41.

275 8 0
                                    

Reggel amikor felkeltem nagyon fájt a fejem, kinyitottam a szemem és láttam,hogy Beni mellettem alszik.

Nem akartam felkelteni ezért nagyon halkan kimentem a szobából. Amikor kiléptem majdnem elájultam, az egész ház tele volt szeméttel.
-Faszaa...-mondtam magamba. Majd nekiálltam a tegnap esti szemetet össze szedni.

Kb. fél óra múlva Dani lépett ki a szobából,aki úgy nézett ki mint a mosott szar.
Ránéztem és elkapott a röhögő görcs.
-Mivan?-kérdezte értetlenül.
-Nézz tükörbe!-mondtam kacagva. Dani belenézett a tükörbe majd besietett a szobába.
Én csak takarítottam tovább.
Rami lépett ki a szobából.
-Jóreggelt!-mondta majd ásított egyet.
-Neked is!-mondtam és egy mosollyal ajándékoztam meg.
-Segítek összepakolni. Utána eljössz velem futni?
-Persze.-ez egy jó ötlet volt Ramitól.

1 óra múlva a szállás úgy nézett ki,mint újkorában.
Büszke vagyok magunkra.😅
Halkan bementem a szobába, Beni még aludt. Nagyon aranyosan aludt.😍
A gardróbhoz mentem ahonnan egy hosszú futónadrágot, a fiókból egy sport melltartót kaptam ki.

(Edző szettem👆) A hajamat összekötöttem egy copfba majd ránéztem a telefonomra ami 7:11-et mutatott illetve azt, hogy Anna, Anya üzent

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Edző szettem👆)
A hajamat összekötöttem egy copfba majd ránéztem a telefonomra ami 7:11-et mutatott illetve azt, hogy Anna, Anya üzent. Gondoltam majd futás után visszaírok nekik.
A telefonomat ott hagytam a szobába majd kimentem a nappaliba. Ahol Rami már várt.
-Indulhatunk?-kérdezte kedvesen.
Én csak bólintottam egyet. Elindultunk.

~~

Nagyon sokat futottunk, elfáradtam. Mostmár hazafele futunk.
Amikor megpillantottam a házat, nagyon megörültem. Csak egy székre vágytam.😄

A ház előtt megálltunk és nyújtani kezdtünk.
-Elfáradtál?-kérdezte Rami.
-Igen.-válaszoltam lihegve.
Lenyújtottunk ami pár perc volt. Bementünk a házba. A három fiú a kanapén ült és nézték a tvt.
-Sziasztok!-köszöntünk Ramival egyszerre.
-Hello.-köszöntek.
-Szia drágám!-köszöntem Benit majd egy puszit nyomtam a feje bubjára.
-Szia baba!!-köszönt vissza majd beleültem az ölébe. A fejemet a mellkasára tettem.
Rami is beült a kanapéra. (mind az öten a kanapén pihiztünk)

-Nézzünk valami mást!-nyavalyogtam.
-Mit?-kérdezte Zozo.
-Deadpool? Avatar? Jumanji?-kérdezte Dani.
-Jumanji!!-ordítottuk majd Zozo be is rakta a Jumanji c. filmet. Ez az egyik kedvenc filmem.🤗

-Fél óra múlva-

Meguntam ezt filmet.😅

◇Beni szemszöge◇

Látszott a barátnőmön,hogy unja ezt a filmet. Kiszállt az ölemből majd levágta magát a bal oldalamra.
A lány a fejét a combomra helyezte. Ilyen kényelmes a combom?!😅😅
Elkezdtem a fejet simogatni de közben a filmre is figyeltem.

Jobbra néztem ahol a többiek voltak. Rami aludt, Zozo aludt. Csak Dani és én voltunk ébren.😄

Pár perc múlva a barátnőm, Eliza is elaludt. Nagyon édesen aludt, és olyan édesen szuszogott!!🤗

-Nézzünk valami mást öcsi!-mondta a bratyóm.
-Szerintem is!-mondtam röhögve.
-Csináljunk egy selfit.-mondta a tesóm. Belépett az instagramra és meg is csináltuk a képet amin tisztán látszik mindeni. Dani megjelölt mindenkit a képen majd kirakta insta storyba.
Majd berakott egy akciófilmet. Címét nem tudtam, de nagyon tetszett ez a film.

Egy idő után mocorgást észleltem a combomon. Felébredt Eliza.

◇Eliza szemszöge◇

Amikor kinyitottam a szemem éreztem, hogy Beni a fejemet simogatja.
-Sziaa!-köszönt majd egy csókot nyomott az ajkaimra.
-Hello. Ti nem vagytok éhesek?-kérdeztem a két ébren lévő fiúnak.

-De.-mondták egyszerre

A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/Where stories live. Discover now