-Hali. Köszi,hogy elmehetek veletek.-mondtam mosollyal az arcomon.
-Nagyon szívesen.-mondta röhögve Dani.
-Akkor indulunk?-kérdezte Beni izgatottan.-Igen. Hozzátok a cuccaitokat.-válaszolt Dani.
Benivel felszaladtunk a szobába, felkaptuk a bőröndöket majd levittük őket. Kimentünk a ház elé és azt láttuk,hogy a mi bőröndjeink be se férnek Daniék kocsijába.-Akkor mi menjünk az én kocsimmal.-mondta Beni majd bepakolta a két bőröndöt a csomagtartóba.
-Beni. Akkor a reptéren tali.-mondta Zozo.
-Oké.-mondta Beni majd beült a kocsiba.
Bezártam a ház ajtaját miután kijöttek a többiek is a házból.Elindultunk a reptérre ami kb. fél órányira van tőlünk.
Út közben a Perfect című
/👆fent👆/
zenét hallgattuk Benivel.Odaértünk és kipakoltunk a csomagtartóból, mi előbb odaértünk, mint a többiek. Mivel náluk voltak a jegyek így meg kellett várnunk őket. Addig a bejárathoz mentünk és ott vártuk a csapatot.
Pár perc múlva meg is érkezett a csapat többi része is. Elmentünk becsekkolni majd közölték velünk,hogy 1 óra múlva indul a repülő addig foglaljuk le magunkat.
-Mit csináljunk addig?-kérdezte Beni.
-Igyunk kávét!-válaszoltam.
-Oké.-mondta Rami.
-Én most nem iszok kávét.-jelentette ki Dani.
-Én se megyek.-mondta Zozo.
-Akko gyertek srácok igyunk valami mást.-mondta Beni majd a 3 fiú elment a másik irányba. Mi pedig Ramival beültünk egy kávézóba.
Ahol megrendeltük a kávét utána beszélgetni kezdtünk az egyik asztalnál.
-Mióta vagy együtt Benivel?-kérdezte Rami.
-3 hónapja. És te Danival?-kérdeztem kedvesen.
-5 éve.-jelentette ki röhögve.
-Huu az igen.-mondtam.
Ekkor a pincér jött oda és a kávéinkat adta oda. Majd elment.
Ramival még kb. 10 percig beszélgettünk illetve a kávénkat is megittuk.-Csajok!!-ordított Beni.
-Igen?-kérdeztük Ramival egyszerre.
-Gyertek!-ordított Dani.
Gyorsan kifizettük a kávékat és sietve mentünk a srácokhoz. Gyorsan eltelt az az egy óra mert már mennünk kellett.
Beszálltunk a repülőbe én Beni mellett ültem,Rami Sani mellett. Zozo pedig egy öreg néni mellett.😄Kb. 10 órát fogunk utazni. (csak tippelek,amúgy fogalmam sincs hány órás az út de ha valaki tudja írja meg,köszi-írói szerk.)
-Mit akarsz csinálni?-kérdezte Beni.
Nem válaszoltam, csak megcsókoltam.....
Pár perc múlva levegő hiány miatt elváltak az ajkaink.
-Mostmár hallgathatunk zenét.-mondtam kacagva egyet.
-Melyik zenét akarod hallgatni?-kérdezte Beni.
-Perfect!!-ordítottam.
-Ne ordíts, mert leégetsz!-mondta Beni full komoly arcal de láttam, a szája sarkában a mosolyt.
-Bocsi!-mondtam röhögve.
Beni elővette a fülhallgatót az egyik felét nekem a másik felét magának adta. Beraktuk a fülünkbe majd Beni bekapcsolta a zenét.Beni vállára hajtottam a fejem majd a szemem egyre jobban csukódott le.
~Elaludtam~
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝