-Nagyon nagyon szeretlek!!-mondta majd elővette a telefonját, belépett az instagramra és csináltunk egy puszis boomerangot.
-Ezt kirakom instára!!-mondta Beni.-Gyertek fiatalok!!-nyitott be Dani.
-Megyünk!-mondtuk egyszerre Benivel. Majd a cuccainkat megragadva kihaladtunk a ház elé, a taxi már ott várt minket.
Bepakoltuk a cuccainkat majd beültünk az autóba ami egészen a reptérig vitt minket. Dani ült előre a taxis mellé Mi 3-an meg hátulra. Rami persze középre ült😐 én a jobb, Beni pedig a bal oldalra ült.
-Köszi Rami!-mondta flegmán Beni.
-Mit?-kérdezte meglepődve Rami.
-Azt, hogy nem érem el miattad Elizát!!-jelentette ki nagy mosollyal a fiú.
-Óó bocsi! Majd a repülőn romantikázhattok!-mondta röhögve Rami.
-Ez jó ötlet!-szóltam bele.Mire észbe kaptunk már a reptérnél voltunk.
Kipakoltuk a cuccainkat a taxiból majd bementünk a reptérre. Nehezen de megtaláltuk a repülőt közbe átéltünk egypár ellenőrzést is.
Aztán kettőt pislogtam és már a repülőn ültünk.
Az első osztályon ültünk, én ültem az ablak mellett😍
Egypár ablakos kép:
🤗😍Beni ült mellettem ezert tudtunk romantikázni😋
Nyaltuk faltuk egymást.. najóó annyira nem.
Kb. 3 órát fogunk asszem repülni.Már felszállt a gép, eléggé álmos voltam ezért el is aludtam Beni vállán.
-Szivem! Babám! Életem!!-keltett fel Beni kb. fél óra múlva.
-Aahj mivan drágám!!-kaptam fel a fejem.
-Semmi.-mondta majd lenyomott a számra egy csókot.
-Mostmár aludhatok?-kérdeztem.
-Neee légyszi!!-mondta boci szemekkel.
-Miért?!-kérdeztem.
-Mert romantikázni akarok szivem!!-jelentette ki vidáman.
-Jó. Told ide a képed!!-mondtam majd lesmároltam.-Ugye tudod, hogy jól csókolsz?-kérdezte.
-Tudom szivem!!-mondtam.-Aludjunk! Elfáradtam a csókolózásba!!-mondta röhögve.
-Oké.-mondtam majd Beni a fejét a vállamra helyezte. A kezünket összekulcsoltuk majd el is aludtunk.Azt álmodtam, hogy Parisba utaztunk és sok Macaront ettünk..🤣
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝