Reggel a telefonom csörgésére ébredtem. Kikapcsoltam az ébresztőt és kipattantam az ágyamból és a gardróbhoz siettem. Ahol kivettem egy fekete haspólót amin Be Happy felirat volt. Kiválasztottam hozzá egy kék farmert majd a konyhába vágtattam ahol a kezembe vettem egy almát majd azt gyorsan megettem. Miután megettem a fürdőbe mentem ahol megmostam a fogam és a hajamat kócos kontyba tettem. Egy kis smink felvitel után a táskámat felkaptam és szaladtam le a lépcsőn. Felvettem a fekete Vans cipőmet és már indultam is a suliba. Út közben zenét hallgattam. Most elég gyorsan odaértem a suliba. Beléptem az ajtón és épp Anna jött velem szemben.
-Sziaa!!-köszönt rám.
-Sziaa!!-köszöntem vissza majd megöleltük egymást és együtt mentünk be az osztályterembe. Ahol még csak egy páran voltunk.
Leültünk a hátsó padba majd beszélgetni kezdtünk.
-Na és mizu?-kérdeztem Annát.
-Semmi, GerY még nálatok van?-kérdezte.
-Ööm..asszem igen!!-mondtam majd elröhögtem magam és a telefonomon egy kepet mutattam Annának ahol GerY épp alszik.
-Jajj de cuki!-ordította Anna. Ekkor egy üzenetem érkezett Benitől.B: Szia Baba!! Hogy aludtál?♡
E: Szia!! Rosszul, te?
B: Én is rosszul. Nagyon hiányzol:c
E: Te is nekem, de hamarosan találkozunk!!
B: Igen!!♡
E: Nekem most mennem kell szia!♡
B: Puszi, szia💋
E: 💋Eltettem a telefonomat majd becsengettek. Kivételesen figyeltem órán, nem tudom mi van velem! Lehet, hogy beteg leszek, mert attól még, hogy jó tanuló vagyok, sose figyelek órán😅
Olyan 6 óra múlva végre vége lett a sulinak, Annával kimentünk a suli elé és még beszélgettünk erről-arról majd 10 perc elteltével haza fele vettem az irányt. Ahol anya ebéddel várt.
-Szia Anya!-köszöntem majd vidáman az asztalhoz szögdeltem.
-Szia! Mi volt a suliba?-kérdezte.
-Semmi érdekes.-mondtam majd elkezdtem enni az ebédet.
Amikor a másodikhoz értünk valaki csengetett.
Kinyitottam és egy kétségbe esett lány futott be az ajtón, Anna volt az. Nagyon furcsáltam a viselkedését, még nem láttam ilyen állapotban.
-Mi történt?!-kérdeztem.
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝