21

66 4 6
                                    

Všimla som si, že máme novú čitateľku. ^^ Ďakujem krásne za voty. <3

Nina

Ráno som sa spokojne prebudila a vošla do sprchy. Pospevovala som si ako stále. Zo sprchy som rovno utekala k mačičke, ktorá už bola hore a dokonca sa snažila vyliezť z vankúšov. Mala som vynikajúcu náladu. Včerajší večer bol dokonalý a zajtra idem k Vladkovi. Možno by som mohla kúpiť nejaký zákusok, keď už oslavujeme môj nový život. Začula som zvuk prichádzajúcej správy a pomyslela si, že Paťa chce vedieť všetky podrobnosti. Keď som však zbadala Erikovo meno, rýchlo som otvorila správu.

Erik: Máš dnes čas? Chcel by som s tebou hovoriť.

Ja: Na teba vždycky :* Dnes o druhej u mňa?

Erik: Dobre, zatiaľ

Ja: 🎭

Tú masku som si nemohla odpustiť. Keď mi ju však Erik neposlal späť, trochu ma to zmiatlo. Hodila som to však za hlavu a obliekla sa do nových šiat. Boli to belasé šaty s čiernou čipkou. Pozrela som sa na seba do zrkadla a usmiala. Konečne vyzerám tak ako by som aj chcela. Nevravím, moje staré šaty sa mi páčia, ale to patrí k tej nezodpovednej Nine. Táto Nina pôjde na výšku a usadí sa s mužom, ktorého miluje.

Je to vtipné, však? Nechodíme spolu dlho, no aj napriek tomu viem, že je ten pravý. Môj milovaný romantik. Pohladkala som mačičku, chvíľu sa s ňou pohrala a potom začala chystať niečo na jedenie.

Presne o druhej sa ozval zvonček a tak som otvorila. Tentokrát asi neboli dole otvorené dvere, ako to už býva zvykom. Otvorila som dvere a vbehla do náručia Erikovi. Ten sa s nami posunul dovnútra, jemne ma odstrčil a zavrel dvere.

Zamračila som sa a nechápala celú vzniknutú situáciu. ,,Deje sa niečo?"chcela som vedieť a on si ma prezrel od hlavy po päty. ,,Zasa máš také šaty."šepol. ,,Nepáčia sa ti?"smutne som sa na neho pozrela. ,,Nejde o šaty. Ide o toto všetko. Aká si zrazu slušná a milá, ako sa snažíš pred mojimi rodičmi, vzdala si sa chodenia na párty, vzdala si sa barov a všetkého, čo si mala rada!"hovoril a ja som sa z minúty na minútu mračila viac. ,,Dobre si to pomenoval: mala!"zdôraznila som. ,,O čo ti ide?!"chcela som vedieť.

,,O teba! Jasné?! Si niekto úplne iný! A ja myslím, že..."nadýchol sa, vydýchol a šepol: ,,by sme sa mali rozísť."dokončil a moje srdce v tej chvíli bolestne zovrelo.

Erik

,,Asi to tak bude lepšie."šepol som s pohľadom upretým na ženu, ktorá mi zmenila všetko.

,,Čo?!"zavrčala a po tvári jej stiekli slzy. Ona nezvykne plakať. Na to som ju až príliš dobre poznal.

,,Sme rozdielni. Musím to spraviť, lebo viem, že inak nebudeš šťastná." nadýchol som sa a dodal: ,,A ani ja." klamal som. Tak veľmi som klamal!

Miloval som ju a vedel som, že už žiadna ma nedokáže urobiť tak šťastným! Ale nemohol som jej to spraviť! Nemohol! Zničí ju to! Jej podstatu. A to nemôžem... Nejde to, nemôžem ju meniť.

,,O čom to trepeš, Erik?! Nepáčim sa ti takto? Už ma nemiluješ?"vzlykla a všimol som si, že sa jej trasú ruky. Musel som opäť klamať a to len a len pre jej dobro. ,,Prepáč, nemilujem."šepol som s veľkou dávkou sebazaprenia. Pokrútila neveriacky hlavou a sivé oči jej prekypovali slanými slzami. ,,Ale ja teba áno! Čo to nechápeš?!"zúfalo zvolala a mne to trhalo srdce. ,,Chápem, Nina. Ale práve ty by si to mala vedieť pochopiť! Povedala si, že ak niekoho miluješ, nechceš ho zmeniť."poznamenal som ťažkopádne.

,,To si myslíš, že som to spravila len kvôli tebe? Možno ma až tak nepoznáš, ako sme si mysleli."šepla zronene a sadla si na kraj postele. ,,Nechcem byť príčinou tvojej skazy, Nina!"zakvílil som. ,,A toto ti príde ako skaza?! Naozaj?! Vieš čo, choď do pekla! Vypadni!"zvrieskla so zraneným hlasom.

,,Nechcem ťa tu takto nechať."šepol som. ,,Nie, Erik, nerob to! Najprv sa so mnou rozídeš a potom ma chceš utešovať?! Si vôbec normálny?!"vložila si tvár do dlaní. ,,Nina, ja..."hlas sa mi zlomil. ,,Vypadni..."šepla. Zacúval som k dverám a ešte raz sa na ňu pozrel. Chcel som niečo urobiť, čokoľvek. Ale vedel som, že robím dobre. Otočil som sa a vtedy som začul jej hlas.

,,Nikdy som nikoho tak nemilovala."zamrmlala a ja som mal vtedy sto chutí otočiť sa späť k nej a vtiahnuť ju do náručia. Povedať jej, že to bol len žart, nič iné. Miesto toho som však odišiel.

---------------------------------------------------------------------------

Ahojte, srdiečká! <3 <3

Prvá informácia: Prax mám úspešne za sebou, takže teraz budem pridávať v utorok a sobotu. ;)

Druhá: Pesnička hore je jedna z mojich obľúbených, nakoľko túto skupinu milujem :D No a na základe tejto pesničky vznikol celý príbeh o Erikovi a Nine. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. <3

A teraz k príbehu: Erik to... :D XD Doplňte si čo chcete. XD Mysleli ste si, že sa to stane už z tých správ? Ako to dopadne? Čo by ste mu chceli odkázať? (Ale tak, aby to bolo vhodné pre všetkých, aj mladších, čitateľov XD )

S láskou,

                  Vaša Kirsten :*

RomantikWhere stories live. Discover now