25.

256 10 0
                                    

Amikor letettem a telefont nem mertem a kocsi elé nézni.

-Eliza gyere!!-ordított Beni kétségbeesetten.
Egy perc gondolkodás után odamentem és egyszerűen lesokkolódtam. A látvány borzasztó volt.
Ekkora balesetet még nem láttam, természetesen nem mi voltunk a hibásak mivel mi csak segíteni álltunk meg.

Szóval a látvány borzasztó volt. Az autóban 2 személy volt. Gondolom ők voltak a szülők. Beni kezében pedig egy kislány aki kb. 3 éves lehetett.
Beni a kezembe adta a kislányt, azzal a mondattal, hogy:
-Üljetek be a kocsiba!
Így is tettem. A kislányal beültünk a hátsó ülésre, próbáltam elaltatni a kislányt. Ami sikerült is, mivel énekeltem neki egy altató dalt és ezért hamar elaludt.

Ez után vissza mentem Benihez. Aki épp telefonon beszélt.
Ekkor megjöttek a mentők. Kiugrott az autóból két férfi. Akik már próbálták is kiszedni a két személyt az autóból.
Amikor nagy nehezen kiszedték őket elkérték a telefon számunkat illetve a nevünket.

-És mit csináljunk a kislánnyal?-kérdeztem az egyik mentőstől.
-Egyenlőre vigyétek magatokkal!-mondta majd beült ő is az autóba és nagy szirénázásokkal elmentek.

Benivel megöleltük egymást majd beültünk a kocsiba. Már csak 10 percet kellett utaznunk haza.
Amikor nagy nehezen hazaértünk, beparkoltunk a garázsba. Kivettem a kislányt az autóból és az ölembe vittem. Bementünk a házba, anya épp tvt nézett.

-Sziasztok!!-köszönt boldogan majd felénk fordult.
-Szia..-köszöntünk egyszerre.
-Mi történt? Ki ez a kislány?-tette fel anya a kérdéseit.
Beni átvette a kislányt majd felment vele a szobába, lefektetni az ágyba.
-Épp aludtam, amikor egy hatalmas fékezésre ébredtem, egy nagy baleset volt. Megálltunk és próbáltunk segíteni, mentőt hívtunk....szörnyű látvány volt...-mondtam, majd elsírtam magam.

Anya átölelet.

A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/Where stories live. Discover now