9

65 5 4
                                    

Erik

Po škole som čakal na Ninu ako som sľúbil. Prestupoval som na parkovisku z nohy na nohu. Zrazu vyšla z budovy školy a uškrnula sa. ,,Čo? Nevedel si sa ma dočkať?"pobehla ku mne. ,,Prekukla si ma, herečka. Ale tiež som dúfal, že tu zbalím nejakú sexi babu. Ale tak keď si už tu."uškrnul som sa a ona sa rozosmiala. ,,Učíš sa rýchlo, slušňáčik." uznanlivo kývla.

Vytiahol som kľúče od auta a odomkol ho. Otvoril som jej dvere na strane spolujazdca a ona s pretočením očí nasadla. Ja som si sadol za volant a spýtal sa. ,,Ku mne alebo k tebe?" ,,Radšej ku mne, čo by si pomysleli tvoji rodičia."mykla plecami. ,,Veria mi, takže by si nemysleli nič."povedal som, ale namieril si to k nej domov.

Keď otvorila dvere na svojom byte, vošli sme dovnútra. ,,Dáš si niečo? Čaj, čokoládu, kávu...?"chcela vedieť. ,,Zelený čaj ak môžem poprosiť."odvetil som. ,,Ee... Prvé pravidlo: Nebuď prehnane slušný. Síce je to chutnučké, ale keď chce Sandra typického chalana, nech ho teda má. Povedz prosím ďakujem, ale nie štýlom: Ak smiem poprosiť, ďakujem veľmi krásne a podobné hovadiny. Rozumieš? Takže čo mi povieš?"nadvihla obočie a založila si ruky vbok. ,,Zelený čaj, prosím."povedal som zmiernenú formu. Fajn, toto beriem. Nebolo to ani prehnane slušné, no zároveň ani neslušné. Hrdo prikývla. ,,Možno nie si až taký beznádejný prípad. A vieš čo? Aj ja si dám čaj."rozhodla a postavila vodu na plyn. ,,Nemáš rýchlovarnú kanvicu?"spýtal som sa. Pri minulej návšteve som si to nevšimol, pretože vtedy varila čokoládu a tá sa vždy robí na plyne. Alebo v mikrovlnke, ale to je príšerne nezdravé. ,,Nie, vadí?"zahodila obhorenú zápalku a prekrížila ruky. ,,Isteže nie, len sa pýtam."odvetil som jej. ,,Dobre, o to sa nestaraj a sadni si. Dáme si cvičné rande."navrhla.

,,Čože?"zasmial som sa na jej nápade. ,,Predstav si situáciu. Pozval si Sandru na čaj a ona súhlasila. Sedíte v malej čajovni a ty nadviažeš rozhovor."čakala kým voda zovrie a pritom rozprávala. ,,Ty po mne chceš aby som predstieral, že si Sandra?"zalapal som po dychu. ,,Nejaký problém?"zamračila sa. ,,Ja len, že ste..."nedopovedal som, ale ona sa zamračila. ,,Úplne rozdielne? Ja viem, slušňáčik, a ver že som tomu rada."odvetila ostro a zaliala čaje. (pozn. autorky: Urýchlila som čas, voda na plyne tak rýchlo nezovrie.)

Položila predo mňa šálku a sama si sadla. ,,Takže... Ako to robí? Ach, už viem."na moment sklopila oči, pohodila vlasmi a zahľadela sa na mňa tak nevinne, ako som ju v živote nevidel. ,,Tak čo si to so mnou chcel prebrať, Erik?"predniesla medovým hlasom a ja som sa rozosmial. ,,Tak takto teda nehovorí."rehotal som sa na celé kolo a ona ma buchla do hrude. ,,To teda hovorí!"namietla so smiechom a zaklipkala mihálnicami. Upokojil som sa a snažil sa predstaviť, že namiesto tejto divokej čiernovlásky vidím moju Sandru. Veľmi sa mi nedarilo.

,,Sandra, chcel by som ti niečo povedať."povedal som napokon a Nina na mňa uprela spýtavý pohľad. ,,Áno?" ,,Uvedomil som si, že si zmyslom môjho života, mojím kyslíkom bez ktorého nemôžem dýchať a preto..."nestihol som dokončiť, lebo ma Nina ostro prerušila. ,,Dosť! Nie! Celé zle! Nemôže mať pocit, že to preháňaš. Už zasa. Pozri, bolo to krásne, ale presne pred týmto zdrhla. Stačí ak jej povieš, že si si chcel vyraziť a má dobrý parfém. Lichôtka nezaškodí."vysvetlila mi. ,,Ale to je také suché."zamrmlal som mrzuto. ,,Suché, nesuché, tak to chalani robia. Buď rád, že ti nevravím čo ešte vravia, lebo to by si jej nepovedal."zasmiala sa a ja som zbystril pozornosť. ,,Čo?"chcel som vedieť. ,,Okej, neber ma tak vážne, nemala som veľa známostí, ale bola som párkrát na schôdzke. Vravia, že máš pekný zadok a že si sexi...A to som to ešte pekne povedala. Ale s takými si nechce začať ani baba ako ja, nieto ešte ako Sandra."uistila ma. ,,Ako to myslíš, baba ako ty?"spýtal som sa. ,,Veď sa kukni. Som proste dievča, ktoré nebude mať normálny vzťah a nesmúti ani za tým starým."mykla plecom, ale v očiach sa jej mihol záblesk bolesti.

,,Prečo vlastne nesmútiš?"vyzvedal som ďalej. ,,Veď si ho videl. Bol to dement."krivo sa usmiala. ,,To síce bol, ale prečo si s ním potom chodila?"nedalo mi. ,,Bol si už niekedy pod tlakom okolia? Každý vraví ako sa k sebe hodíte a ty proste počúvneš. Je zlé počúvať rady iných?"spýtala sa s pohľadom upretým na mňa. ,,Nie, ak je to názor niekoho, kto si miesto v tvojom rade poradcov zaslúži. Ale som toho názoru, že v oblasti lásky by sa nemalo veľmi radiť. Aj keď..."začal som a ona sa zvedavo pozrela. ,,Aj keď..."mávla rukou. ,,Je to ľahšie. Vieš, ak sa niečo nevydarí, môžeš to zvaliť na niekoho iného. Ty si neurobila nesprávne rozhodnutie, to niekto iný. Je to ľahké, však? Nepriať zodpovednosť. Ale to nie je život."hovoril som a ona pomaly prikývla. ,,To nie je."

---------------------------------------------------

Ahojte, srdiečká! <3 <3

Krásny víkend ;)

Čo vravíte na dnešnú časť? :D Začali sa lekcie. Páčili sa Vám rady a potom ich konečný rozhovor? Súhlasíte s poslednou myšlienkou? ;)

Podarí sa Nine prerobiť Erika na ,,normálneho" chalana? :D Alebo on zmení ju?

Ďakujem za všetko! <3

S láskou,

                        Kirsten :*

RomantikWhere stories live. Discover now