."povedala som. ,,Nie, ona dala kopačky mne."priznal a ja som prudko zastala. ,,Čože?!"zhíkla som. ,,Bola to moja chyba. Úplne to vystihla."šepol som. ,,To nemyslíš vážne!"vykríkla som asi až príliš hlasno. Prikývol. Pomaly a opatrne. ,,Tak tá mrcha ťa podvedie a ešte povie, že je to tvoja vina?! Tak to by som sa na to pozrela!"rozčuľovala som sa. ,,Ale je to tak. Vraj som jej nedal nejaké vzrušenie či čo. Bol som príliš rozprávkový, či tak nejak."zvesil hlavu. ,,Tak a teraz ma dobre počúvaj! Nepredpokladám, že si bol iný na začiatku vzťahu, takže presne vedela do čoho ide. To za prvé. A za druhé: Človek by nemal chcieť meniť človeka, ktorého miluje, lebo z neho urobí celkom inú osobu a zrazu sa stratí dôvod prečo ho miloval. A za tretie: Pre neveru neexistuje ospravedlnenie. Vždy by sa mal ukončiť najprv jeden vzťah, až potom nech sa pletie s kým chce!"dokončila som a založila ruky vbok. Erik na mňa vyjavene pozeral. ,,Neviem či si niekedy zvyknem na tvoju úprimnosť, ale musím priznať, že som o tomto tak nepremýšľal. Ale aj tak ju chcem späť. A tu sa dostávame k mojej prosbe. Vieš mi pomôcť stať sa normálnym?"spýtal sa a ja som pokrútila hlavou. ,,Ty si normálny, Erik. S nevôlou to priznávam, no si asi jediný človek čo sa nehrá na niečo čím nie je. Tak prečo to chceš meniť?"nechápavo som nakrčila obočie. ,,Pre ňu."šepol a mňa neviem prečo bodlo pri srdci. Pre mňa by také niečo nikto nespravil. ,,Si si istý, že chceš dievča, ktoré ťa bolo schopné podviesť?"uistila som sa. Na chvíľu sa zamyslel. ,,Áno, chcem. Pomôžeš mi?"chytil ma za plece a ja som prikývla. ,,Sľúbila som ti to. Ale jedno ti poviem. Tá Barbie sa mi nezdá úprimná."šepla som. ,,Ďakujem, Nina!"zapišťal a prudko ma objal. Vyjavene som ostala stáť a jemne ho odtlačila. ,,Pokoj, slušňáčik. Osobný priestor. Pozajtra sa stretneme na parkovisku po škole. A buď presný."vykročila som smerom domov.
,,Nina?"zavolal na mňa a ja som sa otočila. ,,Si naozaj tá naj kamoška."uškrnul sa. ,,Dnes mám dobrú náladu, máš šťastie, slušňáčik."zakývala som mu a ponáhľala sa domov.
V byte som si zhodila tašku a miesto bežných kraťasov navliekla teplákové. Netrvalo dlho a na prahu dverí sa objavila Paťa. ,,Mám prekvapko!"zvalila sa na posteľ a hodila vedľa seba veľké balenie čokolády, pukance a dvdéčka. ,,Viem, že som ti sľúbila 13 Reasons Why, ale radšej som doniesla seriál, ktorý sme obe milovali."tajomne sa odmlčala. ,,Nemyslíš snáď..."nadýchla som sa. ,,Ale myslím! Once upon a time!"zapišťala a ja som sa k nej pridala. ,,Tak dávno som to videla."priznala som a prevzala dvd. Vložila som ho do prehrávača a zapla.
O nejakú dobu sme už obe mali v sebe asi dve misky pukancov a spoločne sa rozplývali nad príbehom. ,,Vždy som vedela, že Regina nie je taká zlá."vyhlásila som. ,,Súhlasím. Aj keď svoje muchy má, to musíš uznať."prikyvovala Paťa. Ako mi toto chýbalo. Iba ja a moja najlepšia kamarátka úplne normálne pozeráme seriál a komentujeme vymyslené postavy.
Môže byť svet dokonalejší?
-------------------------------------------------------------------------------
Ahojte, srdiečká! <3
Krásny víkend a nech sa Vám v pondelok podarí úspešne ubrániť proti polievačom. :D
Dúfam, že sa Vám časť páčila. ;) Myslíte, že Nina a Erik sa stali lepšími priateľmi?
A čo vravíte o Erikových myšlienkach o Nine a Sandre? :D A o Nininom postoji k tomu celému? Súhlasíte s jej názorom?
A konečne tu máme babský večer. ;) A pravdaže OUAT nemohlo chýbať, či? <3
Charakter ask: Chceli by ste sa niečo spýtať postáv? Kohokoľvek na čokoľvek :D Čo Vám odpovedia, ale neovplyvňujem, to osud :D (Menom Kirsten ;)) Kľudne píšte otázky, spracujem ich a napíšem časť s odpoveďami. :) ;) Môžete sa pýtať aj mňa. :D
Ďakujem za všetko! <3
Vaša Kirsten. :*
YOU ARE READING
Romantik
RomanceErik je chlapec, ktorého si predstavuje každá. Dievčaťu, ktoré miluje je ochotný zniesť aj modré z neba. Milostné piesne, básne, bozkávanie pri západe slnka... Ako z rozprávky, však? A predsa ho šťastie v láske obchádza. V tom do jeho života vstúpi...