Erik
Večer som po ňu prišiel a keď som ju uvidel takú vysmiatu, hneď som mal aj ja širší úsmev. Vystúpil som z auta a ona mi skočila do náruče. Zakrútil som s ňou a jemne ju pobozkal.
,,A svet je hneď krajší, keď ťa mám pri sebe."šepol som jej pri uchu a ona sa rozchichotala. ,,Ty si taký sladký, slušňáčik."podotkla a usmiala sa. ,,Ďakujem, herečka. Ty zas krásna."pobozkal som ju do vlasov. ,,Ideme?"nedočkavo sa spýtala. ,,Pravda. Kam by si chcela ísť? Do akej reštiky?" spýtal som sa. ,,Nie, do reštiky nie. Pozri ako som oblečená. Poďme do fastfoodu na bagetu." navrhla. ,,Ako si bude princezná želať."zaceril som sa a otvoril jej dvere na strane spolujazdca. ,,Och, ďakujem."žmurkla a nastúpila. Ja som tiež vhupol do auta a namieril si to do najbližšieho fastfoodu.
,,Rodičia sa nevypytovali?"chcela vedieť. ,,Nedal som im možnosť, veď im to potom vysvetlím. A poviem im o tebe."hodil som na ňu bleskový úsmev. ,,Ja to zas poviem Paťi a Vladkovi." vyhlásila a ja som sa rozosmial. ,,Čo? Paťa bude mať radosť. Vieš ako nás chcela vidieť spolu? O Vladkovi ani nevravím. Bude nadšený, že ho navštevujeme dvaja."hovorila. Usmial som sa. ,,Mám tvojho bračeka rád, je úplne ako ty."povedal som. ,,To teda nie je."rozosmiala sa. ,,Ale je. Je taký milý a dobrosrdečný, presne ako ty."uistil som ju. ,,Veď ani nemáme rovnakú krv." pokrútila hlavou. ,,Ale, láska, to nevadí. Mala si na neho veľký vplyv."usmieval som sa a zaparkoval pred fasfoodom.
,,Je pravda, že nie je ako fotrovci."mykla plecami a vystúpila. Ja som ju nasledoval a zamkol auto. Potom som natiahol ruku a ona sa jej bez námietok chytila. Pobozkal som ju a spolu sme vstúpili do budovy, ktorá až nepríjemne zapáchala prepáleným olejom. ,,Raz môžeme zhrešiť."zasmiala sa a vtisla mi bozk.
,,Koho to tu nevidím!"začuli sme hlas a potom už brunetu ťahajúcu za sebou Romana. ,,Paťa?"prekvapene otvorila ústa Ninka. ,,Nie, James Bond. Jasné, že som to ja. Ale vy sa pochváľte."žmurkla a s Ninou sme sa na seba pozreli. ,,Chodíme spolu."priznala napokon Nina. Patrícia sa žiarivo usmievala a prisahal by som, že v duchu skákala meter dvadsať. ,,Ja sa tak teším za vás oboch."stisla nás v náručí a potiahla nosom.
,,Nepreháňaj, Paťi. Roztečie sa ti špirála a Roman ti zdrhne."zasmiala sa Nina. ,,Neboj, nezdrhnem. Paťa je krásna vždy. Aspoň pre mňa."pritiahol si ju za pás a pobozkal ju na ucho. ,,A tebe sa čo stalo, Erik?"zaujímala sa naša kamarátka. ,,Ja a Petrova päsť sme mali iné názory."mykol som plecami a ona vyvalila oči. ,,Wau, to gratulujem, že ešte žiješ."naznačila pohyb, akože si dáva klobúk dole. ,,Sadnite si, ja idem niečo objednať. Vyzerá to na dvojité rande!"poskočila radostne Paťa. ,,Čo si dáš, slušňáčik?"spýtala sa ma Nina. ,,Šunkovú bagetu ak to pôjde. A kolu."usmial som sa na Ninku a pobozkal ju na vrch hlavy. ,,Tak tu máš objednávku, slečna čašníčka." žmurkla na ňu Nina. ,,Hneď to bude. Medvedík, ty to čo vždy?"naklonila sa k svojmu priateľovi. ,,Isteže. Ďakujem, srdiečko."pohladil ju po líci.
Keď Paťa odišla, Nina sa rozosmiala. ,,Z nás štyroch tu budú odstraňovať med ešte veeeľmi dlho."zdôraznila slovo veľmi. ,,A čo je na tom zlé? Sme šťastní, zamilovaní..."usmieval som sa a ona tiež. ,,Nič, je to...dokonalé."privrela oči. ,,Milujem ťa."naznačil som jej ústami. ,,Ja teba tiež."odpovedala tiež len mimikou.
V ten večer sme sa veľa nasmiali. Paťa celý čas rozprávala o ich príhodách a ja som sa len smial. Nina bola poriadne číslo. Potom ešte Paťa s Romanom išli na jednu párty, tak sa s nami rozlúčili. My sme sa tiež pomaly pobrali k Nine. ,,Tak poď, slušňáčik, pozývam ťa ešte na čokoládu. Ale dnes u mňa už nemôžeš prespať, lebo už si môj chalan a to by bolo nebezpečné."rozosmiala sa. ,,Dobre, tak čokoláda vo všetkej početnosti, slečna herečka."žmurkol som na ňu a vstúpili sme do jej bytíku. Najprv išla nakŕmiť mačičku a potom postavila mlieko na plyn. ,,Nemali by sme mať nejaký symbol?"spýtala sa a ja som nechápavo na ňu pozeral.
,,Symbol?"zopakoval som. ,,No vieš, to čo si stále kreslia pri ľúbostných listoch. Srdiečko je otrepané klišé."vysvetlila. Chvíľu som premýšľal, potom som vzal jeden papier zo stola a nakreslil jednoduchú hereckú masku. Bola to tá typická maska s jedným kútikom úst dole a s jedným hore. ,,Maska?"nahliadla mi ponad plece.
,,Stretli sme sa predsa v divadle. Nič iné nás tak nevystihne."usmial som sa a potiahol si ju na kolená. Ona si sadla a vtisla mi nežný bozk. ,,Si geniálny, slušňáčik!"vyhlásila. ,,Hovorí sa to o mne."uškrnul som sa. Ona ma buchla do hrude a prskala smiechom.
,,Idem dokončiť čokoládu."pobozkala ma a postavila sa. Išla do kuchyne a mne medzitým niečo napadlo. ,,Počkáš ma tu, herečka? Hneď som späť."zakričal som do kuchynky. ,,A kam by som išla?" zasmiala sa. Vybehol som z bytu a v ruke zvieral kľúče od auta. Z neho som vybral gitaru a bežal späť.
,,Chceš sa naučiť hrať?"spýtal som sa jej na rovinu. Položila šálky na stôl a nadvihla obočie. ,,Naozaj by si ma to naučil?"spýtala sa prekvapene. ,,Pravdaže. Prečo nie?" zasmial som sa a sadol si. ,,Tak počkaj."nadvihla prst a priniesla šálky na nočný stolík. ,,Môžeme."sadla si vedľa mňa a ja som jej ukázal jednoduché tóny.
Rýchlo sa učila a popritom sa usmievala tak úprimne a šťastne, až som vedel, že som zvolil správne. A tým nemyslím, že som sa ju rozhodol naučiť hrať. Zvolil som si správne ju.
Po asi hodinke nadvihla tvár a pozrela sa mi do očí. ,,Pamätáš si, čo som ti hovorila o predstavení? O mesiac je premiéra. Prídeš?"prosebne sa zahľadela a ja som ju pohladil po líci. ,,Pravdaže. A dotiahnem aj Paťu a Romana." zasmial som sa. ,,Paťa rada príde, ale s Romanom budeš mať problém."smiala sa. ,,Neboj, vybavím to." zaškeril som sa.
-----------------------------------------------------------------------
Ahojte, srdiečká! <3
A krásny sviatok! ;)
Čo vravíte na dnešnú časť? Tak trochu medová, nie? :D Bolo tu sladké dvojité rande, ,,nebezpečenstvo" prespania a nakoniec... Hra na gitare. <3 Aj vy si myslíte, že si Erik zvolil dobre? ;)
Ďakujem za všetko!
Vaša Kirsten :*
YOU ARE READING
Romantik
RomanceErik je chlapec, ktorého si predstavuje každá. Dievčaťu, ktoré miluje je ochotný zniesť aj modré z neba. Milostné piesne, básne, bozkávanie pri západe slnka... Ako z rozprávky, však? A predsa ho šťastie v láske obchádza. V tom do jeho života vstúpi...