Nina
Dospievala som a obaja sa na mňa pozerali. Vladko sa usmial a začal: ,,No ja si myslím, že by to bolo na postup. Aj keď ešte je na čom pracovať."vážne si založil ruky a ja som sa rozosmiala. ,,Ale pre dnešok dávam áno."zakončil. ,,Čo si myslíte vy, pán slušňáčik?"otočila som sa na neho. ,,Takže, slečna, myslím si, že to nebolo zlé, ale možno by ste sa naďalej mali venovať herectvu." vyplazil na mňa jazyk a ja som sa z chuti rozosmiala.
,,Beriem. Ale počkaj, slušňáčik, teraz si na rade ty."temne som sa usmiala a on sa sebavedome postavil. ,,Takže ja mám pripravenú pieseň: Voda čo ma drží nad vodou."prehlásil som. ,,Zbláznil si sa? Počul si niekedy ten text?"pokrútila som hlavou. ,,Nerozumie mu, pokoj."uškrnul sa, evidentne si myslel, že som sa zbláznila. Ale ja som bola takáto úskostlivá len pri Vladkovi. ,,Dobre, tak spievaj."mávla som rukou a on sa do toho pustil.
Mal vynikajúci hlas, mohol by byť pokojne spevák. Celý čas som sa mu pozerala do očí a úplne ma to pohltilo. Neprekvapovalo ma, že má talent. Hral na gitaru, takže mal zaiste hudobný sluch. Keď dospieval, odtrhla som od neho oči a vrátila sa k príprave jedla. Počúvala som už len Vladkov hlas. ,,Aj ja chcem tak spievať! Myslíš, že budem vedieť tak pekne spievať ako ty?"pýtal sa ho. ,,Určite aj lepšie."počula som Erikov hlas. ,,Aj ty si to myslíš, Ninka?"chcel vedieť Vladko. ,,Áno, myslím, zlatko."uistila som ho a pokračovala: ,,Skutočne máš krásny hlas, slušňáčik."naložila som jedlo na taniere a dala to pred nich. Potom som sa otočila na Erika. ,,A beriem späť."sadla som si na stoličku. ,,Čo berieš späť?"nechápal. ,,Predsa tie romantické vyznania lásky. Každý žena by bola unesená z pesničky, ktorú zaspievaš."žmurkla som naňho. ,,Myslíš to vážne?"vyvalil oči. ,,Kedy som ti klamala, slušňáčik?"nadvihla som obočie a rozosmiala sa.
Po jedle som išla rozložiť veci na Twister. Vladko medzitým vymýšľal poradie aby sme sa všetci vystriedali. Napokon rozhodol, že prvý pôjde on a ja, druhí pôjdu Erik a on a tretia dvojica sme my dvaja s Erikom.
,,Tak na miesta!"prikázala som a podala Erikovi tabuľku so strelkou. ,,Najmladší začína."postrapatila som Vladkovi vlásky. ,,Takže, Vladko, pravá noha na modrú."povedal Erik a Vladko to poslušne vykonal. Potom bol rad na mne a tak dokolečka. Napokon to skončilo tak, že som nedokázala dostatočne natiahnuť ruku a pošmykla som sa. Vladko vyskočil na nohy a začal skákať od radosti. Potom si dal duel s Erikom a tiež to dopadlo v jeho prospech, aj keď som mala podozrenie, že ho Erik nechal vyhrať.
,,Teraz vy dvaja!"Vladko mi vytrhol z ruky tabuľku a už nám začal rozkazovať. Musím priznať, že to nebola ľahká hra. Predsa dve dospelé telá na takom malom priestore nie je ľahké udržať. Dosť rýchlo sme sa zamotali tak, že sme nevedeli kde je koniec jedného a začiatok druhého. ,,Erik, pravú ruku na červenú."napokon prikázal Vladko a Erik sa neudržal. Spadol priamo na mňa a pricapil ma. Chvíľu sme obaja netušili čo sa deje a iba sme si hľadeli do očí. Jeho oči sú skutočne zaujímavé. Ani jeden sme sa nepohli kým nás nevyrušil Vladkov hlas.
,,Pokazili ste to!" Vtedy sa Erik spamätal a rýchlo sa zo mňa postavil. Potom mi celý červený podával ruku. ,,Veľmi ma to mrzí."nervózne sa usmieval. ,,To je v pohode."povedala som totálne vykoľajená. ,,Koľko je hodín?"prebrala som sa a rýchlo sa pozrela na hodiny. ,,Už musíš ísť! Za chvíľu prídu domov tí ľudia."podotkla som. ,,Och, jasné. Počkám ťa za zákrutou, odveziem ťa domov."povedal a ja som pokrútila hlavou. ,,To nemusíš." usmiala som sa. ,,Ale aj tak počkám. Ahoj, šampión."usmial sa na Vladka. ,,Príď zase, Erik."môj braček sa usmieval od ucha k uchu.
Keď Erik odišiel, rýchlo som poodkladala veci a umyla riad. ,,Vladko?"zavolala som naňho. ,,Áno?"pribehol ku mne. ,,O Erikovi ani muk, dobre?"otočila som sa na neho. Naznačil zamkýnanie úst a ,,kľúčik" zahodil. ,,Výborne."pohladila som ho po vlasoch a hneď nato započula kľúče v zámke. Potom bolo len počuť Herkulesa ako šteká a napokon kroky. Fotrovci prišli do kuchyne a kriticky si ju premerali. ,,Tak dom ešte stojí."podotkol foter. ,,Vyzerá to tak."prikývla matka a jemne sa usmiala na Vladka. ,,Môžeš ísť, Nina. Dáme ti nabudúce vedieť."povedala a ja som si vzdychla. ,,Vrúcnejšie by to ani nešlo, matka. Ďakujem za vašu pohostinnosť."trpko som sa usmiala, objala Vladka a išla do predizby.
Vonku už bolo vcelku chladno, keďže bola tma. Erikovo auto som našla jednoducho. ,,Ďakujem, že si ma počkal."usmiala som sa a nastúpila. ,,To je v poriadku. Bolo mi potešením." žmurkol a naštartoval.
Keď sme vystúpili pri mojom byte, pozvala som ho na čaj. ,,Teda, ak sa vaši nebudú hnevať."dodala som a on pokrútil hlavou. ,,Vôbec nie. Oni..."chcel pokračovať, no oboch nás zarazil tenký hlások. Niečo mravčalo a tak sme sa vybrali za zvukom. Pri kontajneroch bola malá strakatá mačička a nešťastne mravčala. ,,Kde máš mamičku?"prihovorila sa jej a popritom prezerala všetko. Asi sa chúďatko stratila. ,,Tak poď."vzala som ju na ruky a jemne si ju privinula. ,,Rýchlo, ideme dovnútra."kývla som hlavou Erikovi a on poslušne išiel popredu. Dala som mu kľúče aby mohol odomknúť dvere.
V byte som mačičku zabalila do deky a položila na pohovku. ,,Idem nájsť nejaké mlieko, mám určite aj iné ako kravské."podotkla som. Vedela som, že mačičky kravské nemôžu. Našla som čo som hľadala, zvinula som handričku, spravila tam dierku a vrátila sa k pohovke. ,,Podržíš to?"podala som veci Erikovi. Potom som vzala mačičku do rúk a navigovala ho ako má naliať mlieko. Rýchlo som to chytila a priložila mláďatku k papuľke. ,,Dnes jej to musí stačiť, zajtra kúpim špecializované."vzdychla som si a sledovala ako hladná mačička papá.
Erik sa na mňa pozeral a keď som dokŕmila mačičku a položila ju späť na pohovku, usmieval sa ako šialenec. ,,Čo je?"zavrčala som nepokojne, lebo mi jeho úsmev pripadal, že vie niečo čo ja nie. ,,Och, nič. Bolo to od teba milé."podotkol a ja som prevrátila očami. ,,Je to nevinné zviera."postavila som sa, ale zakopla som a už padala do jeho náruče.
Dnes som skutočne nemožná, pomyslela som si a zdvihla pohľad. Už druhýkrát za krátky čas ma upútala farba a hĺbka jeho očí. On sa tiež pozeral do mojich a priblížil sa. Jemne sa perami obtrel o tie moje a ja som na zátylku pocítila mrazenie.
-----------------------------------------------------------------------
Ahojte, srdiečká! <3 <3
Čo vravíte na Erikovu pesničku? ;) A na Twister? :D Asi by som skončila rovnako nemožne. :D
Ste radi, že sa Nina ujala mačičky? :) Naozaj toho veľmi o kŕmení neviem, ak máte informácie, prijmem radu. :)
A napokon PUSA! :D Čakali ste to? Čo sa teraz stane? :)
Ďakujem za všetko!
S láskou,
Vaša Kirsten <3
YOU ARE READING
Romantik
RomanceErik je chlapec, ktorého si predstavuje každá. Dievčaťu, ktoré miluje je ochotný zniesť aj modré z neba. Milostné piesne, básne, bozkávanie pri západe slnka... Ako z rozprávky, však? A predsa ho šťastie v láske obchádza. V tom do jeho života vstúpi...