Ramival azt beszéltük,hogy elmegyünk veszünk koktélt.
Elindultunk a legközelebbi bárhoz ami igazából pár méterre volt tőlünk.Vettünk 2 koktélt majd elindultunk vissza a helyünkre.
-Hmm..nagyon finom!-mondta Rami amikor belekortyolt.Én is ezt tettem, belekortyoltam tényleg nagyon finom volt.
Ekkor a fiúk jöttek ki a vízből.
-Na mivan békák?-kérdezte Rami. Beni lehuppant mellém és a fejét a combomra tette, nagyon kimerült feje volt.
-Elfáradtunk..-szólaltak meg egyszerre a fiúk.Dani lehuppant Rami mellé, Zozo pedig elment a bárhoz. Gondolom csajozni,vagy csak szimplán inni.
Beszélgettünk egy darabig majd Beni szólalt meg.
-Eliza. Menjünk be a vízbe!!-nézett fel rám a fiú boci szemekkel. Én olyan "bazdmeg miért" fejet vágtam.😅
Ramiék úgy döntöttek, hogy vissza mennek a szállásra, nekem nem volt kedvem vissza menni így muszáj volt bemennem ezzel a jógyerekkel a vízbe.
-Akkor mi meg menjünk fürdeni!-mondtam.*Beni szemszöge*
Elbúcsúztunk Ramiéktól majd ők el is indultak vissza a szállásra, mi Elizával a víz fele vettük az irányt.
A barátnőm felugrott a hátamra és úgy futottunk be a gyönyörű szép vízbe.
Egy idő után azt éreztem,hogy már nekem se ér le a lábam. De vigyáztam, hogy Eliza nehogy leessen a hátamról. Mert hát nem a legjobb úszó.😅
-Végállomás!-ordítottam.
Eliza lemászott a hátamról.
Fogtam azért a kezét nehogy baj legyen.
-Szeretlek.-jelentette ki.
-Én is téged.Közelebb húztam magamhoz és lesmároltam. Olyan jó így a vízben "lebegve" csókolózni azzal a lánnyal akibe már akkor beleszerettem amikor megláttam.
Pár perc múlva levegő hiány miatt elváltak az ajkaink.A lány átölelt én is átöleltem és egy puszit nyomtam a feje bubjára.
Azt hiszem tényleg ő az a lány aki mindig melettem áll, jóban-rosszban.
Ő az igazi. Nagyon szeretem és sose akarom elveszteni.*Eliza szemszöge*
-Induljunk kifele, elfáradtam.-jelentettem ki, Beni hátára másztam vissza.
-Nekem mondod? Én sokkal jobban elfáradtam,mint te!-mondta Beni feldúltan.
-Jól van na.-😅😅Gyorsan kiúsztunk, magunkhoz vettük a törölközőinket ez után elindultunk vissza a szállásra, természetesen kézen fogva.
Út közben arról beszéltünk, hogy milyen jó már csak egy év van vissza a suliból, aztán érettségi..😖Amikor a szállás utcájába értünk nagyon jó illatokat éreztünk. Siettünk haza,mert nagyon éhesek voltunk.
Amikor kinyitottuk a kaput már rájöttünk, hogy a srácok grilleznek. Nagyon megörül-tünk.
-Rami segítsek valamiben?-kérdeztem.
-Már csak meg kell sütni a dolgokat de azt Dani akarja csinálni. Szóval semmit se kell csinálnod!-röhögött egyet.
Benivel bementünk a konyhába és a hűtőbe néztünk be. Beni egyből a sört vette észre.😅-Te iszol egy sört?-kérdezte Beni.
-Majd a tiédből iszok egy kicsit.-jelentettem ki majd vissza mentem a kertbe.
Zozon látszott, hogy nem az első pohár italt issza. Éreztem a pálinka szagot. Ami borzasztó volt.🤐Beni mellém ült miután kijött a kertbe.
Kibontotta a sört majd én kikaptam a kezéből és bele ittam.
Ittam kb. 2 kortyot, visszaadtam az üveget és Beni egyből belekortyolt.'1 óra múlva'
A grillezett kaját? Már megettük, nagyon finom volt. Beni már ivott legalább 3 üveg sört, de nem csak ő. Dani is kb. ugyanannyit ivott.
Nekem már sajogott a fejem. (Egy üveg sört ittam csak meg) Úgy döntöttem, hogy elvonulok aludni. Adtam Beni fejére egy puszit majd a leghalkabban besurrantam a szobánkba. Levettem a papucsomat, majd bedöltem az ágyba.
Egyből elnyomott az álom.
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝