Felvettem az Adidas cipőmet és beültünk anyával a kocsiba. Olyan 5 perc múlva már a dokinál.
Megvizsgált a doki és kijelentette, hogy influenzás vagyok! Egész héten otthon kell maradnom ezért írt is igazolást.
Hazafele bementünk a gyógyszertárba és megvettük azokat a gyógyszereket amiket a doki mondott.
Ez után haza mentünk és én lefeküdtem aludni.Olyan 10 perc alvás után valaki berontott a szobámba. Először nem tudtam ki az mert háttal voltam az ajtónak de amikor megfordultam megláttam a legjobb haverom, GerYt.
-Elizaa!!-ordított GerY majd odajött és megölelt.
-Beteg akarsz lenni?-kérdeztem.
-Nem!-valaszolta.
-Pedig az leszel ha engem ölelgetsz!-mondtam neki röhögve.
-Miért?-kérdezte nagy szemekkel, majd egy lépést tett hátra.
-Influenzás vagyok!-mondtam.
-Jobbulást babus!!-mondta.
-Babus?! Mi ez a becenév ember?-kérdeztem röhögve.
-Most találtam ki!!-röhögött fel.
-Hát oké.
-Itt aludhatok?-kérdezte boci szemekkel GerY.
-Itt? Az ágyamban?-kérdeztem vissza.
-Igen!-mondta.
-Hát de nekem van pasim! Neked meg csajod!-mondtam.
-Nem baj. Nem is azt mondtam, hogy feküdj le velem!-mondta röhögve a legjobb fiú barátom.😅
-Na jó aludhatsz itt! De szólj anyának is!-mondtam.
GerY lement anyához, én addig hoztam GerYnek takarót és párnát.
-Jó hír!!-ordított GerY majd berontott a szobámba.
-Itt aludhatsz?-kérdeztem.
-Igen!-mondta boldogan majd megölelt és elment tusolni.
5 perc múlva kijött és lefeküdt az ágyba, majd én mentem el fürdeni ezen kívül a fürdőszobai tevékenységeimet is elvégeztem.Mikor kijöttem a fürdőből GerY már aludt.
Ránéztem a telefonomra és 3 üzenetem érkezett Benitől.B: Szia Baba! Mizu?♡
B: Mikor talizunk?
B: Nagyon hiányzol..
E: Szia édes! Nem tudom, hogy mikor talizzunk mert most beteg vagyok. Te is nagyon hiányzol..
B: Holnap hívlak mert most Pubgn játszok.
E: Oké. Ügyes legyél. Puszii
B: Imádlak. Szia😍
E: Énis. Szia🤗Letettem a telefonomat majd leoltottam a lámpát és behuppantam az ágyba.
Egypár forgolódás után elnyomott az álom.
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝