Reggel arra keltem, hogy ordít a tv. Ezért fel kómásan a távirányítót kerestem amikor egyszercsak lepottyantam az ágyról.
-Auu!-üvöltöttem fel.
Nagyon fáj ez után a kezem de kerestem tovább az irányítót mert már majdnem megsüketültem. Amikor végig kúsztam az ágy mellett végül megpillantottam a fekete távirányítót GerY hasán pihent.😃
Lekaptam a hasáról és kikapcsoltam a tvt. Majd lementem a konyhába, ahol anya épp reggelit készített.-Szia anya!-köszöntem
-Szia. Hogy vagy?-kérdezte.
-Hát az influenzám kezd elmúlani de most estem rá par perce a kezemre!-mondtam anyának. Majd ő elővett egy krémet és egy fáslit.
Pár perc múlva már a kezemen volt a fásli.
Amikor anyával az asztalhoz ültünk épp GerY jött le a lépcsőn.
-Hát te?!-kerdezte anya.
-Itt aludtam ma is.-jelentette ki.
-Ja jó.-mondta anya majd a konyhába ment anya és hozott GerYnek is egy tányérat.
Megreggeliztünk majd GerY az mondta, hogy elmegyünk a helyi plázába. Mert van ott egy meglepetés számomra. Nagyon kíváncsi lettem, mi lehet az.
Először a fürdőbe vettem irányt. Ahol a szokásos tevékenységeimet végeztem el. Az után öltöztem fel.
Az outfitem most egy kék farmer és egy fehér Flowers feliratú póló volt. Kiválasztottam egy farmer dzsekit és egy nyakláncot kaptam még fel.🙈
GerY is nagyon still volt. Kék farmer, fekete Gerillás póló.😃
Felvettük a cipőnket majd indultunk is.
Olyan 10 perc múlva már a pláza előtt álltunk és GerY épp a szememet takarta le egy kendővel. Majd vezetni kezdett. Egy idő után megallított és azt mondta, hogy vegyem le a kendőt.Engedelmeskedtem neki.
Levettem és ooommg😱
-Elizaa!-ordított majd én az ölébe ugrottam és nagyon szorosan átöleltem.
-Benii! Mar nagyon hiányoztál!!-mondtam neki majd megcsókolt.
-Jajh de cukik vagytok!!-mondta eg hang mögöttünk.
Pár perc múlva letett Beni az öléből és megfordultam. Anna is ott volt. Ezek mit csináltak a hátam mögött!?😅
-Anna!-mondtam majd odafutottam hozzá és megöleltem.
-Az a program, hogy megnézünk egy romcsi filmet!-mondta Anna.
-Ezzaz!-üvöltöttem. Majd megfogtam Beni kezét és elindultunk a mozi felé.
Megvettük a jegyeket és a pop cornt. Ezen kívül innivalót is szereztünk.
2 óra mozizás után végre kijöhettünk a moziból. A filmről csak annyit, hogy szerintem túl nyálas volt.
Elbúcsúztunk GerYtől és Annától majd ők is elindultak haza.
Mi beültünk Beni autójába és már indultunk is haza.
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝