19.

323 14 0
                                    

Amikor a házhoz értünk kiszálltunk a kocsiból és besétáltunk a lakásba ahol anya nagyon finom vacsorával várt minket.
-Jónapot!!-köszönt Beni.
-Szia. Mondtam, hogy tegezz!-mondta anya.
-Hmm..milyen jó illat van!!-jelentettem ki.
-Na gyertek enni!!-mondta anya.
Rakottcukkinit csinált anya, isteni finom volt. Megettük majd felmentünk a szobába.
-Elmegyek tusolni!-mondtam Beninek majd bementem a fürdőbe és letusoltam. Utána lemostam a sminkem és a hajamat befontam.

Ez után Beni ment be a fürdőbe és ő is letusolt. 10 perc múlva kijött és behuppant az ágyba. Lekapcsoltam a lámpát majd hátulról átöleltem Benit.
Ezen az éjszakán nagyon nehezen aludtam el. Nem tudom miért lehet, hogy telihold volt.
Mivel nem tudtam aludni ezért csak hallgattam a csendet és Beni édes szuszogását.

Bekapcsoltam a tvt és találtam egy akció filmet ami valami baromi jó volt. Ez a film hajnali 2-ig tartott.
Végig néztem mert nagyon tetszett és mikor vége lett kikapcsoltam és lementem a konyhába.
A konyhába egy pohárba öntöttem meleg tejet, majd megittam és felmentem a szobámba.
Befeküdtem az ágyba és átöleltem Benit és elaludtam.
Már is könnyebb volt elaludni.
Reggel arra keltem, hogy valaki a fürdőben folyatja a vizet. Mivel Beni nem volt az ágyban ezért gondoltam, hogy biztos ő az.

-Szia!-köszönt mikor kijött a fürdőből.
-Szia. Mit csináltál?-kérdeztem.
-Fogat mostam meg beállítottam a hajam!!-mondta majd visszafeküdt mellém.
-Hogy aludtál?-kérdeztem.
-Elég jól és te?-kérdezte vissza.
-Nagyon szarul.-válaszoltam.
-Miért?!-kérdezte majd átölelt.
-Nem tudom.-mondtam.
Ekkor anya jött be a szobába.
-Sziasztok! Kész a reggeli, nekem mennem kell dolgozni! Beni vigyázz Elizára!-mondta anya.
Mi csak bólintottunk majd kiment a szobából.

Kikeltünk az ágyból és lementünk a nappaliba ahol szendvics, tojásrántotta és kávé hevert az asztalon.
-Hmm..jól néz ki!-mondta Beni majd leült és elkezdett enni.
Én is ettem egy keveset majd felmentem a szobába és felöltöztem a futós szettembe mert gondoltam elmegyek futni. Már sokkal jobban éreztem magam, mint tegnap.
Bementem a fürdőbe. Megmostam a fogam és felkötöttem copfba a hajam. A sminkelést most kihagytam mivel sporoláshoz felesleges.
Amikor kész voltam leszaladtam a nappaliba és a futó cipőmet kezdtem magamra húzni.

-Hát te?-kérdezte Beni.
-Megyek futni.-jelentettem ki.
-Ja oké. Én megvárlak itt.-mondta. Majd megpusziltam az arcát és már indultam is. A fülhallgatót betettem a fülembe és röpke 1,5 óra futás után hazamentem. Nagyon jól esett a futás. Ebből rendszer fogok csinálni. 😅
Hazaértem és azt láttam, hogy Benia kanapén alszik. Nagyon édesen.😍

A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ