48.

226 11 0
                                    

Beni és Dani össze verekedett?! De mégis mit keres itt Beni?!
Kifutottam a tömegből, egyenesen a két fiúhoz.
-Beni!! Dani!! Fejezzétek be!!-kezdtem el a két fiút szétválasztani.

Ekkor Dani félrelökött majd a földdel találkoztam.
Nagyon ideges lettem. Nagy nehezen feltápászkodtam.
-Álljatok le!!!-ordítottam irtó hangosan. Ekkor Dani (ököllel) hasba vágta Benit.

Beni pedig hátraesett.
-Beni!!-ordítottam majd odaszaladtam hozzá és leültem mellé. Sírni kezdtem.
-Valaki hívjon mentőt!!-ordítottam angolul.

Kb. 10 perc múlva ki is ért a mentő. Benit be akarták vinni a kórházba.
-Zozo hívj egy taxit!! Gyorsan!!-ordítottam oda Zozonak is.

A taxi pár perc múlva ott termett. Bepattantunk Zozoval és a kórház felé vettük az irányt.

Amikor oda értünk kiugrottam a kocsiból, majd futottam be a kórházba. Megálltam a pultnál.
-Nagy Benedeket hova vitték?-kérdeztem idegesen.
-A második emeleten az 5-ös szobába.-válaszolt a hölgy.
-Köszönöm!-mondtam majd a lifthez futottam. Megnyomtam a gombot. Vártam..vártam de nem jött a lift.
-A faszomat!!-ordítottam. Futottam a lépcsőhöz.
Olyan gyorsan futottam, hogy el estem. Felszakadt a térdem. Fájt, vérzett de most fontosabbnak tartottam azt, hogy Beni hogy van.

Odaértem a szoba elé. Beléptem!
-Beni!-vágtam le magam az ágy melletti székre.
-Szia.-köszönt.
-Nagy Benedek?-jött be a doktor.
-Én vagyok.-mondta Beni.
-Átmostuk a gyomrát, most pedig egy vérvétel lesz. Mindjárt jön a nőverke.-mondta a doktor majd kiment.
Szerencsére a doktor magyar volt.

Pár perc múlva jött a nővér, aki mondta, hogy menjek ki ha nem bírom a vért. Így is tettem, kimentem a szoba előtti padhoz.

Elővettem a telefonomat és dobtam egy napi storyt, instagramra. Ami a következő volt.

Ezt a storyt úgy raktam ki, hogy Beni ne lássa😉Így biztos, volt az, hogy meglepetés lesz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt a storyt úgy raktam ki, hogy Beni ne lássa😉
Így biztos, volt az, hogy meglepetés lesz.

A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/Where stories live. Discover now