20.

349 13 0
                                    

Bezártam az ajtót majd közelebb merészkedtem Benihez, majd átöleltem mivel ülve aludt.😅
-Szia piciim!-köszöntem neki.
-Szia!! Haza értél?-kérdezte.
-Aha.-mondtam majd felmentem a fürdőbe és letusoltam mivel eléggé büdös voltam, futás után.

Amikor végeztem felvettem egy BeniiPowás pólót és egy fekete nadrágot. Majd leszaladtam a nappaliba.
-Csinálunk egy kérdezz-felelek videót?-kérdezte Beni.
-Aha. Vannak kérdések?-kérdeztem.
-Rengeteg van.-mondta Beni majd elővette a kameráját. Olyan 5 perccel később, amikor már végre sikerült normálisan beállítani a kamerát elkezdtük a videót.

-Sziasztok. Én a Nagy Beni vagyok és itt van velem a barátnőm!-mondta Beni majd rámnézett.
-Sziasztok. Eliza vagyok!-köszöntem én is.
-Ebben a videnyóban a ti kérdéseitekre fogunk válaszolni!-mondta Beni.
-Így van. Az első kérdés megcsókoljátok egymást videóban?-tettem fel a kérdést.
Bólintott Beni majd megcsókolt.
-A következő kérdés, mi az amit szerettek és mi az amit utáltok egymásban?-tette fel a kérdést Beni.
-Én imádom ahogy alszik, kedves, jófej, imádnivaló, cuki és imádom. És amit utálok benne...hmm túl jó pasi!!-mondtam röhögve.
-Nos. Édes, cuki, szép, kedves, jófej, vicces csajszi. És amit utálok...háát olyan nincsen!-mondta Beni.
-A következő kérdés hogyan találkoztatok?-kérdeztem.
-Egy szerencsés találkozás volt az egyik PlayIT-en.-jelentette ki Beni.
-Pontosan!-helyeseltem.

Még válaszoltunk egypár kérdésre majd befejeztük a videót. Nagyon elfáradtam.😴
-Jó lett ez a videó!-jelentettem ki.
-Gyorsan megvágom!-mondta Beni majd felment a szobámba. Én egyedül maradtam a nappaliba és arra gondoltam, hogy rendelek egy pizzát.

Pár perc gondolkodás után végül rendeltem kettőt.
Majd felmentem Benihez.
-Szia piciim!-köszöntem.
-Szia hercegnőm!-mondta.
-Nah milyen lett a videó?
-Nagyon jó. Nézd!!-mondta majd megnéztük a videót.
-Nagyon sok negatív komment lesz!!-mondtam elszomorodva.
-Dehogyis!!-mondta Beni.
-Dehogynem!-mondtam.
-De hát nagyon cukik vagyunk együtt!!-mondta majd megölelt.
-Ez igaz!!-helyeseltem.
-Hétvégén Ganerexpo!-mondta Beni mosolyogva.
-És?!-kérdeztem.
-El jössz velem, ugye?-kérdezte boci szemekkel.
-Háát...egye fene elmegyek!-mondtam.
-Akkor jó. Reggel indulunk!-mondta.
Ekkor csengettek.
-Kinyitom!-ordított Beni.
-Akkor vigyél magaddal pénzt!-mondtam.
Kiment Beni és ekkor csörgött a telefonom. GerY név jelent meg a telefonom.

G: Szia Babus! Élsz még?
E: Hali. Persze.
G: Mizu? Mikor talizunk?
E: Holnap megyek Budapestre, Benivel.
G: Gamerexpo?
E: Ahaa. Már hiányzik a lüke fejed!
G: Én is hiányollak.

Imádom ezt a srácot.😝
Leszaladtam a nappaliba ahol Beni épp tányérokat vett le a polcról.
Helyet foglaltam az asztalnál.
Beni is leült és elkezdtünk falatozni. Finom volt a pizza.😅
Vacsorázas közben beszélgtetünk erről-arról. Amikor végeztünk felmentünk a szobába és mivel holnap korán kelünk ezért gyorsan letusoltunk (természetesen külön-külön) és lefeküdtünk aludni.

A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant