Nina
Erik bol celkom šikovný žiak a mimoriadne vnímavý. Viem, že slušňáčikov nemám rada, ale on mal taký úprimný prejav. Začala som ľutovať, že mu pomáham dostať do vzťahu ženskú čo je ho schopná podviesť. Ale láske nerozkážeš.
,,Ďalšie pravidlo, slušňáčik,"vravela som, keď som dávala šálky do umývadla. ,,je, že nesmieš pozývať na rande ako nejaký Rómeo. Pozvania typu ruže porozhadzované po zemi alebo hra na gitaru je neprijateľné." povedala som mu. ,,Takže teba by to neohúrilo?"chcel vedieť. ,,Nevravím, že nie, je to zlaté. Vtedy keď si mi dal kvety som zúrila, ale zároveň som obdivovala akú námahu si si dal. To aké mám najradšej vedela zatiaľ len Paťa a ešte Vladko." vysvetlila som mu. ,,To je tvoj braček, však?"vyzvedal a ja neviem prečo som mu dôverovala. O mojej rodine vie zas len Paťa a ostatní poznajú len to najnutnejšie. ,,Áno, on je môj braček, ale jeho rodičia nie sú mojimi."odvetila som a sadla si späť na stoličku. ,,Prepáč, že sa pýtam, ale ako to myslíš?"nedalo mu. ,,Nuž, som adoptovaná. Neviem na čo ti tá informácia bude, ale je to tak. Lenže moji rodičia ma mali radi len kým sa nenarodil Vladko." vyslovila som pološeptom. ,,Ale napriek tomu ich nenávidíš, ale jeho miluješ."poznamenal a ja som sa usmiala. ,,Bingo, slušňáčik. Vladko za nič nemôže. Je to moje slniečko. Ale aby bolo jasné antipatia k rodičom je vzájomná. Nenávidia ma, stojím ich len nervy. Jediné na čo som im dobrá je robiť opatrovateľku. Ale načo ti to vlastne kecám?"spamätala som sa. ,,Pretože to potrebuješ zo seba dostať."odvetil jednoducho a ja som prikývla. ,,Mal si niekedy pocit, že si k ničomu? Presne tak sa pri nich cítim."zamrmlala som a on ma chytil za ruku. ,,Nikdy som to nezažil, takže ti nebudem klamať, že viem aké to je."povedal a mňa tá poznámka úprimne rozosmiala. ,,Sandra nevie čo stratila."nakrivo som sa usmiala.
Erik bol asi jediný chlapec na svete čo nedokázal klamať. Alebo aspoň mne ešte neklamal. Dám si na tú Barbie pozor. Nemôžem dopustiť aby s ním zametala. Dúfam, že Paťiné slová sa nepotvrdia a ona nie je hyena. Lebo ak áno, prisahám, že to neprežije. Pre Paťu a Erika by som spravila čokoľvek. Veď sme priatelia a priatelia si pomáhajú.
Na ďalší deň som išla k Vladkovi. Fotrovci ma odignorovali. Dnes dokonca nemali ani sprosté poznámky na moje oblečenie, vlasy či inú volovinu. ,,Kam teraz išli?"spýtala som sa Vladka popritom ako som hladkala Herkulesa. ,,Na nejakú večeru alebo neviem."mykol plecami. ,,Však je to jedno. Prosíš si čokoládu?"žmurkla som na neho a on nadšene prikývol.
O pár chvíľ mi už sedel na kolenách so šálkou a rapotal o svojom dni. Nadšene som ho počúvala a občas ho stisla tuhšie. ,,Ľúbim ťa, zlatko. Vieš o tom?"pobozkala som ho do vlasov. ,,Ja ťa ľúbim viac!"vyhlásil a vtisol mi bozk na líce. ,,Neverím! Skús to ešte raz."zasmiala som sa a on mi opäť dal božtek. ,,Dobre, som ochotná ti veriť."uškrnula som sa a v tom mi začal zvoniť mobil. Natiahla som ruku a priala hovor.
,,Herečka? Potrebujem pomôcť."ozval sa Erikov hlas. ,,Čo sa deje, slušňáčik? Som s bratom."povedala som. ,,Ospravedlňujem sa, ale píše mi Sandra a ja neviem ako odpisovať."vysvetlil situáciu a ja som si vzdychla. ,,Hviezdná 27 a pohni si."povedala som a zložila. Oficiálne sa Erik zapisuje do zoznamu ľudí, ktorých pustím k bračekovi. A ten zoznam bol doposiaľ veľmi krátky. Áno, mala som tam len jedno jediné meno: Patrícia.
,,Príde jeden kamarát, zlatko. Bude sa ti páčiť."uistila som ho. ,,Kto to je?"zvedavo sa na mňa pozrel. ,,Volá sa Erik."pohladila som ho po vláskoch.
Po nejakej dobe bolo počuť po dome zvonček a ja som išla otvoril. Na prahu dverí stál nervózny Erik. ,,Poď ďalej, slušňáčik."pozvala som ho dovnútra. ,,Ale do desiatej musíš vypadnúť, vtedy sa fotrovci vracajú domov."oznámila som mu. ,,Ach, takže toto je dom tvojich rodičov? Vlastne hej, vravela si, že si s bračekom." so záujmom a vošiel. Zamračila som sa na neho a odvrkla: ,,Nie, je to dom ľudí čo ma adoptovali, to je celé."pripomenula som mu a vtedy sa z kuchyne vyrútil Herkules a v jeho pätách Vladko.
---------------------------------------------------------
Ahojte, srdiečká! <3 <3
Ako sa máte? ;)
Dúfam, že sa Vám časť páčila. Dnes bola trošku o spoznávaní. Nina sa nám začína zdôverovať. :D
A slušňáčik prišiel na návštevu. Ako myslíte, že to dopadne? Obľúbi si ho Vladko? :))
Ďakujem za všetko! <3
S láskou,
Vaša Kirsten :*
YOU ARE READING
Romantik
RomanceErik je chlapec, ktorého si predstavuje každá. Dievčaťu, ktoré miluje je ochotný zniesť aj modré z neba. Milostné piesne, básne, bozkávanie pri západe slnka... Ako z rozprávky, však? A predsa ho šťastie v láske obchádza. V tom do jeho života vstúpi...