Elindultunk a parkba, kézenfogva.
Amikor odaértünk megpillantottam a vattacukor feliratot.-Oomg!! Vattacukor!!-mondtam őrülten majd odaszaladtam az árushoz. Kértem egy epres vattacukrot. Közben Beni is odaért a vattacukroshoz.
-Te nem kérsz?-kérdeztem Benitől.
-Nem!-vágta rá egyből.
Amikor pár perccel később átvettem a vattacukrot elindultunk Benivel egy padhoz.-Figyi, kérdezhetek valamit?-kérdezte Beni amikor leültünk a padra.
-Persze.-mondtam miközben vattacukrot tömtem a fejem.
-Ugye, holnap leszel 18. Arra gondoltam, hogy felöltözhetnél hozzám, Budapestre!-mondta.
-Hát..szívesen felköltöznék. Elballagok aztán felőlem oké!-helyeseltem az ötletet.
-Úristeeen!! Tényleg?!-kérdezte nagy boldogsággal.
-Ahha.-mondtam majd a vattacukros számmal adtam neki egy nagy puszit.
~
-Fuuj...most tiszta vattacukor lettem!!-ordított fel.
-Ez van!!-mondtam majd mégegy puszit nyomtam az arcára.
-Boloond lyány!!-mondta kacagva egyet.(olyan édes akkor is amikor kacag)
Még 1 órát ültünk a padon, s beszélgettünk mindenféléről. Mielőtt elindultunk volna haza, jött egy SMSem anyától.
Anya: Szia. Ma a nagymamánál alszunk Szofival. Vigyázzatok egymásra. Puszi😘
Én: Oké. Puszi:)Elindultunk haza.
~
Amikor hazaértünk elindultunk a konyha felé.
Beni benézett a hűtőbe.
-Csinálsz nekem palacsintát?-kérdezte boci szemekkel.
-Miért én?!-kérdeztem unott fejjel.
-Mert szeretsz és nem akarod,hogy éhen haljak.-mondta vigyorogva, és a boci szemeket rajt hagyva az arcán.-Najó..de egy feltétellel!-mondtam sunyi mosollyal.
-Bármit megteszek!!-jelentette ki.-Ha most megcsókolsz és utána elmész fürdeni!!-mondtam röhögve.
Ő erre magához húzott és megcsókolt.💋Amikor levegő hiány miatt elváltak az ajkaink ő szó nélkül elindult a fürdőbe.
Nekiálltam, és elkészítettem a palacsinta tésztát. Ami 5 percembe került.
-Beni!!-ordítottam.
-Igen?!-kiabált vissza.
-Te sütöd a palacsintát!!-mondtam majd láttam, hogy jön a konyhába.
-Én?!-kérdezte.
-Te bogaram!!-mondtam majd egy puszit adtam az arcára.
-Hát jó...-mondta.
Elmentem a nappaliba és lehuppantam az egyik fotelba. Majd bekapcsoltam a tvt.
Elkezdtem keresni valami műsort amikor Beni odaugrott.
-Ezt nézzük!!-ordítottam majd kirántotta a távirányítót a kezemből.
-Titanicot akarsz nézni?-kérdeztem meg tőle amikor megláttam, hogy mit akar nézni.
-Igen!!-jelentette ki majd elment vissza a konyhába.
~
Pár perc múlva amikor visszajött, letette a nappaliban lévő kis asztalra a tányérat amiben a palacsinta volt. Hozott még nutellát és epres lekvárt, pont a 2 kedvencemet😍
Lehuppant mellém és a fejét rátette a vállamra közben nutellás palacsintával tömte a fejét a kis drága.
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝