1.

960 27 0
                                    

Reggel a telefonom pittyegésére keltem fel. Kikapcsoltam az ébresztőt, ekkor anya lépett be a szobámba.
-Jóreggelt kicsim!-mondta kedvesen.
-Szia!!-köszöntem vissza kómásan.
-Siess mert mindjárt indulunk a suliba!!-mondta majd kiment.
Nagy nehezen kiszálltam az ágyamból és a gardrol felé vettem az irányt.
5 percig álldogáltam a gardrób előtt ,mikor megpillantottan egy pólót ami már rég volt rajtam. Alien felirat volt rajta és egy ufó kép. Kiválasztottam hozzá egy fekete nadrágot ami a térdénél kicsit ki volt szakítva.
Ez után a fürdő felé vettem az irányt, elvégeztem a szokásos reggeli tevékenységeimet ami fogmosás, hajfésülés és sminkelés volt. Leszaladtam a lépcsőn és a tárolóból kikaptam egy üveg ásványvizet. Majd betettem a táskámba.
Felvettem a fekete adidas cipőmet, illetve egy dzsekit. Majd ordítottam egyet.
-Indulhatunk!!
-Máris megyek!!-ordított vissza anya.
Pár perc múlva már anya is elkészült s indulásra készen álltunk. Beültünk a kocsiba és 10 perc autózgatás után megérdeztünk a suli elé. Elbúcsúztam anyától majd futó léptekkel mentem be a helyi gimnáziumba.
A tanterembe köszöntem egy "Sziasztok"-kal majd leültem a helyemre ami az utolsó pad volt.
Amint elővettem a telefonomat belépett a legjobb barátnőm Anna.
Megöleltük egymást majd leültünk a helyünkre.
-Na mizu csajszi?-kérdezte Anna.
-Semmi különös, még nagyon fáradt vagyok!!-mondtam és a fejemet a padra tettem.-veled?
-Nincs semmi.-mondta
Ekkor becsengettek és a tanár is a terembe lépett. Az osztály elcsendesedett.

Mikor elkezdte a tanár az órát, jött egy SMS a telefonomra. Az unokatesóm írt, Flóra. [Azt tudni kell, hogy én nagyon jó viszonyban vagyok az unokatesommal, mivel egyke vagyok☺]
Kíváncsian nyitottam meg az üzenetet.

F: Szia, bocsi a zavarásért de van egy nagyon jó hírem. Aminek nagyon örülni fogsz.
E: Szia, mi az? Mondd már!!

A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/Where stories live. Discover now