6.

677 29 1
                                    

-Köszönöm.-mondtam elpirulva.
-Látom nagy BeniiPowa fan vagy!!-nézett végig rajtam.
-Hát igen.-válszoltam.
-Bemutassalak neki?-kérdezte GerY.
-Öömm..inkább ne, mert leégnék előtte!!-mondtam elszomorodva.
-Dehogy!!-mondta.
Ekkor a bejárathoz pillantottam és megláttam a barátnőmet egyből odaszaladtam hozzá és megöleltem.
-Bemutatlak valakinek!-mondtam, megfogtam a kezét és húztam magam után egészen GerYig.
-Szia Anna!-köszönt illedelmesen a fiú.
-Úristen!-ordította Anna és megölelte GerYt.
Mikor végre elengedték egymást GerYre néztem.
-Akkor bemutatsz Beninek?-kérdeztem boci szemekkel.
-Persze. Menj be azon az ajtón, és ott megtalálod Benit!!-mondta és közben egy fehér ajtóra mutatott.
-Egyedül menjek be?!-kérdeztem meglepődötten.
-Igen! Én beszélgetni akarod Annával!-mondta és én meg elindultam a fehér ajtó felé.
Az ajtóhoz érve ledermendtem.
Ekkor Beni lépett ki az ajtón.
-Ööm..szia!!-köszönt rám Beni, fura nézéssel. A szemébe néztem és elvesztem a gyönyörű kék szemeibe.
-Sz..szia!!-köszöntem nagy nehezen.
-Tetszik a táskád!-nézett rá az oldalamon lévő táskára.
-Köszi!-ekkor lehúztam a pulcsimon lévő cipzárt.
-Ooh a pólód is jó!-mondta nagy mosollyal.
-Köszi!-vigyorogtam vissza.
-Jó az ízlésed...öm hogyis hívnak?! Várj ne mondd meg!!-mondta és elkezdett gondolkodni.
-Eliza!!-nyögte be végül.
-Honnan tudod?!-kerdeztem nagon meglepődve.
-Én írtam múltor az ismeretlen üzenetet!!-mondta.
-Honnan tudtad meg a számom?
-Anyukád adta meg. A szüleink egy iskolában tanítanak.-mondta röhögve.
-Micsodaa?! De anyud nem Gyulán tanít?-kérdeztem.
-Nem, a múlt héten ide költözött.-mondta.
-Ooh értem..-mondtam és vigyorogtam egyet.
-Hallottam, hogy versenyszerűen úszol is!!-mondta Beni.
-Igen!!
-Mennyi közös tulajdonságunk van..-mondta Beni és megölelt én meg csak visszaöleltem.

Ekkor GerY és Anna lépett oda hozzánk. Benivel úgy tettünk mintha semmi sem történt volna, de nem jártunk sikerrel.
-Na mivan szerelmesek?!-kérdezte GerY. Ekkor én megpillantottam, hogy Anna és GerY egymás kezét fogják.
-Ezt mi is kérdezhetnénk!-válaszoltam flegmán. Beni elröhögte magát. Majd nagyon aranyosan ezt felelte:
-Amúgy minden rendben.
Amint ezt kimondta a tömeg be jött a bejárati ajtón és Beni megfogta a kezem, nem értettem miért fogta meg de jó érzés volt.
Behúzott a helységbe ahova nem jöhetnek be a rajongók. Ekkor Annáék is bejöttek.

A PlayIT további része hamar eltelt. Volt aláírásom az összes jelenlévő videóstól. Aminek nagyon örültem.
Amikor a rendezvénynek vége lett épp indultunk volna haza Annával de valaki..vagyis valakik utánunk kiálltottak. Két ismerős hang volt az. Megfordultunk es megpillantottuk Őket.

A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/Where stories live. Discover now