19

61 5 6
                                    

Nina

Zhlboka som sa nadýchla a vytiahla zips na šatách. ,,Pripravená?"chcela vedieť Nela. ,,Jasne, len sa obávam, ako budú reagovať."podotkla som. ,,Pozri, to už je ich vec. My sme na tom makali. Inak, niekto ťa prišiel navštíviť."usmiala sa a vyšla zo šatne.

Namiesto nej však dovnútra vstúpili Erik a Paťa, ktorá za ruku viedla Romana. ,,Tak ako sa má naša herečka?"usmial sa Erik a pobozkal ma. ,,Dobre, slušňáčik."usmiala som sa. Erik mi podal kyticu prekrásnych ľalií. ,,Už raz si ma s nimi poslala kade ľahšie, ale dnes snáď neodmietneš."šepol. ,,Ďakujem, sú nádherné."odvetila som mu. ,,Rovnako ako ty, drahá."prehovoril a ja som prevrátila oči. ,,Ako to, že tie tvoje reči tak zbožňujem?" vtisla som mu ešte krátky bozk.

,,Okej, hrdličky! Aj my sme tu!"zamávala Paťa a ja som sa uškrnula. ,,Ako by sa ťa dalo prehliadnuť, moja."podišla som k nej a objala ju. ,,Veľa šťastia."povedala a potom sa poobzerala po šatni. ,,Och, ako mi to chýba. Ale čo už, mala som toho veľa."mykla plecami. ,,Ešte sa k tomu po škole môžeš vrátiť."žmurkla som. ,,Neviem, mám iné plány."smiala sa.

,,Okej, ale už musíte ísť. A veľa tlieskajte!"prikázala som im. ,,Rozkaz!"usmial sa slušňáčik. ,,Zlom väz, Nina."potľapkal ma po pleci Roman a všetci odišli. Ešte raz som sa nadýchla a vyšla za ostatnými.

A hra sa môže začať!

Bola to hádam najlepšia premiéra môjho života. Možno to bolo tým, že som konečne chápala pocity hlavnej predstaviteľky, keďže ja sama som bola zamilovaná. Alebo tým, že na mňa z hľadiska hľadeli oči ľudí, ktorých som milovala najviac na svete. Teda okrem jedného... Ale to som už nemohla ovplyvniť. Vladko musel byť s rodičmi, mal iba päť.

Po predstavení ma všetci počkali a ešte raz mi zagratulovali. ,,Okej, hodíme k tebe veci a ideme?"chcela vedieť Paťa. ,,Kam?"nerozumela som jej. ,,Predsa na párty. Je piatok!"vyhlásila. ,,Ja neviem..."pozrela som sa na Erika, ktorý sa netváril dvakrát nadšene. ,,Ale no tak! Už ste neboli na žiadnej párty večnosť!"prosila ma. ,,Dobre, ak to teda slušňáčikovi nevadí."drgla som doňho. ,,Nie, keď to chceš ty."pobozkal ma na vrch hlavy. ,,Dobre, choďte dopredu, my sa ešte stavíme u mňa."žmurkla som na nich a my dvaja sme nastúpili do Erikovho auta.

Doma som zhodila tašku s vecami a už sme vyrážali na párty. Po ceste sa na mňa Erik pozrel a prehovoril. ,,Láska, čo keby som ťa predstavil rodičom?" Mne tým úplne vyrazil dych. ,,To ako naozaj?"neverila som. ,,Áno, radi by ťa spoznali. Veľa o tebe rozprávam." usmial sa. ,,Veľmi rada sa s nimi zoznámim."prikývla som radostne. Aspoň viem, ako vážne to so mnou myslí.

Na párty bolo rušno. Ako napokon vždy. Hľadanie tých dvoch šialencov bolo náročné, ale napokon sme ich našli pri väčšej skupinke ľudí. Zakývali sme im a pobrali sa na parket. Erik ma chytil za pás a začali sme sa vlniť v rytme tanca. Celý čas sme sa usmievali ako blázni. Aj som si tak pripadala. V tom ma však ktosi potľapkal po pleci. ,,Ninaaa!"zakričala Jana a potiahla ma nabok. ,,Som rada, že si tu. Poďte k nám."vyzvala nás. Ja som chytila Erika za ruku a nechala sa viesť. Všetci boli rozvalení na pohovkách a tak sme si sadli aj my. Ponúkli nám fľašu, ale keďže Erik nepil, tak nebudem ani ja.

,,Tak ako?"chcela vedieť Oľga, jedna z prítomných. Začala som jej rozprávať a všetci sa pridávali do debaty. Poväčšine to boli len spomienky z predošlých párty, ale aj tak sme sa nasmiali. V jednom kuse nám strkali pod nos fľašu, no vždy som ju odstrčila.

Po nejakej dobe som si všimla, že Erik vedľa mňa má sklenený pohľad. Zamávala som mu pred očami a on sa prebral. ,,Necítiš sa dobre, slušňáčik?"pritúlila som sa k nemu bližšie. ,,Ale nie."uistil ma. ,,Nebavíš sa."pochopila som vzápätí. ,,Sú to tvoji kamaráti, Ninka. Ja na párty nie som zvyknutý."snažil sa ospravedlniť. ,,Nie, to je v poriadku. Poďme."postavila som sa. ,,To nie je potrebné, srdiečko moje krásne."zasmial sa a pohladil mi ruku. Uškrnula som sa, nahla sa k nemu a uštedrila mu dlhý bozk. ,,Ale je. Padaj do auta!"zavelila som a ťahala ho preč. Všetkým som sa pozdravila a vyšli sme do chladného nočného vzduchu.

,,Nemuseli sme odchádzať, bavila si sa."podotkol, ale predsa naštartoval. ,,To áno, ale nechcem byť niekde, kde ťa to otravuje. Už žiadne párty. Prisahám."pobozkala som ho na líce. ,,Ale to je predsa jedna z tvojich obľúbených činností."hovoril. ,,Bola. Teraz si mojou prioritou ty. Pravdaže na prvom mieste je Vladko, ale to hádam chápeš."rozosmiala som sa a on so mnou.

,,Bolo by to čudné kedy nebol. Je to úžasný chlapec."stisol mi ruku. ,,Ja viem. Až sa raz vezmeme, pôjde ti za svedka, čo povieš?"zaškerila som sa. ,,Ty by si sa za mňa naozaj vydala?"začudoval sa a ja som sa zamračila. ,,Prečo s tebou asi chodím? Pri nikom inom som si svadbu nevedela predstaviť."vyhlásila som rázne a vyvolala tým jeho krásny úsmev.

--------------------------------------------------------------------------

Ahojte, srdiečká! <3 <3

Prvá vec: Info. Keďže mám dvojtýždňovú prax, je veľmi pravdepodobné, že sa k internetu dostanem až cez víkend. To znamená, že ďalšia časť Romantika bude až v sobotu. ;)

A teraz k príbehu: Mali sme tu konečne premiéru divadelnej hry! Nina má skvelých kamarátov a priateľa, nemyslíte? :D Neskôr nás dej zaviedol na párty, na ktorej sa slušňáčik nebavil. Nina sa rozhodla kvôli nemu odísť. ;) Mení sa? :D

Kto sa teší na návštevu u rodičov? XD Ako asi dopadne? Bude sa im Nina páčiť, alebo ako povedala Sandra: Neprijmú ju? ;)

Ďakujem za všetko, srdiečká! <3

                                            Vaša, Kirsten :*

RomantikWhere stories live. Discover now