Reggel ahogy fordultam a fejemet bevertem egy kemény valamibe.
-Auu!-ordított Beni.
-Mivan?-kérdeztem komásan.
-Az a gerincem volt.-mondta sértődötten.
-Bocsi drágám!-mondtam majd egy puszit nyomtam a hátára. Ezek után a derekát átöleltem.-Ez jó érzés!-mondta nagyon boldogan.☺
Én pedig szorosabban öleltem meg.
-Szeretlek.-jelentettem ki.
-Én jobban szeretlek téged!-mondta.
-Bazdmeg...hány óra van?-kérdeztem.
-Ne beszélj csúnyán. Amúgy meg nem tudom. Itt a telóm nézd meg!-mondta majd odaadta a telefonját.
Ekkor egy Messanger üzenet jött Beni telefonjára. Mivel tudtam a kódját így könnyen beléptem.Egy Mira nevű lány írt Benire. Ez állt az üzenetben: Szia Beni! Emlékszel még rám?
-Ki a faszom ez a Mira?-vontam kérdőre Nagy Benedeket.
-Jaa..csak egy csaj..-mondta majd kikapta a kezemből a telefont.
-Megcsalsz?-tettem fel a kérdést amit nagyon nehéz volt kimondani.
-Dehogy. Én mindennél jobban szeretlek.-mondta.
-Biztos? Akkor ki ez a Mira? Mert ő tuti nem a nézőt vagy a rajongód.-hadartam el.
-Mira...a...a...volt barátnőm még általánosba..-nyögte ki végül.
-Uuh..bocsi,hogy azt hittem megcsalsz..-mondtam lehangolva.
-Semmi baj.-mondta halvány mosollyal az arcán.
Beni fejét magam fele fordítottam majd megcsókoltam.Amikor percekkel később elváltak ajkaink Beni felállt az ágyról majd elment átöltözni. Én addig a fürdőt foglaltam le.
Ahol a szokásos rutinjaimat végeztem el. De a hajamat most egy hajfánlos kontyba tettem. Ami valljuk be..elég nehéz volt megcsinálni.
Kimentem a fürdőből majd Beni viharzott be az előbb említett helységbe.Megint egy Messanger értesítő hangot hallottam Beni telefonjától.
-Nem merem megnézni,hogy ki üzent neki..-mondtam magamba.
Beléptem a telefonjába és csak annyit néztem meg,hogy ki írt.
De amikor megláttam nagyon mérges lettem.
Megint Mira írt neki.
Muszáj megnéznem..😶Mira:Szeretlek Beni. És tudom,hogy van barátnőd de leszarom azt a kurvát. Én meg foglak szerezni téged Beni.😉 amúgy meg irtó cuki vagy, alig változtál általános óta.
Ezen lesokkolódtam. Annyi az igazság ebben az üzenetben, hogy Beni irtó cuki.
Ekkor Beni lépett be a szobába.
-Már megint az én telom van a kezedben??-kérdezte.
De én nem tudtam válaszolni annyira lesokkolódtam.
-Mivan?-kérdezte.
Én fogtam és a telefonját a kezébe nyomtam.
-Koptasd már le! Te az enyém vagy most és mindörökké.-mondtam hadarva.
-Jó, lekoptatom.-mondta majd leült az ágy szélére. Én addig a szekrényhez mentem.
Kivettem egy fekete rövid nadrágot. Mivel az én ruháim között már nem volt póló mivel valamennyi a bőröndben valamennyi pedig a szennyesbe.Így Beni részlegére mentem át. Ahol találtam egy fekete BeniiPowás pólót.
Ami hát hogymondjam
...rohadt nagy volt rám. Legalább 2× akkora mint én. De ez nem annyira zavart felvettem. Nagyon lelógott ezért a póló alját összehúztam és egy csomót kötöttem középen. Így már jobban nézett ki.🙄Ekkor Beni a földhöz vágta a telefonját.
-Mivan?-kérdeztem tőle.
-Semmi..-mondta. Felvettem a telefont a földről makd megnéztem, hogy mit írt a csaj.
Olyanokat írt pl. Szerelmes vagyok beléd, ha nem szakítasz Elizával akkor felvágom az ereimet...stb.Bementem a beállításokba és letiltottam Mirát. Így már békén fogja hagyni Benit.
Ekkor csengetésre lettünk figyelmesek.
-Valószínű Daniék azok.-jelentettem ki.
Beni lement és kinyitotta az ajtót. Tényleg ők voltak azok, mert megismertem Zozó hangját.😅Lementem én is.
-Sziasztok.-köszöntem mosollyal az arcomon.
-Szia. Én Rami vagyok, Dani barátnője.-mutatkozott be a kedves lány.
-Én Dani.-mondta Beni tesója
-Szia. Én pedig Zozo. Megadhatnád a telefon-számod.-mondta a fiú és kacsintott egyet.
-Azt már nem!!-mondta Beni hangosan.
-Nyugi Beni.-mondtam majd átöleltem a derekát.
-Jól van na. Srácok ő itt Eliza,a barátnőm.-mutatott be végül Beni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
ФанфикSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝