-Indulhatunk?-kérdezte zozo türelmetlenül.
-Igen.-válaszoltam majd elindultunk a legközelebbi bárhoz.
Mielőtt bementünk volna, Dani elkezdtek okoskodni.😄
-Na gyerkőcök.-kezdett bele Dani-ne igyatok sokat, illetve Beni ne itt vidd Elizát ágyra.-mondta Dani full komolyan.
-Nem akartam!-mondta Beni röhögve.
-Mehetünk?-kérdeztem.
-Menjetek.-mondta Dani majd bementünk a csapat 3 féle oszlott. Voltunk mi Benivel, Dani és Rami, Zozo pedig elment csajvadászatra.Benivel sokat táncoltunk, ittunk,beszélgettünk. Ilyen nagy buliban még nem is voltam.🤣
-Jó ez a hely.-szólalt meg Zozo majd mellém ült.
-Elég jó.-mondtam majd felé fordultam.
-Eliza!-bökte meg a hátam Beni-Elmegyek megnézem Daniékat. Mindjárt jövök.-mondta majd elment.
-Szia kérnék 2 wiskyt.-mondta Zozo a pultos csajnak aki pár perc múlva oda is adta a két italt.
-Ez a tied!-mondta Zozo makd az egyik poharat elém lökte.
Zozoval mindenről beszéltünk, szerelem, karrier, család..stb.Lehúztuk az italt.
Aminek elég szar íze volt.
-Kérsz még?-kérdezte Zozo.
-Igen. De csak egyet.Zozo kért még 2 italt.
Lehúztuk azt is.
Már elég szarul voltam,sok volt nekem ez a kettő is de Zozo adott még egyet. Lehúztam azt is mert hát...na..jól esett.🤣
Aztán már csak azt vettem észre,hogy táncolunk Zozoval.
-Ennyit még nem ittam!-ordítottam Zozonak mivel hangos volt a zene.
-Gyere!-mondta Zozo majd magához húzott és megcsókolt.Amikor elváltak az ajkaink csak azt éreztem, hogy esek hátra.
A fejemet majdnem bevágtam a földbe.
Szerencsére Beni elkapott.Kinyitottam a szemem és Benit láttam..
Majd becsukódott.👀Kinyitottam a szemem és egy szobában találtam magam.
-Eliza!-ordított Beni amikor meglátta, hogy kinyitottam a szemem.
-Beni? Hol vagyok?-kérdeztem.
-Itt. A szálláson.-válaszolt.
-Mi történt? Nagyon fáj a fejem.-kérdeztem értetlenül a fejem már majdnem széthasadt a fájdalomtól. Borzasztó volt.😣-Este kicsit többet ittál a kelleténél.-jelentette ki.
-Ugye nem csináltam semmi hülyeséget?-kérdeztem.
-Tudtommal nem.
De én emlékszem mindenre ami este történt. Zozo egy nagy hibát követett el ezt nem szabadott volna.
-Akkor jó.
Beni mellém feküdt és átölelt.-Menjél. Tedd rendbe magad.-mondta majd fogtam magam és bementem a fürdőbe.
Belenéztem a tükörbe és úgy néztem ki mint a mosott szar.
Hideg vízzel lemostam az arcom, a szokásos sminket felvittem az arcomra végül megmostam a fogamat. A hajamat kontyba tetem.
Kimentem a fürdőből és a gardróbhoz mentem.Beni cuccai közt találtam egy fekete BeniiPowás pulcsit. Ami nagyon megtetszett így azt vettem fel. A pulcsi alá egy fehér Be happy feliratú pólót. A gatyám combközépig érő, fekete volt.
Beni nem volt már a szobában gondoltam, biztos lement enni.
Lementem a nappaliba ahol Zozo nézte a TV-t. Lehuppantam mellé.
-Kicsit nagy rád a pulcsi.-jelentette ki.
-Kicsit nagyon.-mondtam röhögve.
-Jól csókoltál este.-jelentette ki.
-Inkább bazd meg magad!-mondtam neki mérgesen.
-Beni tudja?-kérdezte.
-Nem.-mondtam.
-Mondd el neki.
-Kapd be a tudod mit..-mondtam majd otthagytam Zozot. Bementem a konyhába ahol Beni épp kávét főzött.
-Beni,beszélhetnénk?-kérdeztem félve.
-Mi lenne az?-kérdezett vissza.
-Tegnap este nagyon be rúgtam és Zozo megcsókolt,utána estem el.-mondtam el nagy nehezen.
-Mi?-emelte fel Beni a hangját.-Bocsi. De én eskü nem akartam..-mondtam és elsírtam magam.
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝