33.

273 9 0
                                    

-Beni akkor elmegyünk fürdőruhát venni?-kérdeztem a mellettem ülő fiútól.
-Aha!-mondta majd elment felvenni a cipőjét. Én is így tettem.
Ugyanazt a cipőket vettük fel,mint reggel.
Bezártam az ajtót majd beültünk a kocsiba.
Elhajtottunk a Mamut plázába. Leparkoltunk a parkolóházba. Kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a lifthez. Bementünk a liftbe és két fiatal lány volt bent akik valószínűleg nagy BeniiPowa fanok voltak mivel amikor megláttak minket síkítottak egyet.

-Sziasztok!!-köszöntek egyszerre magas hangon.
-Sziasztok.-köszöntünk vissza egyszerre.

-Beni,csinálunk egy selfit illetve egy aláírást is szeretnénk kérni!-mondta a szőke hajú lány.
-Ha nem baj..-szólalt meg a másik közben rám nézett mindkét lány.
-Nyugodtan!-mondta és mosolyogtam egyet.

Amikor leértünk a 2. emeletre pont végzett Beni a kép és aláírás adással,majd elbúcsúztunk a két lánytól.

-Melyik ruhaboltba menjünk?-kérdezte Beni.
-H&M.-jelentettem ki. Elsétáltunk a H&M-be majd bementünk és megbeszéltük,hogy 10 perc múlva találkozunk a H&M bejáratánál.
    
     ~~10 perc múlva~~
Találtam egy fürdőruhát amit fel is próbáltam de nem tetszett így vissza tettem.
Sietve mentem a bejárathoz. Láttam,hogy Beni már ott vár engem. Zacskóval a kezében.
-Mit vettél?-kérdeztem majd megöleltem.
-Egy pólót.-mondta röhögve majd elengedtük egymást.
Megfogtam Beni kezét majd a mozgólépcsővel felmentünk egy emeletet ahol mégtöbb ruhabolt volt.
-Bershka?-kérdezte Beni.
-Oké.
Megint elváltunk 10 percre. Elmentem a fürdőruhás részlegre ahol egyből megakadt a szemem egy fürdőruhán.

Fekete volt. Elől volt egy kivágás illetve a derekánál.
    👇(Itt egy kép)👇

     👇(Itt egy kép)👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egyből beleszerettem.😝
Nekem nagyon tetszik. Egyből bementem a próba fülkébe majd felvettem. Nagyon jól nézett ki rajtam.
[EGO LVL 1000]
Visszaköltöztem a rendes ruhámba de előtte lőttem egy tükrös selfit,a fürdő-ruhával.

Körülnéztem még a boltban és találtam mégkettő fürdő-ruhát. Ez is nagyon jól nézett ki.
[Ezekről is mutatok képet]

[Ezekről is mutatok képet]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Úgy döntöttem,hogy mind-hármat megveszem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Úgy döntöttem,hogy mind-hármat megveszem. Volt kuponom így olcsóbban megvettem a három fürdő-ruhát. Kifizettem majd a bejárathoz mentem. Ahol most én vártam Benikére.

Amikor végre Beni közeledett  láttam, hogy ő is vett valamit. De gondoltam majd otthon megmutatjuk egymásnak.
Ránéztem a telefonomra és már 6 óra volt. Nagyon meglepődtem rajta.
-Na mivan?-kérdezte Beni amikor odaért.
-Vettem három fürdőruhát.-jelentettem ki.
-Otthon megmutatod őket?-kérdezte perverz mosollyal.
-Igen.-mondtam mosolyogva.

Megfogtam Beni kezét és elindultunk a parkolóházba.

Amikor végre odaértünk a kocsihoz beültünk és elindultunk hazafele.
Negyed óra múlva már otthon voltunk és a bőröndökbe pakoltuk a cuccainkat.
Minden féle ruhát elraktam hideget,meleget,fürdőruhát amit végül nem mutattam meg Beninek gondoltam,legyen meglepi.
Pár perc múlva el is lettek pakolva a cuccaink. Elég hamar végeztünk.
Elmentünk fürdeni(külön-külön). Majd befeküdtünk az ágyba és alvás előtt Beni felhívta a bátyját, hogy mikor jönnek értünk. Ugyanis velük megyünk.🤗

-Szia hánykor jöttök holnap?-kérdezte Beni.
-Szia tesó! Reggel 10re megyünk értetek. Zozot vesszük fel először utána titeket.-mondta Dani.
-Oké. Köszi,szia!-köszönt el Beni a tesójától.
-Szia öcsi!

Elmentem gyorsan pisilni,mire visszaértem Beni már aludt így csak simán befeküdtem az ágyba Beni és köztem volt vagy 50 centi.😄
Becsuktam a szemem és csak annyit éreztem, hogy Beni a karjaival átöleli a derekam.

A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/Where stories live. Discover now